|

لاک ناخن کرومی و براق 2024 / طرح‌هایی که تنوع و خوشگلی بی نظیری به دستات میبخشن

اگر شما هم دلتون لاک ناخن خوشگل و جدید میخواد اما نمیدونید چی بزنید، پس برید سراغ این رنگ لاک های کرومی و براق که زیبایی رو چند برابر می کنن

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاک ناخن ها انواع مختلفی دارند که بنا به سلیقه و البته رنگ پوست بدن شما انتخاب میشن. استایل یک بانو از آیتم های مختلفی تشکیل میشه تا بتونه بشه یه استایل کامل. شما فرض کنید که قراره یه مهمونی نیمه رسمی برید، چیا باید بپوشید و بردارید؟ اولش که خب باید به این فکر کنید برای مانتو و شلوار و شال و روسری و کیف و کفش چی انتخاب کنید. بعد میرید سرغ ریزه کاری هایی به مانند اکسسوری هاد و انتخاب آرایش مناسب و البته لاک ناخن. اینکه طرح و رنگ لاک ناخن چی باشه هم اهمیت بسیار زیادی داره و از طرفی هم همه اینها رو اید با هم ست کنید. بعد نمیرسید به مقصد و حالا قراره لباستون رو عوض کنید و با لباسای راحت تر اما نیمه مجلسی مهمونی رو بگذرونید.

لاک ناخن براق و کرومی

در اینجا احتمالا شومیز و یا پیراهن و یا هر چیز دیگری انتخاب کرده اید که خب همین انتخاب خودش یه عالمه سخته! داشت یک صندل یا کفش داخل خونه هم که اهمیت داره و باز همه اینها باید به اکسسوری ها و آرایش و لاک ناخن شما بیاد! سخت شد درسته؟ اما اگر کمی فکر کنید  یادتون بیاد می بینی که دقیقا تمام این مراحل رو برای یک مهمونی نیمه رسمی گذروندین! اما لاک ناخن چیپ؟ لاک ناخن اهمیت بسیار بالایی داره که با انواع مختلفش دست بانوان رو باز گذشته تا هر مدل و رنگی که دلشون خواست و انتخاب کنند. در اینجا قراره با یکی از این سبک ها آشنا بشیم. سبکی به نام لاک ناخن کرومی و یا براق. در ادامه با ما همراه باشید تا با این سبک بی نظیر و خوشگل آشنا بشیم.

لاک ناخن براق و کرومی

لاک ناخن براق آمبره به رنگ صورتی دلبرونه

آمبره یکی از جذاب ترین ایده ها جهت رنگ آمیزی ناخن ها می باشد که در اینجا شما از دو رنگ لاک استفاده کرده و طراحی لاکتون رو انجام میدین. لاک ناخن کرومی برای این طراحی میتونه زیبایی رو به حد اعلا برسونه و به شدت تو چشم باشه، اما اگر هم دلتون نخواست و به نظرتون خیلی دخترونه اومد، میتونید به سبک آمبره اما براق لاک ناخن خود را بزنید. صورتی واسه بهار خیلی دلبرونه و تازگی داره حتما امتحانش کنید.

لاک ناخن براق و کرومی

لاک ناخن کرومی هفت رنگ به هر استایلی میاد

کرومی ها به کل جلب توجه بسیاری دارند، اما اونچه که مشخصه اینه که انتخاب رنگ در این سبک اهمیت بسیار بالای داره. مثلا شما میتونید از لاک ناخن کرومی هفت رنگ استفاده کنید تا هم کمی از شارپ بودن رنگ کم کرده و هم به راحتی لاکتون رو با هر رنگ استایلی ست کنید. 

لاک ناخن براق و کرومی

لاک ناخن براق و کرومی بنفش 

بنفش طیف وسیعی از رنگ ها رو در خود جای داده. خیلی از رنگ ها از کمرنگ گرفته تا سیر ترین بنفش، همه و همه زیبایی خاص خودشون رو دارن که باید بنا به رنگ پوست و همچنین سلیقه شما انتخاب بشن. لاک ناخن به رنگ بنفش چه به سبک کرومی و چه براق، هر کدوم جذابیت خاص خودشون و دارند چرا که در رنگی جذاب نشسته اند. رنگ بنفش برای پوست های گندمی که خنثی هستند میتونن زیبای خاصی داشته باشند و دستان شما رو با جلوه ای تازه همراه کنند.

لاک ناخن براق و کرومی

لاک ناخن براق و کرومی

لاک ناخن براق و کرومی

اگه تولد دعوتی لاک ناخن کرومی صورتی صدفی بزن

اما یکسری از رنگ ها هم هستند که انگاری برای محفلی خاص تدارک دیده اند. مثلا رنگ لاک ناخن صدفی به همراه سفید میتونه یک یاز این دست رنگ ها باشه که زیبایی خاصی به دستان و البته استایل شما میبخشه. 

پس اگر شما بانویی جوان هستید که به تازگی به مهمونی دوستانه و یا تولدی جذاب دعوت شده اید، یادون نره که این رنگ لاک کرومی میتونه ظاهرتون رو شگفت انگیز کنه.

لاک ناخن براق و کرومی

لاک ناخن براق و کرومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی