|

یادگیری برنامه نویسی با آکادمی سبزلرن

تو این مقاله میخوام درباره آکادمی برنامه نویسی سبزلرن که یکی از بهترین آکادمی های یادگیری برنامه نویسی هست صحبت کنم پس همراه من باشید.

لینک کوتاه کپی شد

خب تو این مقاله میخوام درباره یکی از بهترین و مطرح ترین آکادمی های یادگیری برنامه نویسی صحبت بکنم که این آکادمی، آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن هستش.

تا آخر این مقاله حتما همراه من باشید تا با هم دوره های آموزشی، کیفیت دوره ها، پشتیبانی دوره های آکادمی سبزلرن حرف بزنیم.

پس بزن بریم...

درباره آکادمی آموزشی سبزلرن

اول کار میخوام یه توضیحی درباره این آکادمی بدم  ، آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن حدود دو ساله که تو حوزه برنامه نویسی مشغول به کار شده که مدیریت این آکادمی توسط آقای قدیر یلمه هستش که ایشون بیشتر از دو، سه سال تجربه مفید در حوزه امنیت رو دارند.

تا به الان نزدیک 10 هزار نفر در سایت سبزلرن ثبت نام کرده اند ، بیشتر از شصت و هفتاد درصد دوره های سبزلرن رایگان هستش و حتی این دوره های رایگان به صورت پروژه محور مقدماتی تا پیشرفته هستش و تا به الان حدود 24 تا دوره آموزشی تخصصی هم رایگان و هم پولی داره.

دوره های آموزشی آکادمی سبزلرن

خب رسیدیم به بحث اصلیمون یعنی دوره های آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن، دوره های این آکادمی بیشتر از حوزه های فرانت اند ، امنیت و شبکه هست که جلوتر حوزه هایی مثل بک اند و... رو هم ساپورت میکنه!

در ادامه از دوره هایی که شاملشه رو باهم حرف میزنیم.

فرانت اند

آکادمی آموزشی سبزلرن تقریبا تمامی مباحث حوزه فرانت اند رو پوشش داده که همشون به صورت مقدماتی تا پیشرفته همچنین پروژه محور هست و تقریبا بیشتر از نصفش رایگان هست.

نمونه هایی که میتونم از دوره هایی از فرانت اند در سبزلرن مثال بزنم، دوره های مثل آموزش HTML، آموزش CSS، آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوااسکریپت و همچنین ویو جی اس هست که این دوره ها به صورت رایگان تو آکادمی سبزلرن قرار داده شده.

image_e10ee7544a0a38958b6fcf02f4e0b8d969c68220

همچنین دوره های مثل آموزش پروژه محور CSS Grid،

آموزش Flexbox ، آموزش NPM ، آموزش بوت استرپ 5 مقدماتی تا پیشرفته و.. هم وجود داره.

و تازگیا یه دوره منتورشیپ ReactJS هم اضافه شده که از مرحله صفر تا مرحله استخدام مدرس دوره همراهیت میکنه حالا این دوره که به صورت منتورشیپ هست روش پشتیبانیش نسبت به سایر متفاوته ، پشتیبانیش به صورت آنلاین ، تلفنی و ارتباط مستقیم با مدرس دوره رو داره.

و تو آخر دوره  ReactJsمدرس نمونه کار و رزومه تون رو بررسی میکنه ، زود به زود رفع اشکال خواهد شد.

آکادمی آموزشی سبزلرن تقریبا دوره ای برای تمامی ابزار ها ، زبان برنامه نویسی حوزه فرانت اند رو داره.

امنیت

خب بریم سراغ دوره های آموزشی امنیت آکادمی سبزلرن که ، حدود پنج تا دوره فوق العاده هستش که سه تاش کاملا رایگانه.

از این پنج تا دوره فوق العاده میتوان به آموزش پایتون و همچنین آموزش آموزش جاوااسکریپت که هر دوش با گرایش امنیت هست اشاره کرد که مدرس این دو تا دوره خود آقای یلمه هست که دوره جاوااسکریپت با گرایش امنیت تا به حال حدود 4000 ثبت نامی داشته.

شبکه

اما بریم سراغ دوره های آموزشی سمت شبکه آکادمی سبزلرن که تو بحث شبکه آکادمی سبزلرن سه تا دوره ناب داره.

که از این سه تا دوره دو تاش کاملا رایگانه.

دوره آموزشی جاوااسکریپت سبزلرن

خب ما درباره همه دوره های سبزلرن صحبت کردیم اما میخوام یکمی بیشتر وارد جزئیات دوره آموزشی رایگان جاوااسکریپت مقدماتی تا پیشرفته بشیم.

یکی از بهترین و تاپ ترین دوره هایی که سبزلرن داره، دوره آموزشی رایگان جاوااسکریپت سبزلرن هستش که این دوره مقدماتی تا پیشرفته هست که مدت زمان این دوره حدود 35 الی 50 ساعت هست که این دوره زود به زود آپدیت میشه.

تا به الان حدود 4500 نفر تو این دوره ثبت نام کرده اند.

سرفصل های این دوره واقعا فوق العاده و منظم مشخص شده هست تقریبا هر دو جلسه یه بار یه تمرین یا مینی پروژه زده میشه در کل یه دوره پروژه محور فوق العادست .

image_fd7c8d52076bce5b0fef44e25cba2ce698f48e37

تقریبا تو دوره جاوااسکریپت سبزلرن تمامی مباحث به خوبی پوشش داده شده و هر سه جلسه یک بار تمرین هست که اون موضوعی که توضیح داده میشه واسه آدم به خوبی جا می افته.

مدرس این دوره هم آقای سعیدی راد هست که هر سوالی ، مشکلی و.. در رابطه با دوره داشته باشید میتونید با پرسیدنش خود مدرس جوابتون رو بده و برطرف بکنه.

پشتیبانی آکادمی سبزلرن

خب ما درباره دوره های آکادمی سبزلرن با هم صحبت کردیم اما یه سوال خیلی مهم پشتیبانی این دوره ها به چه صورت هست؟

برای دوره های آکادمی سبزلرن چه پولی ، چه رایگان پشتیبانی مادام العمر هستش که شما میتوانید در رابطه با هر جلسه سوال خودتون رو بپرسید که خود مدرس دوره جواب شما رو میده.

شما سوال خود را میتوانید از قسمت پرسش و پاسخ بپرسید

خوبی که، این قسمت پرسش و پاسخ داره اینه که فقط شامل دوره های پولی نیست بلکه دوره های رایگان هم قسمت پرسش و پاسخ دارند.

حالا همانطور که گفتیم پشتیبانی دوره ReactJS متفاوت تره هم همینطور میشه از قسمت پرسش و پاسخ استفاده کرد هم  تماس تلفنی و آنلاین با مدرس دوره در ارتباط باشید.

مدرس های این آکادمی

خب حالا میخوام درباره مدرس های آکادمی سبزلرن صحبت کنم، آکادمی آموزشی سبزلرن یه سری فیلتر های سخت برای مدرس ها داره که معمولا مدرس های سبزلرن همشون باید بیشتر از دو سال تجربه مفید داشته باشند ، فن و بیان خوبی داشته باشند و یه سری فیلتر های دیگه...

معمولا مدرس هایی که تو سبزلرن هستش سابقه و تجربه خوبی و مفیدی تو اون حوزه ای که دارن تدریس میکنند دارند ، بخاطر همین فیلتر های سخت مدرس ها هستش که آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن دوره هاش با کیفیت هستند.

مدرس هایی که تو سبزلرن تدریس میکنند:

image_b8e4dfac6eef3d8ef28da35b58f8dc559775ad96

محمّد امین سعیدی راد

که مدرس دوره هایی مثل جاوااسکریپت ، دوره منتورشیپ ReactJS ، دوره ویو جی اس ، NPM و..

که ایشون چند ساله که تو حوزه وب فعالیت میکنند.

امیر دینی

ایشون مدرس دوره های جامع HTML و CSSسبزلرن هستند که یه برنامه نویس ارشد و هشت ساله که تو حوزه وب فعالیت میکنند.

حامد یونسیان

ایشون هم مهندس شبکه هستند که تمامی دوره های شبکه آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن برعهده ایشون هستش.

image_0e578e73e96c100d5714341aa559b7b2cbe49b05

اشکان مقدس

خود آقای اشکان مقدس مدیر ارشد آکادمی اولترا آموز هستش که یکی از دوره های تخصصی سمت امنیت تو سبزلرن بر عهده ایشونه...

امیر الهی

مدرس دوره ای css grid هم برعهده ایشونه که یک برنامه نویس فرانت اند هستند که چند ساله تو این حوزه فعالیت میکنند.

حمزه عزیز زاده

مدرس دور بوت استرپ 5 مقدماتی تا پیشرفته آکادمی سبزلرن هم برعهده ایشونه که حدود سه سال تو حوزه وب فعالیت میکنند.

حمیدرضا عبادی

و دوره flexbox سبزلرن هم برعهده آقای حمیدرضا عبادی هستش، که ایشون یک برنامه نویس وب هستش.

سینا جوادی

آقای سینا جوادی هم حدود پنج سالی هست که تو زمینه برنامه نویسی فعالیت میکنه و یکی از دوره های تخصصی سمت امنیت برعهده ایشونه...

محمّد بهارلو

ایشون هم یک برنامه نویس وب هستند که حدود سه سالی میشه که تو این حوزه فعالیت میکنند.

آرمان محمّدتاش

و مدرس بعدی هم چند سالی تو حوزه امنیت فعالیت میکنند که مدرس یکی از دوره های تخصصی امنیت هستش.

سایر موارد کاربردی آکادمی سبزلرن

آکادمی آموزشی برنامه نویسی سبزلرن علاوه بر دوره ها مقاله های تخصصی هم تولید میکنه که برای برنامه نویسا مخصوصا برنامه نویسای فرانت اند میتونه مفید و کاربردی باشه.

و در تلگرام و اینستاگرام هم تولید محتوا در رابطه با برنامه نویسی میکنه که مطالب آموزشی کانال تلگرامی با مطالب آموزشی اینستاگرام کلا تفاوت داره اینطوری نیست که همون مطالب رو هم تو تلگرام قرار بده و هم تو اینستاگرام قرار بده .

کیفیت دوره های آکادمی سبزلرن

دوره های آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن چه دوره های پولیش و چه دوره های رایگانش از نظر کیفیت هیچ فرقی ندارند اینطور نیست که دوره هایی که رایگان هست ، چون که رایگانه صدرصد بی کیفیته!

اصلا این اشتباهه ، هر دوره رایگانی که تو سبزلرن منتشر شده به مدرس دوره حقوق پرداخته شده تا پشتیبانی و آپدیت دوره رو به خوبی ارائه بده.

و همانطور که گفتیم چه دوره های پولی چه رایگان پشتیبانی مادام العمر رو دارند و پشتیبانی فقط برای دوره های پولی نیست بلکه برای رایگانا هم هست.

image_eccd07445f2504793148d933462767a3e99fd755

آموزش برنامه نویسی با آکادمی سبزلرن

خب تو این مقاله تمامی موارد در مورد آکادمی آموزشی برنامه نویسی سبزلرن رو بررسی کردیم.

آکادمی سبزلرن میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری برنامه نویسی باشه مخصوصا حوزه فرانت اند که حالا اگه تمامی دوره های مباحث فرانت اند کامل بشه حوزه هایی دیگه مثل بک اند اینا رو هم پوشش میده.

اگه قصد شروع یادگیری برنامه نویسی رو دارید پیشنهاد میکنم حتما آکادمی آموزشی سبزلرن رو از دست ندهید چون از نظر مدرس، پشتیبانی و همچنین کیفیت دوره ها عملکرد خوبی داره.

مرسی از شما که تا به اینجا مقاله همراهی کردی امیدوارم این مقاله براتون مفید و کاربردی بوده باشه.

موفق باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها