|

بهترین گوشی تا 12 میلیون / با این قیمت گوشی زیاده که بعضیا فیکن بپا فروشنده گولت نزنه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گوشی ها این روزا بیشتر از آدما میتونن نقش دوست و رفیق رو برای ما داشته باشن چرا که صبح از خواب بیدارمون میکنن، میتونیم باهاشون کار آنلاین داشته باشیم، موقعی که بی حوصله هستیم بازی کنیم، لحظاتمون رو برامون با عکس و فیلم ثبت و ضبط میکنن و... که خب مسلما اینا کارایی نیست که یه آدم بتونه برامون انجام بده از این رو این وسیله ی الکترونیکی از جایگاه بسیار مهمی در زندگیه ما برخورداره و به همین دلیل باید بهترین گوشی ها رو  داشته باشید تا حین کار کردن با اون ها دچار مشکل نشید ولی در این بین اصلا فرقی نمیکنه که بهترین گوشی تا 5 میلیون توی دستای شما باشه و یا بهترین گوشی تا 50 میلیون.

در کل شما باید در بازار فعلی با تنوع بسیار بالایی که داره دستتون برای انتخاب باز باشه و با توجه به استانداردها و سلیقه و انتظارتون اون گوشی رو خریداری کنید که کاملا مناسب شما هست و خب خوشبختانه کمپانی های سازنده هم از این موضوع مطلع هستن و در راستای جذب کاربر بیشتر برای خودشون از هر قشری انواع گوشی ها از گوشی های های اقتصادی تا پرچمدار رو تولید میکنن و شما هرگز در این بازار از خرید ناامید نخواهید شد چون حتی میتونید گوشی هوشمند سه میلیونی هم پیدا کنید که این دیگه واقعا آخرشه. حالا ما هم در این مقاله برای این که در انتخاب و خرید راحت تر شما بهتون کمک کرده باشید میخواهیم چند تا از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی تا 12 میلیون

پوکو F4 نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های بازار تا 12 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی پوکو F4 که از زمان معرفیش تا به امروز تونسته طرفداران زیادی رو جذب کنه. کمپانی شیائومی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این صفحه نمایش برابر با 120 هرتزه و شما میتونید محتواها رو با وضوح و کیفیت خوبی در اون مشاهده کنید.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی 7 نانومتری اسنپدراگون 870 استفاده شده که توان پردازشیش بسیار خوبه. در زمینه ی عکاسی هم دوربین اصلی دارای یه سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 20 مگاپیکسلی داره و میتونن روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه کنن. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی تا 12 میلیون

گلکسی A25 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

برسیم به دومین محصولی که در بین بهترین های بازار تا 12 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A25 که توجه کاربرهای زیادی رو به خودش جلب کرده و از اونجایی که تنها 197 گرم وزن داره یه گوشی سبک و خوش دست بشمار میاد. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره و که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120هرتزه. حداکثر میزان روشنایی در این صفحه نمایش هم به 1000 نیت میرسه که با این عدد کار کردن شما با گوشی در فضای باز و زیر نور خورشید سخت نخواهد بود.

در قسمت پردازنده ی این کهکشانی از یه تراشه ی 5 نانومتری اگزینوس 1280 خود سامسونگ استفاده شده که درسته عالی نیست ولی در این بازه ی قیمت میتونه قدرت و عملکرد خوبی از خودش به نمایش بذاره. دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی برخورداره و باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره.

بهترین گوشی تا 12 میلیون

ردمی نوت 11 پرو پلاس 128/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در بین بهترین های بازار در محدوده ی 12 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم که خب شاید خیلی گوشی جدیدی نباشه ولی از وقتی که عرضه شده تا به امروز بین رقبای خودش حرف های زیادی برای گفتن داشته یعنی ردمی نوت 11 پرو پلاس که از ظاهر و ارگونومی زیبایی برخورداره چرا که قاب پشتی اون شیشه ای و همراه با طرح ماته. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که رزولوشن فول اچ دی پلاس داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد شما محتواهای مختلف رو بدون تاخیر و لگ در صفحه مشاهده خواهید کرد.

برای پردازند ی این محصول یه تراشه ی 6 نانومتری Dimensity 920 مدیاتک تعبیه شده که از قدرت خوبی برخورداره. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی