|

نکات مهم جهت خرید قرص ظرفشویی

قرص های ماشین ظرفشویی از جمله مهمترین و پرکاربردترین شوینده های ظروف به شمار می آیند که در بازار با قیمت و برندهای مختلفی عرضه می گردند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از اصلی ترین لوازم خانگی که امروزه به عنوان جزء جدایی ناپذیر هر آشپزخانه ای محسوب می گردد، ماشین ظرفشویی است. از این رو، از مهمترین نکاتی که بایستی جهت افزایش طول عمر و کارایی این دستگاه مورد توجه قرار گیرد، بکارگیری شوینده های با کیفیت و اورجینالی همچون قرص ظرفشویی می باشد.

قرص های ماشین ظرفشویی از جمله مهمترین و پرکاربردترین شوینده های ظروف به شمار می آیند که در بازار با ویژگی ها، کارکرد، قیمت و برندهای مختلفی عرضه می گردند. از این رو می توان گفت که هر شخصی با توجه به نیاز خود می تواند دست به انتخاب یکی از آنها بزند. دو برند معروفی که نزد تمامی مصرف کنندگان از لحاظ درخشان کنندگی و براقیت ظروف، جلوگیری از ایجاد رسوب و آهک در فیلتر ماشین و همچنین کیفیت بالای شستشو شناخته شده هستند قرص های برند فینیش و فیری است. (برای خرید مطمئن قرص های ظرفشویی برند فینیش از سایت ارس خرید کلیک کنید) .

unnamed

هدف ما از نگارش این مقاله این است که جهت خرید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قرص ظرفشویی نکاتی را در این رابطه مطرح نماییم.

  • در پی برندی با محصولات متنوع باشید

ممکن است که قرص های ماشین ظرفشویی از مدل های مختلفی برخوردار باشند. با توجه به نیاز هر فرد انتخاب این مدل ها می تواند متفاوت باشد. از آنجا که مشتریان به برند با تنوع زیاد توجه بیشتری می کنند، از این رو سعی کنید که محصولاتی را برگزینید که تولید کنندگان آنها به منظور رفع نیاز کاربران کالاهای متنوعی را ارائه می دهند. از جمله این برندها که از تنوع زیادی برخوردار است، قرص های فینیش می باشد. که شامل قرص های ساده جامد، ژلی و پاوربال و قرص های پودری فشرده است که تنوع آن ها در ترکیبات و ساختار شیمیایی آنها می باشد.

  • با صرف حداقل هزینه بهترین گزینه را انتخاب کنید

یکی از نکات حائز اهمیت در انتخاب یک محصول، میزان بودجه مد نظرتان جهت خرید آن می باشد. برای اینکه قرص ماشین ظرفشویی را از لحاظ قیمت مقایسه نمایید در نظر گرفتن تعداد قطعاتی که در بسته بندی آن وجود دارد کافی است. شما به راحتی می توانید قیمت یک قرص را با یک تبدیل ساده محاسبه نمایید. در صورتی که قصد مقایسه قیمت دو برند معروف فینیش و فیری را داشته باشید، باید بگوییم که قیمت قرص های فینیش با توجه به تنوعی که دارند نسبت به قرص های فیری ارزان تر بوده، از این رو، می توان آنها را انتخاب مناسب تر و مقرون به صرفه تری دانست. کپسول هایی که دارای عملکرد تک شستشو هستند، به عنوان ارزان ترین قرص ظرفشویی محسوب می گردند. (آشنایی و خرید قرص ظرفشویی فیری: Fairy platinum dishwasher tablets-lemon )

  • بررسی ویژگی ها و عملکرد قرص ها از لحاظ کاربرد

با توجه به مدل قرص ها، نوع قابلیت و عملکرد آنها باهم فرق دارد. مثلاً قرص های فیری از نمک و جلادهنده تشکیل شده و از این رو، در شستشوی ظروف از خود عملکرد خیلی خوبی را نشان می دهند. همچنین به علت جامد بودن و شکل پودری قرص های کلاسیک فینیش، امکان نصف کردن آن ها وجود داشته و می توان از آنها جهت شستشوی ظروف کم استفاده نمود.

unnamed

قرص های تک کاربردی، تنها نقش شستن ظروف را ایفا می کنند. استفاده از نمک و شستشوی دستگاه در محافظت از ماشین ظرفشویی و همچنین براق نمودن ظرف ها، نقش به سزایی دارد.

 قرص های چند منظوره، در واقع شستن و صیقل دادن ظروف و نرم شدن آب سخت را انجام داده که از این طریق با محافظت از دستگاه، در زمان و هزینه به نحو مطلوبی صرفه جویی می گردد.

  • رایحه مطبوع قرص ماشین ظرفشویی

معمولاً تمامی افرادی که از قرص ظرفشویی استفاده می ‌کنند، هنگام باز کردن درب دستگاه، دلشان می ‌خواهد بوی مطبوعی را استشمام نمایند. در این خصوص باید بگوییم که قرص ‌های فیری برخلاف فینیش که رایحه تندی دارند، خوشبو تر هستند.

ویژگی های مثبت قرص ماشین ظرفشویی

  • تاثیر قدرت حل شوندگی قرص ماشین ظرفشویی در شستشوی کامل و بی عیب ظروف

در حقیقت قدرت حل شوندگی قرص ماشین ظرفشویی در دماهای پایین برای انواع دستگاه ها متفاوت می باشد و در شستن ظروف نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بر این اساس، قرص ‌های فیری پلاتینیوم و کوانتوم فینیش و همچنین قرص های چند منظوره به علت دارا بودن ماده ژلی، به آسانی در دماهای پایین و برنامه های شستشوی کوتاه مدت حل می گردند و سریعا به شستشوی ظرف ‌ها می ‌پردازند. در این بین، قرص های کلاسیک برند فینیش خیلی دیر حل می ‌شوند و مقداری از آنها به هدر می ‌رود.

  • آسیب ندیدن ظروف هنگام شستشو در ماشین ظرفشویی

یکی از موارد مهم در شستشوی ظروف در دستگاه ماشین ظرفشویی، محافظت از ظروف و آسیب ندیدن آنها می باشد. زیرا ظرف های خط و خش دار و زنگ زده مورد پسند کسی نیست. از این رو، قرص‌ های کوانتوم فینیش و فیری پلاتینیوم از آن جهت که دارای مقادیری نمک و جلا دهنده می باشند، موجب نرمی آب سخت می گردند. ناگفته نماند که این قرص ها از ظرف ‌های شیشه ‌ای به خوبی محافظت می کند و از زنگ زدگی ظروف استیل جلوگیری به عمل می ‌آورد.

  • استفاده از قرص های فیری و فینیش و اثربخشی آنها در افزایش عمر مفید دستگاه

باید بدانید که قرص ‌های فیری و فینیش با ترکیبات فوق ‌العاده‌ای که دارند، اجازه نمی ‌دهند دستگاه دچار آسیب دیدگی شود. از طرفی، این قرص ها سبب افزایش عمر مفید ماشین ظرفشویی می ‌شود.

به طور کلی همه مدل های قرص فیری و کوانتوم و همچنین قرص های چند منظوره فینیش، موجب از بین بردن جرم های دستگاه و پاک سازی فیلتر آن می گردد و از تجمع رسوب و چربی به داخل آن پیشگیری می ‌کند.

unnamed

حرف آخر

بهتر است جهت خرید قرص ‌ماشین ظرفشویی، به فروشگاه های مجاز و معتبر در سراسر کشور مراجعه نمایید تا بتوانید از کالاهای اصل و دارای ضمانت استفاده کنید. باید بگوییم که فروشگاه های اینترنتی معتبر نیز به ارائه انواع شوینده و قرص‌ ماشین ظرفشویی اورجینال و با کیفیت بالا می پردازند که شما می توانید برند های فیری و فینیش که طبق تحقیقات به عمل آمده، بسیار مورد رضایت مشتریان می باشد را خریداری نمایید.

بنابراین برای تهیه انواع مختلف قرص‌ ماشین ظرفشویی فینیش و فیری با بهترین کیفیت می توانید از طریق سایت فروشگاهی ارس خرید به آدرس www.araskharid.com  این قرص ‌ها را خریداری کنید و با خیال راحت استفاده نمایید تا ظروف و دستگاه شما آسیب نبیند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها