|

"مهناز افشار" یه لباس رنگی پنگی جُسته حالا هییی میتَنه؛ پیریِ خانوم بد خورد تو ذوق!

مهناز افشار این روزا تو اینستاگرا حسابی جذاب شده و خانوم با استایل های خاص و از اون طرف شیطونی هاش حسابی تونسته تو دل فالوورهاش جا خوش کنه!

لینک کوتاه کپی شد
2

مهناز افشار دیگه بیش از دو ساله که ترک وطن کرده و البته ترک بازیگری! خانم که تو ایران سوپراستار و آرتیست نقش یک بود به خاطر چند اشتباه پشت سرهم مجبور شد از ایران بره و شرایط طوری پیش رفت که دیگه امکان برگشتن هم برای مهناز خانوم افشار محیا نشده و بعید هم هست که حداقل در آینده نزدیک اتفاق مهمی درخصوص برگشت مهناز به ایران رخ بده!

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار تو ایران همیشه مرکز توجهات بود هر فیلمی هم که بازی می کرد غالباً فروش خوبی داشت و حتی عکس ایشون رو بیلبوردهای سطح شهر هم به کرات دیده می شد. حالا اما تو آلمان مهناز یک شهروند عادیه و هیچ کس ایشون رو نمیشناسه یا اگه بشناسه مهناز خانوم افشار براشون هیچ جذابیتی نداره حالا خانوم بازیگر برای اینکه دیده بشه و همچنان بگه که من هنوزم برای خودم طرفدار دارم متوسل شده به اینستاگرام و فضای مجازی! مهناز این روزا تو اینستاگرام همه کار می کنه از گذاشتن عکسای جذاب و یکم منشوری تا استفاده از فیلترهای مختلف و البته عکس با چهره های ممنوعه مثل آرش! خانوم بازیگر تو تازه ترین جلوه گریش هم اومده با استفاده ابزارهای سرگرمی که سن رو تخمین می زنند زیبایی خودش رو محک زده اما جواب به شدت شوک کننده ای گرفت!

فیلم بی حجاب مهناز براش دردسر نمیشه؟

فیلم منتشر شده از بی حجابی الناز شاکردوست و مهناز افشار در پشت صحنه حضور در مراسم دیزاین مد اسپانیا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشت و جنجال به پا کرد.

در این ویدیو که از پشت صحنه مراسم دیزاین مد اسپانیا منتشر شده است، مهناز افشار بی حجاب در کنار الناز شاکردوست و سایر رفقا دیده می شود.

باید منتظر موند و دید آیا انتشار این ویدیو از بازیگر زن معلوم الحال موجب لغو اکران فیلم هایی که در ان ایفای نقش نکرده اند می شود یا خیر؟

تیپای خنک و رنگی پنگی "مهناز افشار" تو خوشگذرونیای مجردی!

مهناز خانوم افشار تو اینستاش عکسای تکراری نیمذاره و دائما در حال گرفتن عکس و فیلمی جدیده که خب همین نشون میده زندگی بر وفق مراده و همش در گردشه! اما به تازگی مهناز افشار از آلمان به ترکیه اومده و انگاری حسابی داره خوش میگذرونه. در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که یه تریپ زده هاواااایی!

ugukk

unknown_299229910_149655054401170_2356401071132911475_n

استایل کاگرلی مهناز وسط کارناوال!

گفتیم که مهناز افشار تو آلمان کلی بهش خوش می گذره و به واسطه سال ها فعالیت تو ایران و البته ساپورتهایی که از سمت شوهرش سابقش بهش میشه روزگار خوشی رو تو آلمان داره و بیشتر وقتش رو هم به گردش و تفریح می گذرونه. خانوم بازیگر به تازگی تو یه فستیوال که تو یی از شهرهای آلمان برگزار می شد با یه استایل شبیه دختران گاو چرون حاضر شد که برای طرفداراش جذاب بود.

mahnazafshar83-vaghtesobh

مهناز افشار سردسته دختران بازیگر طرد شده!

شاید بتوان یجورایی گفت مهناز افشار طرد شده اگر با این نگاه به مهناز برخی از همکارانش نگاه کنیم می تونیم بگیم خانوم افشار سردسته خانوم های بازیگری هست که از کشور طرد شده اند. این واقعیت تو اینستاگرام خانوم خانوما هم به وضوح قابل دیدن است چرا که همیشه اولین شخص معروفی که پای پستای مهناز لایک و کامنت زیر میزاره ریحانه پارسا است که داستان ایشون رو دیگه همه می دونن نفر معروف بعدی هم صبا خانم راد هست که ایشون با وجود اینکه کامل از کشور خارج نشدن و بین موندن و رفتن در تردید هستند اما به نوعی خود خواسته یا به اجبار از صداوسیما و تلویزیون طرد شدند.

26

احساس جذابیت مهناز افشار با یک کیلو بدل!

مهناز خانوم افشار به تازگی عکسی را از چهره نیم رخ خود با کلی بدلیجات منتشر کرد. مهناز افشار با انتشار این عکس نوشت:

و در دنیای امروز انسان ماندن,

سخت ترین و زیباترین و با ارزش ترین کار دنیاست.

از همین حوالی نه چندان دور اما قلبی نزدیک میبوسمتون

و از مهر و عشق همیشگی شما ممنونم و به امید دیدار

ezgif.com-gif-maker (11)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی