|

نقش عکاسی حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ

عکسهای ضعیف و کم کیفیت هویت و شخصیت برند شما را زیر سوال برده و باعث می شود فعالیت شما در دیجیتال مارکتینگ بی نتیجه بماند.

لینک کوتاه کپی شد

عکاسی حرفه‌‎ ای امروزه توانسته نقش و جایگاه ویژه‌‎‎‌ای را در زمینه‌‎ی فروش بهتر محصولات در بازاریابی‌‎های اینترنتی و اینستاگرامی پیدا کند و تأثیرات خود را در این زمینه به فروشندگان و تولیدکنندگان به خوبی نشان دهد. با توجه به این موضع و بازار داغ رقابتی که بین تولیدکنندگان وجود دارد نیاز است تا همواره از عکاسی حرفه ‎‌ای به عنوان وسیله‎‌ای در جهت ارتقای تعداد مشتریان و پیشرفت کاری خود بهره گیرند تا از تأثیرات مثبت آن در کسب و کار خود بهره ببرند.

image_efee085a811da09a54779d7e237abde28bcca296

نمایش ویژگی ها و مزایای محصولات با استفاده از عکاسی حرفه ای به خوبی امکان‌پذیر خواهد بود. به همین دلیل نیاز است تا در بازاریابی‌ و فروش اینترنتی که افراد امکان مشاهده‌‎ و بررسی دقیق محصولات را ندارند، کلیه‌‎ی محصولات یک فروشگاه یا تولیدی و حتی رستوران، توسط یک عکاسی حرفه‌‎ ای به مخاطبان نمایش داده شود. در حقیقت می‌توان گفت از آنجایی که یک پیج اینستاگرامی و یا وبسایت، ویترین فروش شما محسوب می‌شود می‎‌بایست بهترین عکس‌‎ها را از محصولات خود در این ویترین نمایش دهید تا مشتریان بیشتری جذب فروشگاه شما شود.

نقش عکس‌‎های حرفه‌‎ای محصولات در بازاریابی اینترنتی و جذب مخاطب

یک عکس حرفه‌‎ای می‌تواند تأثیرات فوق‌‎العاده‌‎ای را برای ارتقای یک پیج و فروش بهتر محصولات داشته باشد. در حقیقت شما به واسطه‎‌ی هزینه‌‎ای که بابت عکاسی حرفه‌‎ ای پرداخت می‌‎کنید، می‌توانید به فروش و سود بالایی هم برسید. در حقیقت تا زمانی که یک وبسایت و یا پیچ بیزنیسی عکسهای با کیفیتی از محصولات خود منتشر نکند، علی‌رغم با کیفیت بودن محصولات خود نمی‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد. به همین دلیل مهم  انتشار عکسهای با کیفیت محصولات باعث می شود مخاطبان حتی با یک نگاه کلی به صفحه‌‎ی شما جذب شده و برای خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام کنند و البته این آخر ماجرا نیست، چرا که اگر محصولات دقیقا همانی باشد که در عکسها دیده اند پیج یا سایت شما را به دوستان خود نیز معرفی می کنند.

image_192bd5ae651b376738e23fa3bf6e67cc2734fbf0

عکس‎‌های حرفه‌‎ای محصولات چه ویژگی‌‎هایی دارند؟

 بعد از بررسی تأثیرات و نقش عکاسی حرفه ‌‎ای بر جذب مخاطب ممکن است بپرسید که این عکس‌‎ها از چه ویژگی‎‌هایی برخوردار هستند و چرا به عنوان عکس‌‎های باکیفیت و جذاب شناخته می‌شوند؟ پاسخ این موضوع به موارد مختلفی مربوط می شود. عکاسان حرفه‎‌ای تبلیغات معمولاً دوره‌‎های آکادمیک عکاسی را برای رسیدن به تجربه و مهارت عکاسی گذرانده‌‎اند که به واسطه‎‌ی به کارگیری تخصص و مهارت خود و البته استفاده از تجهیزات حرفه ای و ویژه می‌توانند با کیفیت‌‎ترین عکس را از یک محصول تهیه نمایند. بنابراین می‌توان گفت که یک عکاس حرفه‌‎ای با در نظر گرفتن عوامل مختلف از جمله ترکیب بندی، رنگ پس زمینه و خود محصول، زاویه‎‌ی قرارگیری محصول، نمایش ویژگی های محصول توجه به ارتباط مخاطب و ایجاد جذابیت، به عکاسی با کیفیت محصولات می‌‎پردازد. به همین دلیل عکس‎‌هایی که توسط متخصصان این حوزه تهیه می‌شود از کیفیت و مزایای بیشتری برای رشد فروش و توسعه کسب و کارها برخوردار است.

image_5692f970e3d719660942b78dcb03eeceb36a1f01

تأثیر عکس‎‌های باکیفیت در اعتماد سازی و فروش بیشتر محصولات

عکس‎‌ها اولین موضوعی هستند که در یک صفحه وب سایت یا پیج اینستاگرامی به چشم  می‌خورند و می توانند نظر مخاطب را جلب کنند.  بسیاری از افراد با وجود با وجود برخورداری از سواد باز هم بعد از مراجعه به صفحات مجازی ابتدا به عکس‌‎های محصولات و زیبایی آن‎‌ها توجه می‌کنند. بنابراین نمی‌توان گفت ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ کافی است و پرداخت هزینه بابت استفاده از خدمات عکاسی حرفه‌‎ ای هزینه‌‎ی اضافی محسوب می‌شود. ارائه عکسهای حرفه ای از محصولات با کیفیت باعث می شود مشتریان جدید به شما اعتماد کنند و به این ترتیب شاهد افزایش مخاطبان خود و رشد فروش باشید.

عکس‌‎های ضعیف چه لطمه‌‎ای به کسب وکارها می‌‎زنند؟

بازار دیجیتال مارکتینگ یک بازار رقابتی بوده که همواره وبسایت‌‎های متعدد سعی در بالا بردن تعداد مخاطبین خود و البته فروش بیشتر محصولات دارند. با توجه به این موضوع ارائه‌‎ی عکس‌‎های ضعیف تاثیر منفی در کسب و کار شما خواهد داشت. عکسهای ضعیف و کم کیفیت هویت و شخصیت برند شما را زیر سوال برده و باعث می شود فعالیت شما در دیجیتال مارکتینگ بی نتیجه بماند.

image_09406d151d8a43c014347e4b7cf4bc5473d58451

چرا قرار دادن عکس‌‎های حرفه‌‎ای در صفحه‌‎، یک نوع سرمایه گذاری در کسب و کار است؟

با توجه به ویژگی‎‌ها و مزایایی که عکاسی حرفه ‎‌ای برای یک کسب و کار فراهم می‌‎آورد می‌توان گفت که هزینه‎‌ای که بابت این نوع عکاسی پرداخت می‌‎کنید یک نوع سرمایه گذاری برای سودآوری بالاتر و بیشتر محسوب می‌شود؛ به گونه‎‌ای که به واسطه‌‎ای این عکاسی می‌توانید برند و محصولات خود را در سطح گسترده‎‌ای به فروش رسانده و اعتماد سازی کنید. با استفاده از عکسهای حرفه ای محصولات ویژگی ها و مزایای محصول را معرفی می کنید و مخاطب با بررسی این جزئیات می‌تواند به کیفیت بالای محصولات شما پی ببرد.

در صورت تمایل به استفاده از انواع خدمات عکاسی حرفه ‌‎ای می‌توانید از تجربیات و تخصص استودیو مانی استفاده کنید. این استودیو با بیش از یک دهه فعالیت و سابقه در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی توانسته همکاری موفقی با برندهای شناخته شده داخلی و بعضا خارجی داشته باشد. جهت مشاهده رزومه و نمونه پروژه های انجام شده توسط استودیو مانی می‌توانید به آدرس www.studiomani.ir مراجعه نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی