|

اشتراک اکانت پرمیوم اسپاتیفای برای موسیقی بی انتها

اشتراک اسپاتیفای یک سامانه مبتنی بر هوش مصنوعی است که خدماتی ورای آنچه در نمونه‌های مشابه مشاهده می‌کنید، به کاربران ارائه می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

برای آنکه بتوانید به امکانات پیشرفته بزرگ‌ترین ارائه‌ دهنده خدمات پخش و دانلود موسیقی دست‌ یابید، خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای تنها راه‌کار پیشرو است. بنیان‌گذاران شرکت اسپاتیفای موسیقی‌های ضبط‌ شده و تمامی پادکست‌های دارای حق چاپ را از سراسر جهان جمع‌آوری نموده و در قالب مجموعه‌ای بی‌نظیر در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهند. همچنین با پرداخت هزینه بر اساس توافق‌نامه به‌ تمامی هنرمندان و دارندگان دارای حق چاپ، این افراد را تشویق به ثبت آثار خود در این سامانه می‌نمایند. از این‌ رو طبیعی است که آهنگ‌هایی تازه و جدید، همیشه به بستر این سرویس افزوده‌ شده و علاقه‌مندان را برای گشتن موسیقی بر اساس هنرمند، آلبوم یا ژانر مورد علاقه‌شان کمک نماید. در نسخه پرمیوم تبلیغات آزار دهنده حذف‌ شده و بر کیفیت پخش‌ها افزوده گشته است. البته امکان گوش کردن آفلاین موسیقی‌های نیز با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای پدید می‌آید که سبب برتری آن نسبت به ورژن رایگان این سامانه شده است.

اسپاتیفای در چه دستگاه‌هایی قابل‌ دسترسی است

image_29244f107d8da8bf089d83961058cb2bf0ed5f17

اسپاتیفای در تمامی دستگاه‌های هوشمند و مدرن امروزی قابلیت نصب و استفاده را دارد. این دستگاه‌ها شامل رایانه‌های مجهز به windos، Linux و macOS می‌شود. همچنین نسل‌های مختلف تلفن‌های هوشمند نیز توانایی پشتیبانی از این سرویس جهانی رادارند. البته رایانه‌های لوحی مانند IOS و Android نیز امکان بهره‌مندی از این قابلیت را دارند. ازاین‌رو خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای برای دارندگان این تجهیزات هوشمند و علاقه‌مند به استفاده از مزایای فراوانی این سرویس امکان‌پذیر است.

البته اگر به هدفون‌های دارای هوش مصنوعی مانند Google Home یا Amazon Echo دسترسی دارید، می‌توانید با این ابزارها نیز از استماع آهنگ‌های موجود در سامانه اسپاتیفای نهایت بهره را ببرید. اکنون این شرکت در بیشتر قاره‌های جهان فعالیت می‌کند و تا آینده‌ای نه‌چندان دور انتظار می‌رود در تمامی کشورهای دنیا نمایندگی مجاز متعددی را به نام خود ثبت کند. ازاین‌رو بدیهی است که سعی کند سرویسش در تمامی تجهیزات هوشمند قابل‌ردیابی و خوانش باشد.

امتیازات خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای در حرکتی بی‌سابقه از حقوق سازندگان آثار موسیقیایی مشترک خود، محافظت کرده از این‌ رو بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان تمایل دارند تا به عضویت این سرویس درآیند. مزیتی که در کمتر سامانه مشابهی با چنین قدرت و دقتی دیده می‌شود. از طرفی امکانات فوق حرفه‌ای موجود در اسپاتیفای زمینه رشد و ترقی خوانندگان و معرفی آن‌ها به‌ عنوان فردی موفق را دارد. ازاین‌رو است که هر روزه شاهد توسعه این سرویس هستیم. البته این امتیازات متعدد شامل حال مخاطبان و مشتریانی که به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای روی می‌آورند نیز می‌شود. اگرچه خود را به سبک‌های متفاوتی‌تری نشان می‌دهد، در ادامه برخی از این امتیازات را برمی‌شماریم.

image_1967ef9c4adf4bbbe2f689df3c46fac646c508fb

  • دسترسی به تعداد بی‌شماری آهنگ:

در نسخه رایگان اسپاتیفای شما مجاز به استفاده از چند آهنگ محدود به‌صورت روزانه هستید. این در حالی است که با خرید نسخه پرمیوم این محدودیت‌ها را شکسته و در دریایی از آهنگ، موزیک، پادکست و ... غرق می‌شوید.

  • ارتقا سطح کیفی آهنگ‌ها:

ارتقای یک‌باره سطح کیفی آهنگ‌ها پس از خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای چنان محسوس است که بسیاری از همان ابتدا مجاب به تهیه این ورژن خاص می‌کند و به‌هیچ‌وجه سطح پایین اصوات و نویزهای فراوان موجود در نسخه رایگان را تحمل نمی‌کنند.

  • حذف قطع و وصل‌های مکرر:

به‌ غیر از مشکلات ذکرشده پیشین در نسخه رایگان دائماً با قطع و وصل‌های مکرر نیز باید به‌گونه‌ای کنار بیایید. ولی اگر تحمل این مسئله سخت است که در حساس‌ترین نقطه آهنگ یک نویز گوش‌خراش یا یک قطعی ناخواسته حال خوشتان را خراب نماید، حتماً به خرید اسپاتیفای از نوع پرمیوم آن بی اندیشید.

  • عدم محدودیت دانلود:

با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای به قابلیت ارزنده دانلود نامحدود دست می‌یابید و بعد در فرصت مقتضی و در حالت آفلاین به استماع آن‌ها به‌دفعات مکرر می‌پردازید. این یعنی اسپاتیفای در اکانت پرمیوم خود تمامی نیازهای مخاطبان خود را به‌خوبی پاسخگویی نموده است.

 دلایل برتری اکانت اسپاتیفای بر نمونه‌های رایج دنیا:

در واقع اشتراک اسپاتیفای یک سامانه مبتنی بر هوش مصنوعی است. از این‌ رو خدماتی ورای آنچه در نمونه‌های مشابه مشاهده می‌کنید، از این سرویس قابل دریافت است. به همین دلیل خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای در سراسر جهان رکود دار بوده و هرساله نیز بر این تعداد کثیر افزوده می‌گردد. وجود 70 میلیون آهنگ و 365 میلیون کاربر فعال ماهانه گواهی بربرتری این سرویس بر نمونه‌های رایج دنیا است. ولی در ادامه به ذکر برخی دیگر از برتری‌های اسپاتیفای می‌پردازیم تا شمارا بیش‌ازپیش به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ترغیب نماییم.

  • پلی لیست Discover Weekly با امکان ارائه فهرستی از آهنگ‌های موردعلاقه‌تان بر اساس تشخیص ربات‌های اسپاتیفای در هر هفته جدید
  • دسترسی به‌تمامی پلی لیست‌های ساخته‌شده توسط دیگر کاربران در اکانتشان و امکان دانلود نمونه‌های مطابق باسلیقه شما از میان آن‌ها
  • قابلیت تغییر پخش از اپلیکیشن اسپاتیفای بر روی هر دستگاه یا اسپیکر هوشمند مجهز به این سرویس
  • انتقال پلی لیست‌ها از یک اکانت به اکانت دیگر بدون کوچک‌ترین مشکل
  • عدم انتشار اطلاعات بین اعضا حتی در نسخه‌های Family این سرویس
  • امکان ارائه اکانت در ریجن‌های مختلف کانادا، انگلیس، هند و ... بر اساس درخواست مشتری
  • خرید و شارژ مجدد با طی مراحلی کاملاً قانونی و بدون ریپورت، هک و ...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها