|

مهمون خارجی خوش هیکل تتلو که قراره جانشین سحر قریشی بشه! (+عکس)

امیر تتلو این روزها سخت مشغول آماده شدن برای کنسرتش هست اما یه مشکلی این وسط وجود داره که احتمال داره همه چی رو ببره رو هوا!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- امیر تتلو این روزها اعضای بندش رو همه رو جمع کرده و به ادعای خودش بهترین هارو هم آورده و گویا کاملاً محیای برگزاری کنسرت شده و خودش رو هم دوباره از نو داره تتو می کنه تا حسابی خوش رنگ و لعاب به چشم بیاد اما خوب این وسط یه چیزی حسابی تتلو رو نگران و دو دل کرده و اون هم احتمال لغو دوباره این کنسرت هست.

کنسرت امیر تتلو اول قرار بود در روز تولد امیر یعنی 29 شهریور برگزار بشه که به دلیل تکمیل نبودن بند لغو شد و به 29 مهر ماه موکول شد اما حالا دوباره این احتمال وجود داره که این کنسرت هم لغو به این بار اما نه از سوی تتلو و بلکه به دلیل شرایط این روزهای کشور و احتمالاً مردمی که خیلی حال و رغبتی برای کنسرت رفتن ندارن و پیش بینی می شود عدم استقبال و نخریدن بلیط باعث بشه تتلو و تیم برگزاری کلاً بی خیال کنسرت بشن! 

مهمون خارجی خوش هیکل تتلو که شاید جانشین سحر قریشی بشه!

امیر تتلو چهره پرحاشیه موسیقی رپ که البته این روزها و بعد از جدا شدن از سحر قریشی قدری حواشی و توجه به او کمتر شده قصد دارد با صحبت های عجیب و رفتارهای متفاوت دوباره جلب توجه کند و سوژه اصلی رسانه شود.

تتلو نوشته :

خیلی خب  من دکمه ی خوابو که آبی هم هست زدم یکم بخوابم که فردا یعنی امروز با کارینا تتو دارم!! کلا پشت کله رو میخوام از اول بزنم!! همه شو!! یه بار دیگه برای بار هزارم البته من خیلی وقته آماده ام! هِی بیخود با خودم وَر میرم تا شما برسین در ضمن! جنگ و دعوای بیخود باعث میشه از هدف دور شی!! برای همینه که هر وقت میخواین برسین یه جنگ و دعوای بیخود براتون درست میکنن! کنسرت چهارده هزار نفری هم فراموش میشه چی بهتر از این!

unknown_309657907_599581218567894_7358494910616411440_n

خانوم های جوونی که شدن پیک واسه امیر تتلو!

تتلو همون طور که خودش بارها گفته قراره تو این کنسرت بترکونه و می خواد حسابی همه رو غافل گیر کنه امیر برای اینکه کنسرتش به بهترین نحو ممکن برگزار بشه کلی ساز و لباس از اروپا سفارش داده که براش بیارن و نکته جالب هم اینکه این وسط یه چند تا خانوم جوون و دختر ایرانی مامور شدن این ادوات رو به دستش برسونن.

تتلو در توصیف یکی از این خانوم ها که قرار شده براش ویولون بیاره نوشت:

یه خانم بسیار ماه پیدا شد. مودب، زیبا، تحصیل کرده، خوش هیکل و با کلاس با پاسپورت انگلیس، آدم حسابی و انرژی مثبت فردا ویالونو میگیره از گندم خانم و میاره! پس ویالون هم اوکی شد.

تتو جدیدی که امیر تتلو واسه کنسرت جدیدیش زده

تتلو خطاب به طرفداراش نیاین کنسرت؛ میمیرم!

امیر تتلو از چند ماه پیش گفته بود که تو این کنسرت برای آخرین بار قراره روی صحنه بره و رو همون استیج می خواد خودش رو بکشه و تموم! البته بعد از اینکه این ادعای عجیب تتلو باعث شد یوتیوب اون رو به دلیل ترویج خشونت و تشویق به خود کشی تهدید به تعلیق پیجش کنه حالا امیر از مواضع قبلی خودش درباره خودکشی اومده پایین خطاب به طرفداراش گفته که: 

واقعا شده تو این کنسرت پیاده یا با اتوبوس شده بیاین و حمایت کنید چون اگه پر نشه واقعا امیر تتلو میمیره. کم میاره! همه چیز زندگیمو ریختم تو این کنسرت و برای تک تک نوازنده ها فقط هزاران دلار هزینه کردم !واقعا نیاین ضربه ی بدی میخورم.

امیر تتلو که در رسانه های داخلی و خارجی حالا با تتوهای عجیب و غریب اش شهرت دارد، او تمام پوست انگشت کوچک اش را زیر بار تتو برده است. البته تتلو روی انگشت خود شعری معروفی رو هم نوشت و اون هم "این نیز بگذرد" که البته خیلی مشخص نیست هدف امیر تتلو از تتو کردن این نوشته چی بوده؟

 
unknown_309158554_123461730481358_3895894417114954217_n

سحر قریشی بعد تتلو شده عاشق یه مرد عرب!

سحر قریشی بعد اینکه از تتلو جدا شد رفت در حالی که همه تصور می کردن به ایران برمی گرده اما رفت دبی و اونجا ساکن شده و به قول خودش می خواد کلی کار جدید و خفن انجام بده و فعلاً داره تیم جمع می کنه و مقدمات کار رو می چینه!

حالا این وسط یه ویدیویی از خانوم تو فضای مجازی منتشر شده که ادعا شده سحر خانوم دوباره عاشق شده! اینبار اما عاشق یه عرب پولدار اما ماجرا چیه و این شایعه از کجا اومد؟

سحر قریشی پس از پایان رابطه با امیر تتلو خواننده معلوم الحال مقیم ترکیه با انتشار یک فیلم در استوری اینستاگرام که به گفته نزدیکانش در خودروی یکی از افراد متمول امارات ضبط شده است از آغاز رابطه عاشقانه جدیدش با یک مرد عرب در دبی خبر داد.

در این ویدیو که سحر قریشی با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است، او از غروب آفتاب دبی فیلمبرداری کرده است؛ البته هنوز هویت همسر موقت جدیدش را آشکار نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها