|

ووچر پرفکت مانی چیست + آموزش خرید ووچر از صرافی اکس اونیکس

اگر مایل به انتقال سریع و بدون دردسر پول در بستر اینترنت باشید، کافی است که از قابلیت خرید ووچر استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

در حال حاضر سیستم‌های مختلفی در دنیا به جهت نقل و انتقال مالی وجود دارد که شاید یکی از بهترین و کارآمدترین آنها پرفکت مانی باشد. در واقع اگر مایل به انتقال سریع و بدون دردسر پول در بستر اینترنت باشید، کافی است که از قابلیت خرید ووچر استفاده کنید. به طور کلی با بکارگیری چنین سیستمی، کاربران می‌توانند علاوه بر ارسال پول اینترنتی به پرداخت یا پس‌انداز الکترونیکی نیز اقدام کنند. البته ممکن است برای خیلی از شما عزیزان مفهوم خرید ووچر قابل درک نباشد و همچنین اطلاعاتی از آن نداشته باشید. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی ووچر پرفکت مانی و نحوه‌ی خرید آسان آن صحبت کنیم.

ووچر پرفکت مانی چیست

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید، استفاده از ووچر پرفکت مانی از جمله روش‌های بکارگیری از سرویس پرفکت مانی به جهت نقل و انتقال مالی یا پرداخت اینترنتی با کارمزد و هزینه پایین است. در واقع ووچر یک کد 16 رقمی است که کاملاً منحصربفرد بوده و دارای مواردی مانند کد فعال‌سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار است. به طور کلی خرید ووچر همان استفاده از چک بانکی محسوب می‌شود با این تفاوت که کار کردن با آن بسیار آسان‌تر از چک است. به بیان بهتر، می‌توان گفت که ووچر پرفکت مانی دقیقاً مثل کارت‌های شارژ، اما کاملاً الکترونیکی است.

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

بکارگیری از این روش به جهت پرداخت و یا انتقال پول دارای یک‌سری مزیت‌هاست که افراد را به استفاده از آن ترغیب کرده است. به همین جهت از نمونه‌ مزایای خرید ووچر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده بدون دردسر و راحت از جمله انتظارهای کاربران در جهت بکارگیری از ووچر پرفکت مانی است که این امکان در این سرویس قابل دسترسی خواهد بود. در واقع همه‌ی افراد بدون کمترین تجربه می‌توانند از ووچر پرفکت مانی بهره ببرند.
  • پرداخت سریع پس از وارد کردن اطلاعات در این روش بسیار قابل توجه است. در واقع مانند نقل و انتقالات بانکی، نیاز به صبر برای نشستن پول به حساب نیست چرا که بلافاصله پس از پرداخت از طریق ووچر اکانت یا حساب مدنظرتان شارژ می‌شود.
  • امنیت پرداخت در روش خرید ووچر پرفکت مانی بسیار عالی است. در واقع هیچ تهدیدی برای عدم انجام ارسال وجه به حساب مبدأ وجود ندارد. به طور کلی هیچ گونه فاکتور مخربی در این روش پرداخت دیده نشده است. لذا کاربران به راحتی می‌توانند از آن بهره ببرند.
  • عدم وجود تاریخ انقضا در کدهای ووچر از دیگر مزیت‌های استفاده از این روش پرداختی است. در واقع در هر زمان که مایل باشید، می‌توانید نسبت به نقد کردن مبالغ اقدام کنید.
  • کارمزد بسیار پایین در روش پرداخت با ووچر پرفکت مانی از بهترین مزایای بکارگیری از این روش پرداخت است که بسیار قابل توجه قرار گرفته است. لذا به این دلیل استفاده از این روش به نسبت سایر روش‌های پرداخت مانند وب‌مانی و مواردی از این دست بیشتر به افراد توصیه می‌شود.
  • عدم نیاز به حمل وجه نقد در کنار همه‌ی مزایایی که برای خرید ووچر پرفکت مانی ارائه شده است، استفاده از چنین سرویس پرداخت را بیش از بیش جذاب‌تر کرده است.

کارمزد ووچر پرفکت مانی

حال با توجه به اینکه موارد مهمی از ووچر پرفکت مانی را متوجه شده‌اید، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که کارمزد این روش پرداخت به چه صورت است. در پاسخ باید عنوان کنیم که سپرده‌گذاری در حساب پرفکت مانی با استفاده از ووچر هیچ گونه کارمزدی ندارد و همه‌ی کاربران می‌توانند بدون در نظر گرفتن هزینه‌ی اضافی به شارژ حساب‌شان اقدام کنند.

اما از طرف دیگر اگر بنا به ایجاد کد ووچر از طریق حساب پرفکت مانی باشد، کارمزد دریافت خواهد شد. در واقع برای حساب‌های تأیید یا همان وریفای نشده تقریباً 2 درصد و برای حساب‌های تأیید شده 0/5 درصد کارمزد کسر خواهد شد. بنابراین برای اینکه از هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنید، توصیه می‌کنیم که حساب پرفکت‌ مانی‌تان را تأیید کنید تا بتوانید از امکان خرید ووچر به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

از طرفی در نظر گرفتن ووچر از صرافی‌ها بدون نیاز به احراز هویت و تأیید اکانت از مهم‌ترین مواردی است که برای کاربران دارای اهمیت بوده چرا که راحتی در تهیه ووچر آنها را ترغیب به استفاده از این امکان می‌کند. با این حال انتخاب یک صرافی ایده‌آل مسئله‌ای است که فکر کاربران را مشغول کرده است. با این حال جای نگرانی نیست چرا که در ادامه‌ی این مقاله به یک صرافی معتبر به جهت خرید و استفاده‌ی راحت از ووچر پرفکت مانی اشاره خواهیم کرد.

ووچر پرفکت مانی به چه ارزهایی تبدیل می‌شود

اگر چه تبدیل ووچر به دیگر ارزها کاملاً بسته به نوع صرافی مدنظرتان دارد با این حال می‌توان گفت که در حال حاضر امکان تبادل ووچرها به ارزهای رایج وجود دارد که در رأس آنها می‌توان به دلار، پوند، یورو و روبل اشاره کرد. ضمناً گفتنی است که قابلیت نقد شدن ووچرها به صورت ریال نیز در صرافی‌های معتبر ایران نیز وجود دارد. در کنار این موارد حتی پس از خرید ووچر به راحتی می‌توانید آن را به ارزهای دیجیتال دلخواه تبدیل کنید تا با استفاده از افزایش قیمت آنها سود بسیار خوبی نصیب‌تان شود. ضمناً ناگفته نماند که برای تبدیل ووچر به هر نوع ارز توسط صرافی مبدأ کارمزد مشخصی کسر خواهد شد.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

برای آنکه از سرویس پرداخت از طریق ووچر استفاده کنید، باید به تهیه‌ی آن اقدام نمایید که برای این منظور دو راه پیش روی شماست که عبارتند از:

- استفاده از وبسایت پرفکت مانی: در این روش کافی است که به سایت اصلی پرفکت مانی مراجعه کنید و سپس اقدام به افتتاح حساب نمایید. گفتنی است که برای ایجاد یک اکانت در این سایت لازم است که چند دقیقه وقت‌تان را به این مهم اختصاص دهید؛ کار چندان سختی نیست. پر واضح است که پس از ساخت اکانت، می‌توانید به احراز هویت نیز بپردازید تا خرید ووچر و سایر امکاناتی که از آن بهره می‌برید، با کمترین کارمزد همراه شود. البته در این روش ممکن است کاربران راحتی کمتری احساس کنند چرا که در نظر گرفتن احراز هویت و تأیید اکانت و مسائل مربوط به آن کمی وقت‌گیر خواهد بود.

- استفاده از صرافی‌های معتبر: اما در روش بعدی که پس از انتخاب یک صرافی مطمئن انجام می‌شود، می‌تواند خیال کاربران را از وقت‌گیر نبودن خرید ووچر راحت کند. در واقع در این روش فقط کافی است که به سراغ صرافی‌های داخلی معتبر بروید و سپس با انتخاب یک ووچر پرفکت مانی مناسب، نسبت به انجام امورات‌تان اقدام کنید. البته ناگفته نماند که حتماً در این روش از صرافی‌هایی استفاده کنید که معروف و امتحان پس داده باشند تا هزینه‌ی در نظر گرفته شده برای ووچر از بین نرود.

خرید ووچر از صرافی آنلاین اکس اونیکس

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به ووچر پرفکت مانی دارید، کافی است که به صرافی آنلاین اکس اونیکس مراجعه کنید. در این صرافی به کاربران عزیز با قیمت‌های مناسب ووچر پرفکت مانی ارائه می‌شود. بنابراین برای استفاده از خدمات این صرافی کافی است که در سایت اوکس اونیکس ثبت نام کرده و سپس به ثبت درخواست‌تان بپردازید. ضمناً اگر قبل از خرید ووچر سوال یا ابهامی در این خصوص پیش آمده است، کافی است که با استفاده از راه‌ها ارتباطی قرار داده شده با مدیران و مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی