|

رو جزیره آشپزخانه چی بذاریم؟ / با اینا تو خاص بودن الگوی فامیل شو جاری ازت تقیلد کنه

در این مقاله در خصوص این که روی جزیره آشپزخانه چی بذاریم صحبت کردیم و یه سری آیتم ها رو برای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما به نوعی دوست داریم که دکوراسیون خاص و زیبایی توی خونه هامون داشته باشیم چون بالاخره چهارتا آدم میان خونمون و خب یه نظر میندازین به سر و ریخت خونمون و خب این روزا هم که دیگه با وجود اینستاگرام و امثالهم همه یه بیسی از قواعد دکوراسیون میدونن و خب در صورتی که ما هم دکورمون روی اصول نباشه حتی شاید به رومون بیارن که در این زمان دلمون میخواد که زمین دهن وا کنه و ما رو ببلعه ولی از طرف دیگه هم در صورتی که دکورمون خوب باشه هم مسلما ازش تعریف و سلیقه ی ما رو تحسین میکنن که خب در این حالت هم کیفمون یه جوری کوک میشه که نگو و نپرس.

حالا برای این که مورد دوم برامون پیش بیاد و هرگز در موقعیت اول قرار نگیریم باید در زمینه ی دکوراسیون یه سری مطالعات داشته باشیم یعنی بدونیم که هر آیتمی در خونه جاش کجاست مثلا بهترین جا برای تلویزیون توی خونه رو باید بدونیم تا با قرار دادن اون در جای مناسبش توی دکور یه انسجام و هماهنگی به وجود بیاریم و یا از ریزترین چیزها در دکور غافل نشیم که در این بین دکوری ها یکی از اون ها هستن یعنی باید برای شما مهم باشه که برای هر جایی از خونه از چه دکوری که مناسب اونجا باشه استفاده کنید مثلا برای خیلی ها سواله که روی جزیره آشپزخانه چی بذاریم که خب مسلما منظور دکوری ها هستن که حالا ما در این مقاله به چندتا از اون ها اشاره میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رو جزیره آشپزخانه چی بذاریم

برای تزیین جزیره از بانکه استفاده کنید

این روزا دکوری هایی زیبا هستن که کاربردی باشن یعنی دیگه دوره ی این که یه مجسمه رو به عنوان دکوری استفاده میکردن گذشته و در حال حاضر خیلی ها میخوان که اون مجسمه کاربری دیگه ای هم داشته باششه مثلا یه مجسمه ی آباژور که میتونه روشنایی رو تامین کنه از یه مجسمه ی دکوری خیلی جلوتر و مورد توجه تره. حالا در این بین یه سری دکوری ها وجود دارن به اسم بانکه ها که در گوشه به گوشه ی  آشپزخانه کاربرد دارن و میتونن علاوه بر زیبایی که خلق میکنن با قرار دادن مواد غذایی مختلف در دل خودشون کاربرد هم داشته باشن.

بپس بانکه ها یه دکوری شیک و مدرن بشمار میان که در صورتی که میخواهید اپن و جزیره ی آشپزخانه رو زیبا و خاص به نظر بیارید میتونید به سراغ استفاده از اون ها برید. 

رو جزیره آشپزخانه چی بذاریم

سطح جزیره رو سنگی کنید

دکوراسیون این روزا به سمت و سویی رفته که حس بودن در طبیعت رو به آدم منتقل کنه به همین دلیلی هر چیزی که انتقال دهنده ی این حس باشه جایگاه بسیار مهمی در دکوراسیون پیدا کرده حتی میخواد یه وسلیه ی کوچک مثل سبدهای حصیری باشه. حالا در این بین یکی از چیزهایی که حس خوبی در دکور منتقل میکنه سنگ ها هستن که میتونن کاربری مختلفی داشته باشن ملا سطوح سنگی لوکس و مدرن میتونن در طراحی جزیره ی آشپزخانه بسیار زیبا جلوه کنن و به کلی دکوراسیون آشپزخونه رو تحت تاثیر قرار بدن به همین دلیل توصیه میکنیم که برای ایجاد تنوع هم که شده جزیره رو به کلی تغییر داده و سنگی کنید تا یه زیبایی بینظیر خلق کرده باشید.

رو جزیره آشپزخانه چی بذاریم

روی جزیره گل و گیاه قرار بدید

این روزا نگهداری از گل و گیاه در خونه تبدیل شده به یه عادت و در هر خونه ای دست کم یک الی دو تا گلدون میبینی که خودنمایی میکنن و خب شاید براتون جالب باشه که بدونید هر گیاهی جای مخصوص به خودش رو در خونه داره مثلا گیاهان مناسب حمام و دستشویی از اون دسته از گیاهانی هستن که رطوبت دوست اند حالا شما هم میتونید برای تزیین آشپزخانه روی جزیره ی اون از گل و گیاه استفاده کنید و چه بهتر که گیاهانی که برای تصفیه هوا مناسب هستن رو انتخاب کنید تا کار هود رو هم انجام بدن. همچنین شما میتونید از گیاهان مصنوعی هم استفاده کنید.

رو جزیره آشپزخانه چی بذاریم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی