|

بهترین دوچرخه بچگانه؛ چطور بهترین دوچرخه بچگانه را انتخاب کنیم؟

حین خرید دوچرخه کودک باید به مهمترین ملاک یعنی اندازه و سایز آن توجه کنید تا فرزند شما بتواند حداقل تا 5 سال از آن دوچرخه استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

بهترین دوچرخه بچگانه: همه ما علاقه داریم تا فرزندمان از کودکی به سراغ ورزشی برود که سلامتی و اینده او را تضمین کند و در کنار آن تناسب اندام خوبی داشته باشد. امروزه اکثر خانواده ها فکر میکنند تنها ورزشی که تناسب اندام خوبی میاورد، ورزش بدنسازی است اما اگر با دید بازتری نگاه کنیم میبینیم که ورزشهای دیگری همچون دوچرخه سواری میتواند تاثیر بسیار خوبی روی تناسب اندام فرد بگذارند. در مقاله بررسی خرید دوچرخه بچگانه سایت دوچرخستان با ما همراه باشید تا نکات مهمی را در مورد: (سایز دوچرخه کودکانه و مارکهای دوچرخه بچگانه، برای شما بازگو کنیم.

ورزش دوچرخه سواری ورزشی است که به خوبی سلامت روان و جسمی فرزند شما را از کودکی تحت تاثیر قرار میدهد و کمک میکند تا دایره حرکتی او بزرگتر شود و تواناییهای بیشتری در زندگی کسب کند. از این رو، اگر شما بتوانید برترین دوچرخه بچگانه سایت دوچرخستان را برای فرزند خود خریداری کنید شما بزرگترین کمک را به فرزند خود کرده اید تا او بتواند به وسیله این دوچرخه کوچک استعدادها و توانایی های خودش را شکوفا کند و آنها را رشد دهد.

امروزه شما برای خرید بهترین دوچرخه کودک اگر به بازار و فروشگاه های دوچرخه بروید قطعا با سردرگمی زیادی مواجه خواهید شد زیرا، نمیدانید که چه دوچرخه کودکانه ای برای فرزند شما مناسب است و میبایست چطور آنرا خریداری کنید. برای همین در این مقاله که سایت دوچرخستان برای شما منتشر کرده ایم اطلاعات کاملی در مورد تهیه برترین دوچرخه کودکانه را به شما داده ایم تا بدون سردرگمی و با خیالی آسوده به سراغ تهیه دوچرخه پسرانه و دخترانه بروید.

بهترین برندهای دوچرخه کودک چیست؟

قبل از اینکه به سراغ خرید دوچرخه های کودکانه بروید باید بدانید که دوچرخه های خردسال در 3 تیپ : کوهستانی، شهری و تعادلی تولید میشوند. در سال 1400 برندهای زیادی از دوچرخه بچگانه وارد ایران شدند که شامل: برندهای متفرقه و برندهای معتبر  هستند اما چطور  باید بین اینهمه برند بهترین آنها را پیدا کرد؟ در ادامه به شما 3 برند معتبر دوچرخه بچگانه سایت دوچرخستان را به همراه ویژگیها معرفی خواهیم کرد.

  • دوچرخه های ساخت شرکت قناری (canary):

 دوچرخه های قناری اصالتا ساخت کشور ژاپن هستند و از کیفیت بالای قطعات و بدنه برخوردارند از این رو این شرکت برای اینکه بتواند بازار فروش خود را قدرتمند تر جلوه دهد، از لوازم تزئینی در دوچرخه های کودکانه خود مانند: (زنگ، بوق، ترکبند و غیره) استفاده کرده و همچنین از قطعات با کیفیت شرکت رویال بیبی در دوچرخه بکار برده است که میتوانیم به: (دسته دنده و لاستیک) اشاره کرد.

image_014d7f2e1109ef92ad2f61904b280885970d6c1e

  • دوچرخه های ساخت شرکت ویوا (VIVA):

دوچرخه های کودکانه ویوا اغلب در سایزهای 12 و 20 اینچ با ویژگیهای معقول و مناسب تولید میشوند که نسبت به سایر رقیبان خود از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. از ویژگیهای دوچرخه بچگانه ویوا میتوان به تنه فولاد ضد زنگ اشاره کرد که یکی از نکات مثبت این برند از دوچرخه است. همچنین گفتنی است که اجزا و قطعاتی که در دوچرخه خردسال viva استفاده شده است مانند: (دسته و کرپی فرمان، زین و لوله زین) از جنس آهن بوده و مقاومت خوبی را برای کودک شما به ارمغان میاورد.

دوچرخه های ویوا به دلیل بهره مندی از دسته ترمز و سیستم ترمز U شکلی با کیفیت و خودرو تک سرعته باعث شده تا از قیمت مناسبی برخوردار باشد تا تمامی اقشار بتوانند از این برند دوچرخه ها را خریداری کنند. برای خرید دوچرخه ویوا کودکانه به این نکته توجه کنید که دوچرخه ساخت کشور تایوان باشد و از طوقه های آلومینیومی و لوازم تزئینی مانند: (سبد، گلگیر و قاب زنجیر) بهره مند باشد.

رامبو

  • دوچرخه های ساخت شرکت رامبو (RAMBO):

 برند رامبو اکثر دوچرخه های بچگانه خود را با سبد جلو فرمان و صندوق پیشت زین در سایز 12 اینچ تولید میکند که این نکات سبب شده تا کودکان زیادی را به خود علاقمند سازد. از ویژگیهای شاخص دوچرخه بچگانه رامبو میتوان به دوشاخ های باکیفیت فولادی اشاره کرد که بر اثر وارد شدن ضربات سنگین، آسیبی به این قسمت وارد نمیشود. همچنین دوچرخه کودکانه Rambo از خودرو و زنجیر تک سرعته استفاده میکند که باعث راحتی کودک در حین دوچرخه سواری میشود.

دوچرخه

سیستم ایمنی و راحتی یک دوچرخه قطعا برای خانواده هایی که علاقه دارند تا برای فرزندشان دوچرخه تهیه کنند حائز اهمیت است و باید به شما این نکته را بازگو کنیم که سیستم ترمزهایی که در دوچرخه رامبو استفاده شده است نوع V شکل است و دسته ترمز ها و زین که بر روی دوچرخه نصب است از جنس پلاستیک فشرده میباشد که باعث میشود تا راحتی و تسلط بیشتر کودک در حین دوچرخه سواری داشته باشد.

یادتان باشد که، در این میان دوچرخه هایی هم هستند که از برندهای متفرقه هستند و از قیمتهای پایینی برخوردارند، گفتنی است که این سری دوچرخه های کوچک از قطعات معمولی و ساده بهره میبرند که مناسب افرادی است که میخواهند تنها دوچرخه ای که خریداری میکنند مدت زیادی دوام نیاورد، از این رو به شما پیشنهاد میکنیم تا به سمت خرید دوچرخه های بچگانه قناری سایت دوچرخستان بروید.

دوچرخه کودکانه چه سایزهایی دارد؟

حین خرید دوچرخه کودک باید به مهمترین ملاک یعنی اندازه و سایز دوچرخه به شدت توجه کنید تا فرزند شما بتواند حداقل تا 5 سال از آن دوچرخه استفاده کند و به خوبی این ورزش را ادامه دهد. در بازار ایران و جهان اکثر کمپانی ها و شرکتهای دوچرخه سازی طبق آمار جهانی و بررسی های زیاد دوچرخه های کودکانه را در 5 سایز  تولید و به فروش میرسانند. از این رو شما این دیدگاه را دارید که باید طبق این 5 سایز دوچرخه را برای فرزندتان انتخاب کنید. گفتنی است که سایزهای دوچرخه بر اساس طوقه آن محاسبه میشود. در ادامه به شما این 5 سایز از دوچرخه کوچک را توضیح خواهیم داد تا با دیدگاهی باز به سراغ انتخاب سایز دوچرخه بروید.

  1. دوچرخه بچگانه سایز 12 اینچ:

 دوچرخه کودکانه سایز 12 مخصوص ان دسته از کودکانی است که وزنی متعادل دارند و قدی معادل 90 الی 100 سانتی متر را دارند در نتیجه میتوان تشخیص داد که این سری دوچرخه ها برای سنین 2 تا 10 سال مناسب است.

  1. دوچرخه کودک سایز 14 اینچ:

دوچرخه کودک سایز 14 برای دختر، پسرانی است که قد 100 الی 120 سانتی متر که مناسب سنین 4 تا 11 سال است و برای  کودکان خاص است.  برای همین دوچرخه هایی که در این سایز تولید میشوند محدود و کمیاب هستند .

  1. دوچرخه کودکانه سایز 16 اینچ:

 در این سایز از دوچرخه ها قطعات و برندهای زیادی موجود است زیرا اکثر کودکان با سنین 7 تا 13 سال از این سایز دوچرخه استفاده میکنند. از همین جهت، برای اینکه در میان برندهای گوناگون سردرگم نشوید سایت دوچرخستان به شما پیشنهاد میکند تا دوچرخه سایز 16 اینچ را از میان برندهای قناری و ویوا انتخاب کنید تا خریدی موفق داشته باشید.

  1. دوچرخه بچگانه سایز 18 اینچ:

دوچرخه های طراحی شده در سایز 18 بسیار جذاب تر از سایز های کوچکتر هستند به دلیل اینکه، در این سایز کودکان 8 الی 14 سال میبایست به سراغ این سری دوچرخه ها بیایند و بیشترین چیزی که آنها را جلب میکند طراحی و رنگبندی آن است. برای همین اکثر شرکتها برای اینکه نظر اکثر خانواده هارا جلب کنند در کنار طراحی جذاب از سیستم دنده و آپشنهای ویژه استفاده میکنند.

  1. دوچرخه کودک سایز 20 اینچ:

دوچرخه های سایز 20 مخصوص کودکان با سنین 10 سال تا 15 سال ساخته شده است تا بتوانند به خوبی بدون چرخهای کمکی به دوچرخه سواری خود در نقاط شهری به کاوش بپردازند. از این رو شرکتها دوچرخه سواری مانند: ویوا و جاینت بر روی دوچرخه های کودکانه خود از سیستم دنده باکیفیت استفاده میکنند.

در بهترین دوچرخه بچگانه به چه نتیجه ای رسیدیم؟

ما در این مقاله از سایت دوچرخستان نتیجه گرفتیم که اگر علاقه دارید تا فرزندتان یک ورزش را برای اینده  خود انتخاب کند به سراغ دوچرخه سواری بروید. اکنون شما اموخته اید که چطور سایز دوچرخه بچگانه را انتخاب کنید و نسبت به آن سایز بهترین برند دوچرخه خردسال را خریداری کنید تا فرزند دلبر شما بهترین ورزش را در دوران کودکی خود تجربه کند.

شما می توانید قیمت انواع دوچرخه بچگانه را در فروشگاه اینترنتی دوچرخستان مشاهده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها