|

ساندویچ پانل سقفی

از ساندویچ پانل های سقفی شرکت توینکس پانل می‌توان در پوشش اتاقک، گلخانه، آزمایشگاه کارخانه های صنعتی و حتی سردخانه یا فریز استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به نوعی سازه پیش ساخته گفته می‌شود که مواد تشکیل دهنده آن سه لایه است که شامل لایه درونی و لایه بیرونی و هسته تقسیم می‌شوند.

معمولا جنس لایه بیرونی حداکثر از دو ورق گالوانیزه یا آلمینیوم و درون آن نیز از عایق هایی پلی اورتانی با پلی اتیلنی تشکیل شده هند در مقاوم سازی این نوع پنل ها به شدت نقش خیلی تاثییر گزاری را داشته است.

جنس این عایق ها معمولا از

IPU.1

PUR.2

EPS.3

MWF.4

می‌باشد که نوع ضخامت و نوع عرض آن ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد که به این موضوع هم می‌پردازیم.

ساندویچ پانل سقفی شرکت (تونیکس) یکرو ورق یکرو فویل ، یکرو ورق یکرو کاغذ و یکرو دیگر را از ورق پلاستیک(نایلون) نیز استقاده می‌کند. ساندویچ پانل سقفی شرکت ما دارای استاندارد جهانی CE است.

شاید سوال باشد که آیا ساندویچ پانل های سقفی اشکال خاصی دارند؟ برای پاسخ به این سوال باید بگم بله اشکال پنل ساندویچ سقفی به شکل هایی چون:

  1. کرکره ای
  2. طرح ذوزنقه ای
  3. شادولاین
  4. طرح سفال

انواع ساندویچ پنل های سقفی

این نوع پنل های سقفی به دو گونه تقسیم  بندی می‌شود

  1. ساندویچ پنل سقفی ساده
  2. ساندویچ پنل سقفی با پیچ های مخفی

حتی در مارکت های خارجی به جزییات (بیشتر و کم تر) نیز تقسیم می‌شود.

پنل سقفی ساده با عایق IPR 

هانطور که قبلا هم توضیح داده ایم عایق IPR ،هسته ساخته شده از فوم سفت پلی ایزوسیانورات و بسیار مقاوت بالا در دمای مناسب است که ابعاد آن در ضخامتmm(60/80/100/120/140/160) و درعرض mm(1080) قابل تولید می‌باشد.

پنل سقفی ساده با عایق PUR

ساندویچ پانل پلی استایرن

این نوع عایق یعنی PUR  با IPR از لحاظ جنس عایقی کاملا شبیه به یکدیگر هستند اما ابعاد های آن ها شکل ساختار شیمیایی آن‌ها بایکدیگر فرق می‌کند.

هسته ساخته شده از فوم سفت پلی ایزوسیانورات می باشد و بسیار مقاومت بالایی دارد و ابعاد ضخامت آنmm(60/80/100/120/140/160) و عرض آن هام مانند IPR mm(1080) می‌باشد.

پنل سقفی ساده وپنل سقفی با پیج‌های مخفی در عایق  EPS

اگر دقت داشتید در مطلب قبل دیدید که پنل سقفی با پیچ های مخفی با عایق های IPR وPUR  ابعادی ارائه نشده است،

لازم به ذکر است که بگوییم این نوع عایق برای این نوع پنل توصیه نمی‌شود زیرا وزن زیادی به پنل داده و مقاومت آن نیز نسبت به EP/S کم تر است این به این معنا نیست که مقاوم نباشد به این معناست در این نوع پنل به کارگیری نمی‌شود.

هسته EPS هسته ساخته شده از پلی استایرن منبسط شده است و ابعاد آن برای پنل سقفی ساده mm(60/75/80/100/120/125/140/150/160/175/200/250) و عرض آن نیزmm(1080)

و اما در ساندویچ پانل سقفی با پیج مخفی هسته EPS هسته ساخته شده از پلی استایرن منبسط شده، در ابعاد های (60/75/100/120/140/150/160/175/200/250) و در عرض (1150*1200) ارائه و به تولید می‌رسد.

مزیت خرید ساندویچ پنل سقفی

به جرعت می‌توان گفت که ورق‌های ساندویچ پانل تونیکس به عواملی چون عایق گرما ، رطوبت، مقاومت در برابر نفوذ آب و برودت هوا می‌توان اشاره کرد.همچنین ساندویچ پنل ها ما به دلیل داشتن وزن کم در مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله نیز مقاوم است.  یکی دیگر از مزیت ساندویچ پنل ،نصب بسیارآسان وسریع است و هیچ گونه مواد ساختمانی مانند گچ ، سیمان، بتون وماسه برای اتصال ورقه های و یراق ساندویچ پانل استفاده نشده و نیازی به این امر نیست. بلکه روش نصب ساندویچ پانل به صورت است که نقاط انتهایی این پانل‌ها را که به صورت + و - است در هم چفت می‌کنیم و در نهایت توسط پیچ و یراق های مخصوص به محل اتصالات محکم می‌کنیم.

نصب پانل سقفی

دیگر عوامل مزیت خرید می‌توان به این نوع عوامل هم اشاره کرد:

  • قیمت مناسب پانل ساندویچ
  •  طیف رنگی گسترده
  •  قابلیت بازیافت

که مورد آخر بسیار زیاد قابل توجه است چرا که ساندویچ پنل های شرکت تونیکس پنل به محیط زیست هیچ گونه ضرری ندارد ومناسب برای تمامی بافت ها از دیگر مزیت این پنل ها به شمار می‌رود.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی

از ساندویچ پانل های سقفی شرکت توینکس پانل می‌توان در پوشش اتاقک، گلخانه، آزمایشگاه کارخانه های صنعتی و حتی سردخانه یا فریز نی استفاده کرد که معمولاً برای کارخانه های صنعتی مثل پرورش جوجه و گل خانه از ضخامت 6سانت استفاده می‌کنیم و برای مراکز های بزرگ تر مثل فریزرهای فراورده های گوشتی از ضخامت حداقل 10 سانت تا 25 سانت می‌توان استفاده کرد که دمای حاضر در پنل یکسان بماند.

قیمت ساندویچ پانل سقفی

قیمت این پنل های پیش ساخته بستگی به موقعیت مکانی که استراکچر این پنل های می‌خواهد پیاده سازی شود دارد به نوع ورق های استفاده شده در پنل که آلومینیوم با ورق آهن گالوانیزه است و یا به فوم های تزریق شده به این پنل ها است. بستگی به سایز سفارش هم دارد.

به دلیل نوسانات شدید ارز در کشور فعلا قادر به اینکه قیمت دقیق به مشتریان عزیز بدهیم می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها و ثبت سفارش خود با مشاورین پانل تونیکس تماس حاصل فرمایید.

نماس با ما

کیفیت از ما ، رضایت از شما

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی