|

دانلود قسمت 11 (یازدهم) فصل سوم سریال ساخت ایران؛ شاهکار مینا وحید

قسمت یازدهم از فصل سوم سریال پرطرفدار ساخت ایران با بازی مجید صالحی و امین حیایی منتشر شد

لینک کوتاه کپی شد

قسمت یازدهم از فصل سوم سریال ساخت ایران چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت 11 سریال ساخت ایران سه اینجا کلیک کنید

به گزارش «شایانیوز» سریال ساخت ایران کمدی است که فصل سوم آن به کارگردانی بهمن گودرزی ساخته شد. این سریال شخصیت اصلی آن غلام با بازی امین حیایی است.

غلام در جنوب ایران غواص است. او به ستاره علاقه دارد. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می خواهد. غلام تصمیم می گیرد به ستاره کمک کند.

غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می گیرد. غلام و مرتضی با هم همراه می شوند و خودشان را به دردسرهای زیادی می اندازند، در حالی که هر مانعی که از پیش رو برمی دارند، مانع بزرگتری سر راهشان می بینند که باید بر آن غلبه کنند. از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است.

غلام که از قبل سیاوش را می شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می کند و این باعث می شود سیاوش هم با غلام و مرتضا همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد.

مینا وحید از تجربه بازی در ساخت ایران می گوید

مینا وحید چه در سینما و چه تلویزیون تجربیات مختلفی را پشت گذاشته، او حالا در شبکه نمایش خانگی هم در سریال «ساخت ایران ۳» بازی کرده تا مزه حضور در این مدیوم را نیز بچشد. مینا وحید می‌گوید اساسا آدم شوخ‌طبعی نیست اما در «ساخت ایران ۳» تنها بازیگر زنی است که نقشش کمدی است و این تفاوت و فاصله شخصیتی خودش با مهسا -نقشی که در «ساخت ایران ۳» ایفا کرده- حتما لحظات جالبی را رقم زده است که بیننده در طول پخش چندین قسمت از این مجموعه شاهد آن بوده است. درباره حضور در پلتفرم‌ها، تجربه بازی در اثر کمدی، مهسا و نکات دیگر با مینا وحید گپ و گفتی داشتیم و او نیز از روزهای مفرحی گفته که سر صحنه این سریال با همکارانش سپری کرده.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی