|

مبلمان مدرن سبکی بی‌نظیر و شیک / مدل هایی که دکوراسیون منزل رو منحصر به فرد می کنند

مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب قراره با سبک مدرن اشنا بشیم، سبکی که طرفداران فراوونی داره و محبوب خیلی از افراده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه مدل مبل ها طراحی های متنوعی به خود گرفته اند. طراحی هایی که کسی سلیقه و فردی رو به وجد میاره و کافیه تا به مدرن ترین مدلاشون سر بزنید، اونوقته که حتی اون کسی که نیازی به مبل نو داره هم دلش میخواد بخره. مبلمان با طراحی های مختلف و رنگ های بسیار دلبرانه و شارپی که ارائه داده اند، در واقع میتونن به هر سبک دکوراسیونی بیان و خوشگلی فضا رو تکمیل کنند. مبلمان راحتی با طراحی مدرن یکی از پرطرفدار ترین سبک ها محسوب میشه که میتونه به هر سلیقه ای سازگار باشه. این مبل ها علاوه بر راحتی و کاربردی بودن، زیبایی منحصر به فردی هم دارند که در این مطلب میخوایم با جذاب ترین اونها آشنا بشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

687465

مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک با طراحی‌ های خوشگل و جزئیات فراوون، انتخابی ایده آل برای فضاهایی که رسمی و کلاسیک هستند می باشند. این نوع مبلمان بیشتر دارای دسته‌ ها و پشتی‌ های کار شده و منبت‌ کاری و پایه‌ های چوبی هستند که طرح‌ های کلاسیک دارند. جنس پارچه استفاده شده در این سبک مبل ها اکثرا از پارچه‌ های مخمل و یا ساتن می باشند که جلوه‌ ای اشرافی به فضا می بخشند.

537454

مبل‌ های مدرن

مبل‌ های مدرن که خطوطی ساده و طراحی‌ های مینیمالیستی دارند، در واقع انتخابی عالی برای دکوراسیون‌ های مدرن و مینیمال محسوب میشن. مبل های مدرن معمولا از پایه‌ های فلزی و پارچه‌ های ساده با رنگ‌ های خنثی طراحی و تولید میشن. طراحی‌ هایی که هندسی و بدون تزئینات اضافی هستند و در واقع از ویژگی‌ های بارزشون محسوب میشه. این مدل مبل‌ها میتونن فضای اتاق رو باز تر و آروم تر نشون بدن.

69734

مدل مبل‌ های چستر‌فیلد

مبلمان چستر‌فیلد طراحی های خاص و دکمه دوزی های عمیقی دارند که خب میتونن انتخابی شیک و زیبا برای فضاهای لوکس و کلاسیک باشند. این مدل‌ها اکثرا از چرم و یا مخمل با کیفیت بالا ساخته میشن و به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارند، جلوه‌ ای یونیک به هر مدل فضا هدیه میدن. مبل‌ های چستر‌فیلد چون دوام و راحتی بالایی دارند، به شدت محبوب نیز هستند.

68374

مبلمان ال‌شکل

مدل های مبلمان ال‌شکل یکی از پرطرفدار ترین هاست و میتونه انتخابی عملی و کاربردی برای فضاهای کوچک و متوسط باشه. این مدلا به دلیل طراحی خاصی که دارا هستن امکان استفاده بهینه از فضا رو هم میتونن فراهم کنند و معمولا در گوشه‌ ها و کنج های دیوار قرار می‌ گیرند. مبل‌ های ال‌شکل در انواع مختلفی از پارچه‌ ها و رنگ‌ها طراحی و تولید میشن. همچنین میتونن به عنوان مبلمان راحتی و یا حتی تخت خواب موقت نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

6387

مدل مبل‌ های تاشو و چندمنظوره

مبل‌های تاشو و چند منظوره خیلی مد شدن و به کار میان. این سبک مبل، انتخابی هوشمندانه برای فضاهای کوچیک و آپارتمان‌های مدرن هستند. این سبک مبلمان قابلیت تبدیل به تخت خواب، میز و یا حتی فضای ذخیره‌ سازی رو هم دارند. طراحی‌ های چند منظوره و کاربردی این مبل‌ها باعث میشه تا در فضای محدود آپارتمان‌ های امروزی به خوبی جوابگو باشند و نیازهای مختلف خونواده ها رو برآورده کنند.

3123

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها