|

از جذابیت های حیات وحش؛ گرازی که هوس کتک خوردن کرده و میخواهد ناهار پلنگ بی اعصاب شود

در این ویدئوی نادر که در حیات وحش ماسایی به ثبت رسیده، گرازی را می بینید که مقابل یک یوزپلنگ ظاهر می‌شود و میل به مبارزه دارد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- پلنگ شکارچی ای چالاک و بی رحم است که به دلیل سرعت بالای دوندگی شهرت زیادی پیدا کرده است. پلنگ‌ها زندگی انفرادی دارند و فقط در فصل جفتگیری کنار هم هستند. آنها قلمرویی را برای خود مشخص می کنند و به شدت برای حفظ آن تلاش می‌کنند. پلنگ به دلیل مهارت بالایی که در شکار دارد اگر تصمیم به شکار حیوانی بگیرد به احتمال بسیار زیاد طعمه بخت برگشته جان سالم به در نخواهد برد.

پلنگ ها علاقه زیادی به زندگی کردن در مناطق دور افتاده جنگل، صخره ها و مناطقی با ارتفاع بالای ۳۵۰۰ متر دارد. آن ها زندگی کردن در صخره و کوه ها را به زندگی کنار دریا و رودخانه ها ترجیح می دهد.

در این ویدئوی نادر که در حیات وحش ماسایی به ثبت رسیده، گرازی را می بینید که مقابل یک یوزپلنگ ظاهر می‌شود اما با اینکه می‌داند این حیوان شکارچی است، تکان نمی‌خورد و حتی گاهی به یوزپلنگ نزدیک می‌شود تا به حرکت وادارش کند. تلاشی که در نهایت به جایی ختم نمی‌شود و به نظر می‌رسد که یوزپلنگ کاملا سیر است و می‌خواهد استراحت کند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها