|

"سارا منجزی پور" بعد از فوت پدر حجابش هم ریزش کرد! + عکس

sara monjezi shayanews

سارا منجزی پور بازیگر جوان و زیبای سینما و تلویزیون است که با انتشار تصاویری هنری از خود یادی از پدر تازه فوت شده اش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سارا منجزی بازیگر شناخته شده تلویزیون می باشد. وی یکی از هنرمندان فعال در شبکه‌های اجتماعی است که سابقه بازیگری نیز دارد، سارا چندی پیش پدر خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد.

به گزارش«شایانیوز» سارا منجزی بازیگری کم کار است که بیشتر او را با چهره اش می شناسند تا نامش. این هنرمند زیبا تنها در نقش های جدی بازی می کند و به تازگی هم در سریال «گاندو» ایفای نقش داشته است. وی تصاویری از خود با ژست های هنری در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می دهد ظاهرا هر روز حجابش هم بیشتر آب می رود. البته این موضوع در میان خانم های بازیگر بسیار رایج شده به گونه ای که انگار هرکی بی حجاب تر باکلاس تر!

سارا منجزی پور

سارا منجزی پور

سارا منجزی علاقه و وابستگی بسیار زیادی به پدرش داشت. او با انتشار این تصاویر نوشت:

چه خوبه دنیات پدرت باشه و تو هم دنیای اون

بیوگرافی سارا منجزی پور

سارا منجزی پور متولد 7 دی 1361 در شوشتر اهواز ، بازیگر و طرح لباس است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که در 28 سالگی جلوی دوربین رفت و مدتی در قامت مدلینگ فعالیت داشت و گاهی کار طراحی لباس هم می کند.

وی به واسطه محمدرضا شریفی نیا وارد سینما شد و حضور او در فیلم خنده در باران در سال 90 اولین تجربه بازیگری او در سینما و سریال کلاه پهلوی اولین سریال او  می باشد. او یک برادر به نام علی دارد که او هم وارد سینما شده است.

ازدواج و همسرش

سارا منجزی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

سارا و علی منجزی پور
سارا و علی منجزی پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها