|

لزوم ورود مراجع رسمی به ادعای تجاوز به ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در یک سلسه استوری در اینستاگرام ادعا کرده است که کارگردان سینما سیاوش اسعدی در 16 سالگی به او تجاوز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

صبح سینما نوشت: در سال های اخیر زمزمه هایی در مورد مسئله تعرض در سینمای ایران مطرح شده؛مطالبی که گاها کدهایی از برخی افراد داده که همچنان در حال فعالیت در سینما و تلویزیون هستند؛حالا ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران که تابستان ۹۹ از ایران مهاجرت نموده است؛ اتهامی را به سیاوش اسعدی، نویسنده و کارگردان سینمای ایران وارد کرده است.

ادعایی که نمی توان با توجه به خطاب مستقیم پارسا آن را نادیده گرفت.اسعدی در حال حاضر در کلاس های سینمایی مشغول تدریس به شماری از جوانان است و باید این مسئله بررسی و روشن شود.

 

ادعای ریحانه پارسا درباره تجاوز سیاوش اسعدی؛ کاگردان سینما به او در 16 سالگی

این دومین بار است که ریحانه پارسا از تجاوز به او در نوجوانی حرف میزند. اولین بار ریحانه پارسا در روز جهانی زن پستی منتشر کرد و از تجاوزی که در شانزده ساگلی طی که رابطه دوستی به او شده بود حرف زد. 

حالا ریحانه پارسا حرف از تجاوز و سر باز زدن غصه چند ساله زده است، به ادعای ریحانه پارسا ساوش اسعدی کارگردان ایرانی در شانزده سالگی با او رابطه برقرار کرده است.

متولد 23 مهر 1362و فارغ التحصیل دوره عالی تلویزیون و عضو رسمی انجمن کارگردانان سینمای ایران است.و همچنین عضویت در انجمن رسمی تهیه کنندگان سینمای ایران را در کارنامه خود دارد. از جمله فیلم های سینمایی او می توان به حوالی اتوبان , جیب بر خیابان جنوبی و درخونگاه اشاره کرد.

ادعای ریحانه پارسا درباره سیاوش اسعدی

ریحانه پارسا طی چند استوری در صفحه شخصی خود ادعا نمود که مورد تعرض سیاوش اسعدی کارگردان سینمای ایران قرار گرفته است؛او چنین نوشت:«بگذار حالا که مجنون خطاب می شوم؛بگذار حالا که هر بار فکر می کنم کجا،چی شد که من جهانم روی سرم خراب شد،بگذار حالا که همه قرار است بگوییمme to؛سیاوش اسعدی،۱۶ سالم بود و تو در نقش مردی شیفته روح و روان و جسم من رو به بازی گرفتی؛چه کسی توقع دارد اکنون من شب ها آرام به خواب بروم؟بهای رسیدن به کدام آرزو،تسلیم در برابر تعرضات است؟»

d6cab070-ad02-4777-bf0b-44f96443a8be

6e023e0e-8e10-4c89-9364-ba41ff8608f7

0146fa7f-7a9d-4f87-93f1-c9f7f7f6aae0

اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ایی از زندگیم خیره شدم؛ برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم:((قبول واقعیت نصف موفقیت است))... عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛ «از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارسالی در

    بابا این دختره به لحاظ روانی مریض و داغونه. کسی که با یه دونه فیلم بازی کردن این همه بی جنبه بازی در اورد و ابروی خودش و خانوادش رو به باد فنا داد اصلا اسم هنرمند واسش زیادیه. کاری ندارم ادعای تجاوز بهش حقیقت داره یا نه ولی این اگه ابرو داشت و ابرو حالیش بود این مسائل رو توی فضای مجازی مطرح نمیکرد. بیچاره و بدبخته این دختره که به هر موضوعی متوسل میشه که توی فضای مجازی از یاد نره ولی اینبارم ابروت رو باز خرج کردی که چند روز در موردت حرف بزنن بعدش دیگه چی توی دستات داری که رو کنی . گیریم بازم با یه ابرو ریزی دیگه چندروز دیگه خودتو بندازی سر زبون با این روش تا کی به نظرت واست میتونه توجه افرینی کنه. تو از همون اول با اون مسیر اشتباهی که انتخاب کردی تمام شدی فقط هربار داری جون میکنی که به خودت بگی تمام نشدم ولی شدی عزیزم و اخرین تیشه هایی که داره به ریشه هات میخوره همین نگاه مردم هست که با بردن ابروی خودت به سمتت دوخته شده و نه به عنوان یه هنرمند بلکه به عنوان یه موجود حقیر بهت خیره شدند و دارن به فنا رفتنت رو نگاه میکنند. فکر کردی با این حرفای تجاوز راست یا دروغ مردم میگن اخی طفلکی تقصیری نداشته و باز همه چیز بر میگرده به عقب!!؟؟ نه تاریخ مصرفت خیلی زود تمام شده ولی خودت باور نداری و دیگه هیچ وقت به رسانه داخلی بر نمیگردی و بعید میدونم اونطرفم ازت استفاده ای بشه و فقط میتونی یا به خودت بیای لااقل زندگی سالم ولی معمولی در سایه رو واسه خودت انتخاب کنی بدون شهرت یا اینقدر از ابروت که متاسفانه دیگه چیزی ازش نذاشتی خرج کنی تا اندک زمان دیگه ای که مردم به اندازه یه پیام بازگانی هم واست دیدنت ارزش قائل نباشن نگات کنن. توی رسانه ای که این همه بازیگر داره میاد و از اونطرف داره میره و فراموش میشه تو دیگه باقی نخواهی موند. برو زندگی معمولی اما سالم رو واسه خودت انتخاب کن تو یه بار دیگه به رسانه و شهرت باز نخواهی گشت اینجوری فقط زندگی خودت رو خراب میکنی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی