|

از بین بردن حشره حبوبات/ با دیدنشون مور مور میشی ولی نخود لوبیاتو نریز دور تمیز میشن

در این مقاله در خصوص از بین بردن حشرات حبوبات صحبت کردیم و برای خلاصی از اون ها یه سری راه حل بهتون ارائه دادیم، پس با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که کارهامون رو خیلی جنگی و فشنگی راست و ریس کنیم و جلو ببریم و اینجوری برای خودمون زمان سیو کنیم چرا که بالاخره همه دیگه به این نتیجه رسیدن که باید قدر زمان رو دونست چون نه میشه به عقب برش گردوند و نه میشه با پول خریدش به همین دلیل برای این که شما راحت تر یه سری از کارها رو پیش ببرید ترفندها اومدن روی کار تا زمان رو براتون سیو کنن مثلا شاید یه سری از کارها باشن که در وهله ی اول برای شما سخت و طاقت فرسا به نظر میان در صورتی که با استفاده از ترفندها مثل آب خوردن میشه حلشون کرد مثلا شاید از بین بردن موی کله پاچه از اون کارهای سخت باشه برای خیلی ها که میشه با یه اجی مجی و ترفند کاری سریع اون رو حل کرد و این کار رو که از حالت کابوس بودن خارج کرد.

حتی در خیلی از مواقع هست که ترفندها علاوه بر این که کار شما رو راه میندازن یه سری اثرات مثبت دیگه هم دارن مثل ترفند برای جلوگیری از پاشیدن روغن که چندتا خوبی داره اولی از پاشیدن روغن و هدر رفتن اون جلوگیری میکنه، دومی گازتون تمیز میمونه و سومی خطر سوختگی با روغن رو برای شما به حداقل میرسونه که خب چی بهتر از این؟ پس شما میتونید با ترفندهای مفید از اضافه کاری جلوگیری کنید حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص یکی دیگه از ترفندهای کارآمد صحبت کنیم و اون از بین بردن کرم حبوبات یا همون حشره هایی هست که میزنن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن حشره حبوبات

استفاده از نور آفتاب حشره ها رو میفرسته به اونجا که عرب نی انداخت

در صورتی که داخل حبوباتتون حشره دیدید میتونید خیلی راحت و آسون اونا رو از بین ببرید بدون این که اصلا نیاز باشه حبوبات خودتون رو دور بندازید البته که در وهله ی اول خیلی از خانوم ها که با این صحنه روبه رو میشن حس چندش بهشون دست میده و میخوان که فقط از شر این حشره ها خلاص بشن حتی به قیمت دور ریختن حبوبات که خب با توجه به گرونی و قیمت های الان این کار اصلا عاقلانه نیست بنابراین یه مقدار دندون روی جیگر بذارید و خیلی آسون از شر این موذی ها خلاص بشید که خب یکی از راه های راحت و ایزی قتل عام این موجودات کمک گرفتن از نور خورشید هست.

خب برای این منظور باید حبوباتی رو که حشره زدن رو داخل یه سینی بزرگ بریزید و بعد به مدت سه روز اون ها رو در معرض نور خورشید قرار بدید و بعد از این تایم میبینید که حشره ها بار و بندیلشون رو جمع کردن و کوچ کردن به یه دیار دیگه و حبوبات شما عاری از اون ها شده.

از بین بردن حشره حبوبات

با کمک گوگرد برای حشرات گودبای پارتی بگیرید

یکی دیگه از راه های جلوگیری کردن از حشره زدن حبوبات و یا از بین بردن اون ها استفاده از گوگرده که یه راه خیلی راحته که خب در صورت مشاهده ی موجودات ریز و کرم مانند در حبوباتتون میتونید به سراغشون برید. برای این منظور هم کافیه که یه مقدار گوگرد رو توی مکانی که حبوبات رو در اون نگهداری میکنید حالا توی کابینت و یا کمد بریزید تا اینجوری از بوی اون حشرات اذیت شده و دم روی کولشون بذارن و فرار کنن و شما هم پا روی پا بندازید و چاییتون رو بخورید و هر دفعه که میخواهید توی غذاهاتون از حبوبات استفاده کنید با ترس و لرز این که یه موقع حشره تو ظرفشون ببینید به سراغشون نرید.

از بین بردن حشره حبوبات

یه برگ بو بنداز تو ظرف حبوباتت

خب تا اینجای کار شاید این راه ها براتون زحمت دار به نظر اومده باشه ولی یکی از راه های بدون زحمت که میتونید با استفاده از اون یه کاری کنید که حشرات موذی دور و بر حبوباتتون نپلکن و صد البته یه جورایی جلوگیری انجام بدید قرار دادن برگ بو در ظرف حبوباتتون هست و خب با این ماده که در هر خونه ای پیدا میشه خیلی راحت بعد از چند روز میبینید که همه ی حشره های موجود در حبوبات از بین رفتن و شما دیگه مجبور به دیدن ریخت اون ها نخواهید بود.

از بین بردن حشره حبوبات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی