|

شلوار بگ رو با چی بپوشیم؟ / عشق بگ داری ولی نمیدونی با چی ست میشه اینجوری جذاب ترینی

در این مقاله در خصوص این که شلوار بگ رو با چی بپوشیم توضیح دادیم و یه سری آیتم جذاب در کنار اون معرفی کردیم که باهاشون حسابی شیک میشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی در هر دوره ای برای خودش تعریف های مختلفی داشته و داره مثلا یه زمانی ابروهای نازک مد بود و اونایی که ابروهای پهنی داشتن در صدد این بودن که از مادراشون برای نازک کردن ابروهاشون اجازه بگیرن و تو مدرسه هم دونه دونه ی ابروها رو میشمردن که خدایی نکرده یه دونه ازشون کم نشه که خب این روزا کاملا موضوع برعکسه و همه به دنبال رشد ابرو در یک هفته هستن و ابروهای پت و پهن مد شده و تا جایی این مد پیش میره که یه عده که ابروهاشون نازک خدادادی هست میرن سراغ کاشت ابرو و موکتی کردن اون ها تا بلکه با مد همسو بشن و با استانداردهایی که این روزا وجود داره هماهنگ باشن.

ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که خیلی ها استایل خوب رو از قیافه و ظاهر خوب جلوتر میدونن و به نظرشون اونی که استایلش خوبه ده هیچ از خیلی های دیگه جلوتره چرا که بالاخره زیبایی رو خدا میده و دست بنده نیست در حالی که این خود شما هستید که انتخاب میکنید چه استایلی داشته باشید مثلا در صورتی که شکم دارید میتونید با رفتن به سراغ شومیز های مناسب خانوم های شکم دار این موضوع رو در اندام خودتون پنهان کنید و خوش استایل تر دیده بشید بنابراین همه چیز به انتخاب های شما و اطلاعاتتون در خصوص استایل بستگی داره. حالا در این مقاله و در خصوص افزایش اطلاعات شما در زمینه ی استایل میخواهیم در خصوص این که شلوار بگ رو با چی بپوشیم براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

شلوار بگ با مانتو یه انتخاب مدرن و شیکه

میگن انتخاب کردن لباس برای خانوم ها خیلی سخت تر از آقایونه و خب شاید دلیل این موضوع بیشتر بودن تعداد آیتم هایی هست که یه خانوم در استایلش استفاده میکنه هر چند که این روزا آقایون هم برای خودشون یه عالمه دنگ و فنگ دارن توی استایل ولی خب باز هم به پای خانوم ها نمیرسن! حالا یکی از انتخاب های خانوم ها برای ست کردن با شلوار بگشون استفاده از مانتو هست که در این بین بهتره که مانتوی شما بالای زانو باشه که میتونه عروسکی، سنتی و یا هر مدل دیگه ای باشه که به نظرتون قشنگ هست. در کنار اون ها هم میتونید هم از کفش های پاشنه بلند و هم از صندل های تابستونی استفاده کنید و حتی کتونی هم میتونه گزینه ی خوبی باشه چون میتونید به راحتی باهاش یه استایل روزمره و خیابانی بسازید.

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

شلوار بگ با کت از شما یه خانوم سانتال میسازه

یکی دیگه از گزینه های روی میز شما برای ست کردن اون با شلوار بگ کت هست که این روزا در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید میشه و یه عالمه طرفدار برای خودش پیدا کرده و شما میتونید ازش توی استایل های متنوعی و برای موقعیت های مختلف استفاده کنید و از نتیجه ی کار نهایت لذت رو ببرید. البته که در این بین باید دقت کنید که کت شما نباید بلند باشه و در کل شلوار بگ با آیتم های خیلی بلند زیاد جواب نیست بنابراین یه کت رسمی در کنار شلوار بگ میتونه بی نهایت جذاب و خاص به نظر بیاد. 

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

شومیز رو با شلوار بگ ست کنید و به سادگی یه استایل خیابانی زیبا بسازید

خیلی ها برای استایل های خیابانی به دنبال لباس هایی هستن که حس راحتی رو به اون ها بده که در این بین یه شومیز همراه با شلوار بگ یکی از این استایل هاست که به دلیل طراحی راحت و شیکی که داره در فصل های گرم سال بسیار مورد توجه هست و خیلی ها به عنوان یه استایل روزانه که خنک هم هست به سراغش میرن تا به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشن. بنابراین در صورتی که به دنبال یه استایل راحت، زیبا و کاربردی هستید که برای بهار و تابستون به کارتون بیاد پیشنهاد ما ست کردن شومیز و شلوارا بگ هست.

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم؟

برای خیلی ها سواله که شلوار بگ رو با چه کفشی بپوشن که خب باید بگیم دستتون برای انتخاب کفش با این شلوا باز هست و بستگی به اون موقعیتی داره که میخواهید در اون حاضر بشید مثلا توی مهمونی های رسمی بهتره که از شلوار بگ پارچه ای همراه با کفش های پاشنه بلند استفاده کنید و برای استایل های خیابانی هم صندل و کتونی های لژ دار میتونن گزینه های خوبی باشن براتون.

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی