|

قشم، زیباترین مسیر سفرهای نوروز 1401

مجموعه نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای کیش، مشهد و قشم در متنوع ترین حالت فعالیت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در سالهای اخیر تور قشم نوروز یکی از تورهای محبوب برای سفرهای نوروزی شناخته می شود و از آنجاییکه آب و هوای قشم در ایام نوروز مطبوع و قیمت ‌ها نیز به نسبت تور کیش در دیگر ایام سال پایین تر است، باعث شده که بسیاری از مردم قشم را برای سفر در این ایام انتخاب ‌کنند. وجود جاذبه ‌های تاریخی و طبیعی متنوع و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی، از جمله عوامل جذابیت تور نوروز به این مقصد می باشد. جزیره قشم در فصل بهار و به خصوص اوایل آن یعنی فروردین ماه و تعطیلات عید، آب و هوایی خنک و مطبوعی دارد و اینکه رطوبت هوا نیز در ایام نوروز بسیار پایین بوده که البته با نزدیک شدن به تابستان، بر میزان آن افزوده خواهد شد؛ بطوریکه به هیچ وجه نباید نگران دما و رطوبت هوای قشم در نوروز باشید.

حجم سفر به جزیره زیبای قشم در ایام عید نسبت به دیگر ایام سال به چندین برابر خواهد رسید و همین موضوع هم باعث افزایش قیمت پروازها و هتل های قشم در ایام نوروز می شود، به طوری که ممکن است قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از 2 برابر قیمت بلیط قشم در اواسط زمستان خریداری کنید. هتل ‌های جزیره قشم هم  در این بازه زمانی، قیمت ‌هایشان را تا دو برابر دیگر ایام سال بالا می برند. بدین جهت برای رزرو تور قشم نوروز 1400 باید دو برابر هزینه کنید بنابراین قبل از تصمیم گیری و برنامه ریزی سفر به این موارد توجه داشته باشید؛ البته قیمت تور کیش در نیمه دوم تعطیلات عید نوروز کمی کاهش خواهد داشت.

همچنین خدمات پکیج تور قشم نوروز بسته به نوع تور انتخابی شما کاملا متفاوت می باشد. بنابراین قبل از رزرو تور می توانید از کارشناس مربوطه راجع به خدمات تور سوال نمایید و با اطلاع کامل اقدام به رزرو تور قشم بهاری خود کنید. اما بطور کلی با توجه به توری که رزرو کرده اید معمولا خدمات زیر به شما ارائه می شود: بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل انتخابی، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری، تخفیفات گردشگری و در نهایت نکته حائز اهمیت این است که خدمات تور قشم عید شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، همچنین در صورتیکه در تور ذکر شده باشد صبحانه، ناهار و شام نیز بشما ارائه می شود و ضمنا بطور معمول تورها برنامه گشت شهری هم دارند که قبل از خرید تور می توانید به این مورد نیز توجه کنید.

قابل توجه گردشگران تورهای بهار قشم اینکه اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که کیفیت هتل ‌های قشم به اندازه هتل ‌های کیش نیست. اما با کمی بررسی و تحقیق می‌ توانید چند هتل عالی در قشم را برای اقامت در نوروز 1401 رزرو کنید. از جمله هتل ‌های ایده آل قشم می ‌توان به: هتل آتامان، هتل ارم، هتل بهشت، هتل آرتا، هتل فولتون، هتل بوتیک ایرمان، هتل فلامینگو و هتل سینگو اشاره کنیم که از نظر کاربران جزو بهترین ها معرفی شده اند. در ضمن بهتر است هر چه سریع‌ تر یکی از هتل ‌های قشم را برای فروردین ماه رزرو کنید، وگرنه هر چه به ایام عید نزدیک تر می شویم، هیچ کدام از آن ‌ها ظرفیت خالی نخواهند داشت. اما در صورتی هم که بیشتر از 5 نفر هستید، اقامت در سوئیت برای شما مقرون به صرفه تر از هتل ‌های لوکس کیش تمام خواهد شد.

مراکز خرید درگهان نزدیک به هم ساخته شده اند و احتیاجی به گرفتن تاکسی و صرف هزینه های حمل و نقل بالایی ندارید. برای خرید لباس‌ های زنانه با قیمت مناسب و ارزان میتوانید به طبقه‌ بالای " مرکز خرید دو دلفین " در درگهان بروید که لباس زنانه به صورت عمده به شما عرضه می ‌شود. در جزیره قشم این امکان را هم دارید که به بازار قدیم قشم مراجعه کنید که تقریبا هر چیزی در این بازار یافت می شود، بازار ستاره هم شرایط مشابهی دارد و گزینه ای مناسب برای خرید کردن است. همچنین سیتی سنتر 1 و 2 قشم، از مراکز خرید معروف و گران قشم بشمار می روند و حدود 5 دقیقه تا پارک زیتون فاصله زمانی دارد و در آخر لوازم خانگی، لوازم آرایشی، پوشاک، کیف، کفش، ساعت، بدلیجات و سیسمونی کالاهایی هستند که در این مراکز خرید می‌ توانید خریداری کنید. توجه داشته باشید که به طور کلی در فصول گرمتر به علت کم بودن مسافر تخفیف بهتری می ‌توانید از فروشندگان بگیرید.

در تور قشم نوروز موجی از آرامش و حس خوب در این منطقه جریان دارد. حس زندگی مردمان خونگرم این جزیره در رگ‌ های شما به زیبایی جاری می ‌شود و شما می ‌توانید در تور قشم بهار از گشت ‌های آپشنال استفاده کنید تا بیشتر با فرهنگ مردم این جزیره آشنا بشوید. هزینه کرایه خودرو در قشم نسبت به کیش به صرفه ‌تر است. گشت جنوبی (جزایر ناز، دره ستاره ها، غار خوربس و روستای برکه خلف) اکثر هتل ‌های قشم این گشت را به صورت رایگان به شما مسافران عزیز ارائه می‌ دهند و همچنین گشت جزیره هنگام (قایق سواری، دلفین دریایی، ساحل نقره ای، آکواریوم طبیعی و ماهی دریایی) و گشت جزیره هرمز (صبحانه، نهار، غار نمکی، قلعه پرتغالی ‌ها، دره رنگین کمان، دره سکوت و معدن خاک سرخ) این گشت را می‌ توان به عنوان یکی از به عالیترین گشت ‌های تور قشم نوروز امسال نام ببریم و لازم به ذکر است که گشت‌ های فوق برای افرادی که در درگهان اقامت دارند اجرا نمی ‌شود. همچنین اگر علاقه مند هستید خودتان به گشت و گذار در این جزیره بروید و گشت شهری را نمی پسندید، می توانید در تور قشم نوروز با پرداخت مبلغی یک ماشین کرایه کنید و در جزیره گشت کامل را خودتان تجربه کنید.

تجربه های خوشمزه در هر مقصدی جزو جاذبه های آن شهر بشمار می رود از این رو اگر عازم تور قشم در نوروز شدید می توانید به رستوران بومی خاله درست در ضلع جنوبی قلعه پرتغالی ‌ها، رستوران نعیم، فست فود شاورما (نزدیک سیتی سنتر)، رستوران الوند جنب هتل دیپلمات، غذا خوری ‌های سنتی قشم و... را تجربه کنید و غذاهای سالم و خوشمزه ای را در این رستوران ها با قیمت مناسب نوش جان کنید. در آخر تور قشم می‌ تواند انتخاب مناسبی باشد. بنابراین در جزیره زیبای قشم بعد از گشت و گذار و خرید حتما غذاهای محلی قشم را امتحان کنید و نیز سری به پارک زیتون بزنید، چرا که در این پارک می توانید بهترین غذاهای جزیره قشم را تجربه کنید، از غذاهای دریایی، غذاهای سنتی ایرانی و فست فود همگی در پارک زیتون براحتی پیدا میشود.

همچنین در این پارک به همراه غذا، چای و قلیان نیز سرو می شود. در بعضی مواقع می توانید از اجرای موسیقی زنده بندری نیز کلی لذت ببرید؛ اما بهترین غذاهای محلی و سنتی این منطقه را می توانید در خانه های بومیان جزیره بیابید، حتما به خانه های بومیان بروید و غذاهای خوشمزه و لذیذ کدبانوهای هنرمند جزیره قشم را بچشید و بی شک خوشمزگی و مزه غذاها در سفر با تور نوروز می تواند به یادماندنی ترین طعم ها را برای شما به یادگار بگذارد.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تور داخلی از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای قشم در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به سایت نامی گشت به آدرس www.namigasht.com ، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای کیش، مشهد و قشم در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها