|

تمساحی که تا آخرین لحظه تو دهن مار پیتون دست و پا زد؛ حیون خونگی مهران مدیری چه پر ابهتِ

در این ویدئوی چندش آور نبرد بین مار پیتون و تمساح نگون بخت را خواهید دید البته نبرد که چه عرض کنم دست و پا زدن های تمساح را خواهید دید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مار پیتون جزء مار های بزرگ جثه می باشد که برخلاف تصور خیلیا سمی نیست. این مار ها در نقاط گرم آسیا و آفریقا زندگی می کنند. جالبِ بدونید که بعضیا مار پیتون رو به عنوان حیوان خانگی انتخاب می کنند واقعا عجب دل و جراتی دارن آخه مار هم شد حیوان خانگی؟ البته بین هنرمندای خودمون هم آقای مهران مدیری به روایت بعضی سایت ها از یک مار پیتون به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کند. به روایت این سایت ها مهران مدیری در گفتگویی راجع به حیوان خانگی عجیب خودش صحبت کرده و گفته که ۱۱ سال است که یک مار پیتون دارد که از ۶ ماهگی آن را پیش خود بزرگ کرده و حالا ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر طول دارد. او می گوید مار پیتون خود را حمام هم می برد. به گفته مدیری این همان ماری است که او سکانس هایی از فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» را با آن بازی کرده بود.

حالا بریم یکم بیشتر راجع به حیووون خونگی آقای مدیری بدونیم. مار های پیتون حیوانات قدرتمندی هستند که با دندان های تیزشون میتونن گاز های دردناکی بگیرن. این مار های خوش اشتها دهان بسیار بزرگی دارن؛ جالبِ بدونید که پوست بین آرواره‌های پایینی مار پیتون قابلیت کشسانی بسیار زیادی دارد که به جانور اجازه بلعیدن طعمه‌هایی بزرگتر از توان دهان بزرگش را می‌دهد. با توجه به اینکه مارها طعمه‌های خود را بدون جویدن به صورت کامل می‌بلعند، میزان باز شدن دهان نقشی کلیدی در تعیین شکار آنها دارد. خلاصه که مار های پیتون با اینکه سمی نیستند به شدت وحشی و خطرناکن. (مهران جان بد نیست یه تجدید نظری تو انتخاب حیووون خونگیت کنی، آخه مار؟؟؟)

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها