|

بررسی استایل امین حیایی

امین حیایی تو عروسی محمد رضا گلزار مثل قالی کرمون میمونه؛ اصلا کدوم دومادِ کدوم ساقدوش

استایل امین حیایی

امین حیایی یکی از بازیگران با استعداد و نسبتا قدیمی سینما است که این روز ها با استایل کلاسیک خود در عروسی گلزار بر سر زبان ها افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و یکی از چهار داور برنامه عصرجدید متولد 19 خرداد 1349 در تهران است. او تا مقطع دیپلم دارای مدرک ریاضی فیزیک است و دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد که دو بار ازدواج کرده، ساکن لواسان است و این روزها در خوانندگی و کافه داری نیز فعال است. جالب است که بدانید امین حیایی فعالیت هنری خود را در سال 1370 شروع کرد ولی در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پرده سینماهای تهران رفت و به اوج شهرت خود رسید. او بعدها در فیلم های پر طرفداری مانند اخراجی ها و ساخت ایران هم بازی کرده است. از جمله افتخارات امین حیایی می توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره سی و ششم فیلم فجر اشاره کرد. درست است که اگر بخواهیم درباره استایل شخصی امین حیایی صحبت کنیم باید بگوییم که او معمولا استایل خیابانی اِجی را انتخاب می کند ولی جالب است که بدانید با استایل کلاسیک خود در عروسی محمد رضا گلزار باعث انگشت به دهان ماندن همه مهمان ها شد.

شاید باورتان نشود ولی امین حیایی بر خلاف اینکه اصلا نشان نمی دهد حدودا 50 سال سن دارد. در ادامه این مقاله همرا ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب امین حیایی آشنا شوید.

امین حیایی تو عروسی گلزار

امین حیایی تو عروسی گلزار

استایل کلاسیک و جذاب امین حیایی در عروسی محمد رضا گلزار

استایل کلاسیک برازنده ترین و شیک ترین سبک لباس پوشیدن است. این استایل شخصیت قوی و موجه به شما می دهد، علاوه بر ظرافت، آراسته بودن، مدرنیته و سادگی را به همراه دارد. این سبک اندام شما را دنبال می کند و می توان گفت جذابیت استایل و خود شما را با جرئیات کمرنگ نمی کند. ویژگی های اساسی این سبک عبارتند از خطوط دقیق، نسبت های مشخص و رنگ های خنثی این سبک دارای ظرافت و کیفیت واقعی بر اساس دانش و تجربه است. همانطور که در تصاویر پایین می بینید امین حیایی برای عروسی گلزار یک استایل کلاسیک را به همراه اکسسوری های کلاسیکی مانند پاپیون انتخاب کرده است و می توان گفت که انتخاب هوشمندانه ای هم است.

امین حیایی تو عروسی گلزار

امین حیایی تو عروسی گلزار

استایل خیابانی اِجی امین حیایی، یک ترکیب پرشور

امین حیایی یکی از بازیگرانی است که در انتخاب لباس هایش جسورانه تصمیم می گیرد و از پوشیدن لباس های چرم و یا خیابانی هیچ هراسی ندارد. برای آشنایی بیشتر با سبک اِج خوب است بدانید که برخلاف آنچه در ترندها شاهد هستیم، استایل خیابانی اِج، نوعی خاص از فشن را ارائه می‌ کند که بر تحول و ابراز شخصی تکیه دارد. به‌ نوعی می‌ توان گفت این سبک به گوتیک شباهت دارد اما با عناصر مدرن هم درهم‌ آمیخته است. اِج یکی از همان انواع استایل به‌ شمار می‌ آید که در آن‌ ها جنسیت چندان مطرح نیست؛ بنابراین اگر دوست دارید تا این عنصر را در پوشش خود لحاظ کنید، چندان از این سبک خوشتان نمی‌آید. همانطو که در تصاویر پایین می بینید امین حیایی به خوبی از این سبک استفاده می کند و سالیان سال است که این سبک به سبک شخصی او تبدیل شده است.

امین حیایی تو عروسی گلزار

امین حیایی تو عروسی گلزار

استایل چرم و دارک امین حیایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که در قسمت های ابلاتر اشاره کردیم امین حیایی از سبک اِج برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد و این سبک هم تا حدودی سبیه به سبک گوتیک است. پس می توان گفت که رنگ سیاه کفایت می‌ کند، زیرا همه‌ چیز را در این سبک می‌ توان به چنین رنگی تصور کرد؛ از لباس‌ها گرفته تا آرایش و رنگ مو. علاوه‌‌ بر این، در سبک گوتیک بیشتر لباس‌ ها حالتی تنگ و چسبان دارند و می‌ توان آن‌ ها را با دنیایی بی‌ پایان از اکسسوری‌ های مخصوص این نوع استایل ست کرد. لباس های چرم و مشکی یکی از نشانه های این سبک هستند و همانطور که در تصاویر پایین می بینید امین حیایی به زیبایی آن ها را در استایل خود جای می دهد.

امین حیایی تو عروسی گلزار

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل امین حیایی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی