|

عجایب خلقتی ببین در این عالم؛ از دختر خوشگل دراااز زبان تا مردی که کمر پایین ندارد!

Nick Vujicic: Finding Your Purpose

افراد عجیبی که باور نمی کنید که در این دنیا وجود داشته باشند این ها نمونه های هستند از فرادی که با دیدنشون احتمالاً از تعجب سست خواهید شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ممکن است در مورد افراد عجیبی که در دنیا وجود دارند شنیده باشید. دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم پر از افراد متفاوت و عجیب است. اکنون زمان آن فرا رسیده که تعدادی از این افراد عجیب و غریب که در این دنیا با ما زندگی می کنند را بشناسید.در گزارش امروز ما می خواهیم نگاهی انتقادی به افراد عجیب و غریب بیندازید که در واقع در این دنیا با ویژگی های بدنی شگفت انگیزی زندگی می کنند که واقعاً با هر انسان عادی متفاوت است.

1. عموحاجی

عمو حاجی نام یک پیرمرد ۹۴ ساله بوده که اهل در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس می باشد او در 3 آبان 1401 در سن 94 سالگی فوت کرد.

به دلیل اینکه بیش از نیم قرن به حمام نرفته مورد توجه قرار گرفت و مدتی به عنوان یک چهره معروف در رسانه ها به تیتر اول تبدیل شده بود.این پیرمرد که اسمش «حاجی» بود، در دهه‌های گذشته از خوردن هر نوع خوراکی تازه پرهیز می‌کرد و معتقد بود «اگر تمیز شود، مریض می‌شود.»

او بر این باور بود که حمام رفتن و تمیزی، بدنش را از سلامتی دور می‌کند. و تا قبل از مرگش حدود ۶۹سال حمام نرفته بود.در آن زمان گروهی از مردان روستا داوطلبانه او را به رودخانه نزدیک روستا برای شستشو و استحمام بردند اما عمو حاجی وقتی به هدف آنها پی برد خود را از خودرو به بیرون انداخته و حاضر به استحمام نشده بود. وی دلیل دوری خود از آب را ترس از مریض شدن عنوان می‌کرد.

او اخیراً دچار بیماری شد و سرانجام روز یکشنبه اول آبان ماه در سن ۹۴ سالگی درحالی که هرگز ازدواج نکرده بود، درگذشت.او در جوانی پس از اینکه موفق به ازدواج به دختر مورد علاقه خود نشد، در انزوا و در طبیعت زندگی می‌کرد.

E4EI01m

amoo haji

عموحاجی

2. کیم گودمن

کیم گودمن زنی است که می تواند مردمک چشمش را به طول ۱۲ میلی متر از کاسه‌ی چشمش جدا کند. او در شیکاگو زندگی کرده و رکورد بیشترین بیرون زدگی حدقه‌ی چشم در کتاب رکوردهای گینس را به خود اختصاص داده است. کیم این استعداد جالب خود را زمانی کشف کرد که با کلاه هاکی به سر او ضربه وارد شد. در آن هنگام حدقه‌ی چشم او بیشتر از جد معمول از کاسه‌ی چشمش بیرون زد و از آن زمان تاکنون هنگام خمیازه کشیدن یا هر وقت که بخواهد حدقه‌هایش به مقدار زیادی از کاسه چشمش بیرون می‌زند.

importedImage54342_header

kim goodman

kim goodman1

3. گرکاری براچو

گرکاریGerkary Bracho Blequett از فلوریدا در ایالات متحده پس از انتشار ویدیوهایی از ترفندهای زبانی ماهرانه خود در اینترنت به ستاره اینترنتی تبدیل شد. زبان او به قدری بلند است که می تواند از آن برای لمس آرنج، لاله گوش و حتی چشمانش استفاده کند.

4-7

226057-4

Gerkary Bracho Blequet

4. سان مینگ مینگ 

بلندترین مرد جهان است. سان مینگ از چین با 7 فوت و 9 اینچ قد بلندترین بسکتبالیست جهان در حال حاضر است. او حتی رکورد گینس را به عنوان بلند قدترین بسکتبالیست حرفه ای جهان ثبت کرده است. علاوه بر اینکه یک ورزشکار حرفه ای است، بازیگر نیز هست. این زوج روی هم رفته قدشان 13 پا و 10.72 اینچ است (بیش از 4.2 متر). سان مینگ و زو یانگ اهل پکن هستند و ثبت رکورد آنها در کتاب گینس 2016 قطعی شده است (سان مینگ 7'8.9و همسرش 6'1.7 ). رکورد قبلی متعلق به زوجی بود که قدشان روهم 4 متر و 37 سانتی متر بود. به گفته آن ها انجام کارهای روزمره ای مثل سوار هواپیما و ماشین شدن برایشان دشوار است اما سعی کرده اند با آن کنار بیایند.این زوج بلند قد هردو ورزشکارند. سان بازیکن بسکتبال و زو بازیکن هندبال است و همدیگر را در مسابقات ملی چین در سال 2009 ملاقات و در سال 2013 ازدواج کردند.

3c3fabeef3d9d658

Sun-Mingming-and-Xu-Yan---Tallest-Married-Couple-0037_tcm25-395646

890048

5. نیکولاس جیمز ویچیچ

در ۴ دسامبر ۱۹۸۲، نیکولاس جیمز ویچیچ که فرزند بزرگ دوشکا و بوریس بود، در ملبورن استرالیا به دنیا آمد. اگرچه نوزاد بدنی سالم داشت، اما به بیمار تترا-آملیا مبتلا بود. بیماری نادری که کودک بدون دست پا به دنیا می‌آید و فقط دو انگشت شست دارد.

در ابتدا برای خانواده و کودک بسیار سخت بود تا با مشکلات مربوط به نداشتن دست و پا کنار بیایند. با وجود اینکه به لحاظ بهرۀ هوشی کاملاً عادی بود، حتی اجازه نداشت در مدرسۀ معمولی تحصیل کند.

به تدریج یاد گرفت از پای کوچکش برای نوشتن، تایپ کردن، بازی کردن و اصلاح کردن استفاده کند.او در زندگی مشکلات و محدودیت‌های زیادی داشته اما با این وجود موفق شده با تمام این محدودیت‌ها کنار بیاید و حتی او از بسیاری از افراد سالم در زندگی موفق‌تر است.

NBF_A82I2332_

Nick-Vujicic-and-Kanae-Vujicic

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها