|

چند سریال ترکیه ای که فقط به خاطر این زنان زیبا و پرطرفدارشان باید ببینید! جالب و دیدنی

برخی از بازیگران سریال های ترکیه باعث میشت تا مخاطب جذب اون سریال بشه که حالا بستگی به میزان محبوبیت و یا اعتبارشون داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال های ترکیه ای بسیاری تا به حال ساخته و پخش شده. اصلا ترکیه ای ها انگار نصف زندگیشان با سریال میگذره چرا که وقتی سریال سازی هم می کنند به یک فصل و دو فصل قانع نیستند و حتما باید یه 300 قسمتی رو رونه بازار کنند که خب همین موضوع باعث میشه تا از دیگر کشور ها متفاوت بشن و همرو متعجب کنند. 

اما موضوع دیگری که در رابطه با ترکیه مورد توجه قرار میگیره اینه که بازیگران زن و مرد بسیار زیادی هم دارند. البته که برخی از بازیگرانشون قطعا شهرت و محبوبیت خیلی بیشتری دارن و یه جورایی تعداد سوپراستاراشون زیاده، اما خب باید گفت در مجموع هنرپیشه زیاد دارند و اینجوریاست که میتونن تو یه سریال یه عالمه بازیگر بریزن و بازم کم نیارن!

در این مطلب میخوایم با سریال هایی آشنا بشیم که بازیگرانی جذاب و مورد علاقه دارند. مورد علاقه هم خود ترکیه ای ها و هم دیگر کشور هایی مثل ایران.

wyky.ir-152

مریم اوزرلی در حریم سلطان

مریم اوزرلی یا همون خرم سلطان سریال حریم سلطان می باشد که با بازی در این نقش مشهور و محبوب گشت. البته که نقطه اوج خانوم بازیگر اینجا بود زمانی که تنها 27 سال سن داشت و با بازی در این کار نشون داد میتونه هنرمندی همه جوره پسند باشه. یعنی هم از لحاظ چهره و هم از لحاظ هنر و اعتبار. اما ظاهرا مریم بانو در اواسط این سریال بود که دچار افسردگی شد و تصمیم گرفت تا از پروژه خارج بشه.

این روزها می بینیم مریم اوزرلی رو در حالی که تغییر چهره ای به شدت متفاوت پیدا کرده چرا که با ژل و بوتاکس فراوون مثلا خواست زیباتر دوچندان پیدا کنه، که در نهایت دید ای دل غافل تا به چه اندازه نامتعارف شده! 

face-new-hurremsultan97023105

سو بورجو یازقی در خواهر و برادرانم

شاید این نام براتون آشنا نباشه که خب باید اشاره کنیم به دختری که در این سریال مورد توجه همه هست چرا که محبوب دل همه کاراکترای سریاله! بله درسته سو بورجو یازقی کاراکتر آسیه رو ایفا میکنه و در حالی که این روزها در اینستاگرام نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته، تونست خیلی زود صاحب شهرت و طرفدارانی فراوون بشه. 

سو بورجو یازقی دختری 18 ساله است که در صنعت مدلینگ و رقص و خوانندگی نیز دستی بر آتش دارد. جالبه که یک دختر در این سن کم اینچنین در هنر های مختلف اکتیو باشه نه؟

SuBurcuYazgıCoşkunimp

جمره بایسل در زیباتر از تو

داستان از این قراره که افسون (جمره بایسل) که به عنوان متخصص پوست کار میکنه، در مزرعه ای با پدرش در روستایی در قاضی آنتپ در آرامش زندگی میکنه. مادرش در جوانی دخترک و پدرش رو ترک کرد و به استانبول رفت و یکی از مهم ترین جراحان پلاستیک ترکیه شد.

جمره بایسل چهره ای زیبا دارد که با توجه به سن جوانش تونست هواداران بسیاری رو به سمت بازیه خود جلب کند.

2d2778e86e8fbb16460e88ed4e343daa

نورگل یشیلچای در گل پری

نورگل یشیلچای البته که در سریال هایی بسیار مورد پسند و پرطرفدار مثل "ماه پیکر و گوزل" نیز ایفای نقش داشته و میشه گفت هنرمندی با چهره زیبا و دلنشین است که اغلب هم نقش های مثبت بهش میاد. نورگل یشیلچای در سریال گل پری با ژانر درام و مهیج بازی داشته است. این سریال هواداران خاص خود را پیدا کرد که خب یکی از دلایلیش همین خانوم بازیگر است.

156673848-121440283196380-410098829-I04O

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی