|

با سارافون چه کفشی بپوشیم؟ / تابستونه و گرما و خوشگلیه تیپا؛ پس اینجوری استایل کن

گاهی وقتا لباس هایی به مانند سارافون استایل کردن باهاشون خیلی سخت میشه که در این مطلب قراره با کفش هایی که با سارافون ست میشن آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس خریدن و استایل کردن واسه خانومها به نوعی تفریح محسوب میشه که خیلی واسشون لذت بخشه. تقریبا همه خانوم ها هر مشکل و ناراحتی هم که داشته باشن وقتی میرن خرید روحیشون عوض میشه و با خرید حتی یک لاک کوچیک هم ذوقشون برانگیخته میشه. اما گاهی این لباس خریدنه سخت میشه چرا که مرحله ست سازیش دشواره. خیلی وقتا پیش اومده که نمیدونستیم چی رو با چی باید بپوشیم تا ظاهری زیباتر داشته باشیم و بی شک چند باری هم تو زندگی همه ما پیش اومده که یه چیزی رو با یه چیز دیگه پوشیدیم و حس کردیم وای، بدتیپی ازمون داره میباره. مثلا یکی از این لباس ها سارافون ها هستند. خیلی وقتا خانوما نمیدونن سارافون رو با چه کفشی باید بپوشن. با توجه به اینکه هوا هم داره گرم میشه، دیگه پوشیدن این سبک لباس ها خیلی زیاد میشه. سارافون ها پیراهن های آستین داری هستند که هم میتونن بلند باشن و هم کوتاه تر.اگر شما هم این مشکل رو دارید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا ببینیم با سارافون چه کفش هایی استایل میشه.

modle-kot-sarafan

اسنیکر با سارافون

اسنیکر سبکی از کفش های ورزشی و راحتی هستش که اط طراحی کفش هایی مثل کفش های ورزشی و یا کفش بسکتبال و پیاده روی و تنیس الهام گرفته. این نوع کفش معمولا زیره هیا پهن، راحت و محکمی داره که این روزها به عنوان یک کفش ترند و استریت استایل میشه. کفش های اسنیکر این قابلیت رو دارند که خیلی خوب و خوشگل با سارافون ست بشن و در روزهای گرم تابستونی یه ظاهر خوش براتون بسازن. استیکر ها در رنگ سفید خیلی پرطرفدار هستن خیلی از خانومای جَوون ازش استقبال دارند.

321.3

سارافون با صندل بند دار

صندل های بند دار خیلی طرفدار دارن و میتونن یونیک باشن. این سبک از صندل ها با سارافون ظاهر جذابی رو میسازند که خب بسته به سلیقه شما دو نوع پاشنه دار و تخت دارن که انتخاب میشن. این سبک از صندل ها داریا بندهایی هستند که به سمت ساق پا بسته میشن و معمولا هم در قسمت انگشتن به شکل تنگ و جمع و جور می باشند. صندل های بند دار همراه با سارافون چه برای شبها و گردش های این مدلی و چه برای استفاده روزانه میتونه زیبایی خاصی به ظاهر شما ببخشه.

16774032675359

کفش باله فلت با سارافون

این مدل از کفش ها در واقع پاپوش های سبک وزنی هستن که ازشون به عنوان کفش باله برای تمرین و رقص استفاده میشه. جنس کفش باله اغلب از بوم و یا چرم هستش که نوک گردی دارن و کاملا بدون پاشنه و فلت هستند. کفش های باله یه گزینه کاربردی و خوشگل و سبکه، که مد روز نیست هست و با انواع سارافون علی میشه.

464

سارافون با صندل Clog

از دیگر کفش های سبک وزن میتوان به صندل های Clog اشاره کرد که تمام یا قسمتی از اونها از چوب ساخته شده. نوع برنامه ریزی و طراحی این نوع صندل ها برای خانم های جوانی هستش که حال و هوای دهه هفتاد میلادی رو دوست دارند. این سبک از صندل ها یکی از ترند های جذاب در سال های اخیر می باشد که خیلی خوشگل و خوب میتون با سارافون های کوتاه یا بلند ست و هماهنگ بشه.

clogs-24

لوفر با سارافون

کفش های لوفر ظاهر و باطنی بسیار ساده و بدون هرگونه بند و چسبی دارند. معمولا کفی تخت و بدون پاشنه ای دارند که اکثرا هم از مواد سبک و قابل تنفس ساخته شده اند. این کفش ها طوری طرحی شدن که مچ پا رو آشکار میکنه و میتونه با انواع سارافون ها به خوبی ست بزشه. مخصوصا سارافون های بلند.

6346

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی