|

اولین واکنش تتلو به انتخاب شدن رئیسی؛ "من رئیسی را معروف کردم!"

ebrahim raisi amir tatallo shayanews

پس از اینکه روز گذشته رئیسی از تسهیل بازگشت ایرانیان خارج از کشور خبر داد، امیر تتلو خواننده رپ ابراز تمایل به بازگشت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو که پیش از انتخابات ریاست جمهوری 1400، در کانال خود اعلام بی طرفی کرده و گفته بود رای نمی دهم، پس از انتخاب شدن آقای رئیسی گفت من رئیسی را معروف کردم.

به گزارش مجله بخار، چهار سال پیش در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در اتفاقی عجیب و بحث برانگیز ابراهیم رئیسی در امیر تتلو در فرودگاه مهرآباد با یکدیگر دیدار کردند که مانند بمبی خبری سرو صدا به پا کرد. پس از انتخابات سال 96 تتلو تا مدت ها از رئیسی حمایت کرد. 

پیش از انتخابات اخیر نیز ابتدا حمایت دوباره تتلو از آقای رئیسی خبرساز شد، اما تتلو بلافاصله این اخبار را رد کرده و گفت قصد حمایت از هیچ کاندیدای را ندارد و اگر ایران هم بود رای نمی داد.

واکنش امیر تتلو به رئیس جمهور شدن رئیسی

«خب خدارو شکر ما نگفتیم به کی رای بدین 

به منم ربطی نداره 

اونجایی که من زندگی میکنم خونه م هستش و رئیس جمهورش خودمم 

من سالهاس خونه رو انتخاب کردم  چون اون بیرون همه یکین و رئیس جمهور و پلیس و مجرم نداره! همه از دم یکین !

مطمئنم اگه قرار باشه جایی منو اعدام کنن سی تا از هوادارا هم وایمیسن پست و استوری میگیرن  مطمئنم همین آقای رییسی هم که من تک و تنها معرفیش کردم ! وایمیسه نگام میکنه و اصلا حکمشو میده 

مگه قبلا سی بار نکردن و سی جا تماشا نکردن ؟

خلاصه که همونطور که دیدین و خواهین دید من به هیشکی دیگه اعتماد نداره ! حتی اونایی که خودم معرفیشون کردم ! چرا ؟ چون ممکنه همین دیشب کثیف شده باشن !»

تتلو

امیر تتلو: می خواهم برگردم ایران!

هنوز اندک زمانی از پست قبلی امیر تتلو نگذشته بود که تتلو تغییر موضع داد و در کانال تلگرامی خود در مورد اظهارات ابراهیم رئیسی نوشت: «ما ایرانی نیستیم ؟ خارج نیستیم ؟ درآمد و سرمایه گذاری و اشتغال زایی بیشتر از کنسرت امیر تتلو داریم ؟»

ابراهیم رئیسی در نخستین کنفرانس خبری خود گفت که همه زمینه‌ها را برای بازگشت ایرانیان خارج به کشور فراهم می‌کنیم.

رئیسی ادامه داد دولت خود را موظف می‌داند هم‌چنانی که نسبت به حقوق ایرانیان داخل کشور وظیفه دارد، نسبت به ایرانیان خارج از کشور نیز وظیفه‌مند است.

این عزیزان هم ایرانی هستند و ما نسبت به آن‌ها هم مسئولیت داریم فلذا باید ورود ایرانیان به کشور تسهیل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    احسن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها