|

دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر — 3 نرم افزار تماشای تلویزیون

دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر

در این مقاله نرم افزارهایی را به شما معرفی می کنیم که امکان تماشای تلویزیون بدون اینترنت را برای کامپیوتر فراهم می‌آورند.

لینک کوتاه کپی شد

تلویزیون، اینترنت، سینما، گوشی‌های همراه و ماهواره‌ها را باید از جمله مهم‌ترین رسانه‌های فعال تصویری دانست که تاثیری فراوان و غیرقابل انکار بر سبک زندگی افراد می گذارند. در واقع در دنیای امروز، رسانه نقشی فعال در نظام شکل‌گیری فکری افراد دارد و این نظام دقیقا پایه‌های زندگی را تشکیل می‌دهند. از طرف دیگر؛ رسانه‌ها خصوصا در مبحث رسانه‌های تصویری، بطور مداوم در تلاش‌اند تا از طریق آموزش‌های مثبت و یا منفی، سبک‌های مختلف زندگی مثل ارزش‌ها، شیوه‌های رفتاری و حتی تلقی‌های یک سازوکار را به وجود آورند. در این میان تلویزیون هم می تواند منجر به خطر افتادن زندگی افراد شود و هم آنها را به سمت اهدافشان سوق دهد. این رسانه تنها با ارائه اطلاعات مفید، و با توجه به قوانین و شرایط گوناگون هر کشور، اقدام به تولید برنامه‌های متنوع می‌کند.

به عنوان مثال؛ محال است در دوران انتخابات شاهد تشویق اذهان عمومی برای شرکت در همه‌پرسی‌ها در تلویزیون نباشیم! از طرفی تلویزیون با معرفی بزرگان هنر، ورزش، دین، ادب و علم تلاش می‌کند تا الگوهای مختلفی را به افراد جامعه نشان دهد.

دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر

امروزه چقدر تلویزیون نگاه می‌کنید؟ متاسفانه ظهور شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا خانواده‌ها دیگر به مانند قبل برای تماشای سریال و یا فیلم‌ها دور هم جمع نشوند! امروزه اکثرا مسابقات ورزشی‌ست که یک جمع دوست‌داشتنی همچون گذشته را تداعی می‌کند. اما همین پیشرفت‌ها باعث شده تا دیگر نگران از دست دادن مسابقات ورزشی و یا فیلم و سریال مورد علاقه‌مان نباشیم.

اما منظور چیست؟ کافیست کمی چگونگی کار با اینترنت را بدانید می توانید از طریق گوشی هوشمندتان به شبکه‌های تلویزیونی دسترسی پیدا کرده و به خواسته‌تان برسید.

اما مسئله این مقاله دقیقا همینجاست؛ شما حتی بدون اینترنت هم می توانید تلویزیون تماشا کنید!

تقریبا اینترنت توانایی برطرف کردن تمامی نیازهای ما را دارد؛ پس چرا از شنیدن چنین چیزی شوکه شدیم؟ اجازه دهید در ادامه توضیحات کامل‌تری را در این خصوص خدمت شما شرح دهیم.

همراه ما باشید.

انواع نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر

گفتیم که تلویزیون نقش بسیار مهمی را هم در برنامه‌های دولت‌ها و هم در زندگی شخصی افراد ایفا می‌کند. پس خیلی حائز اهمیت است که بتوانیم آن را چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید. امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که در علم و تکنولوژی صورت گرفته، محقق کردن این خواسته خیلی سخت نیست! نرم‌افزارها و گیرنده‌های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند در این مسیر کمک کننده باشد.

پس اگر قصد رفتن به مسافرت را دارید و دسترسی به اینترنت برای شما دشوار است و یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از اینترنت برای رسیدن به خواسته‌هایتان استفاده کنید؛ دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر که در ادامه به شما معرفی می کنیم، به شما کمک می کند تا در هر جایی هستید، بتوانید تلویزیون ببنید. اما همانطور که می دانید مهم ترین اصل در این زمینه نحوه کار با ویندوز یا سیستم عامل های مختلف دیگر است. در صورتی که قصد آموزش در این زمینه را دارید، می توانید به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر

اما برگردیم به اصل ماجرای این مقاله یعنی دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر که امکان تماشای تلویزیون بدون اینترنت را برای کامپیوتر فراهم می‌آورد. این نرم افزارها عبارتند از:

1- نرم افزار مشاهده تلویزیون DVBViewer

DVBViewer یک تجربه هیجان‌انگیز از تماشای تلویزیون بر روی کامپیوتر را برای شما فراهم می‌آورد. شما تنها با استفاده از یک کارت DVD به دنیای سرگرمی‌های دیجیتال وارد شده و مطمئنا از تصاویر و کیفیت بالای تصاویر شگفت‌زده خواهید شد.

این نرم‌افزار توانسته تمامی عملکردهای لازم و اساسی به جهت لذت بردن از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را فراهم آورد. از طرفی ویژگی‌های پیشرفته نظیر راهنمای برنامه‌نویسی الکترونیکی، ضبط پیشرفته و حتی کنترل از راه دور را در اختیار کاربران قرار دهد. تمامی این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا حتی برنامه‌های موردنظر را برای دوستان‌تان نیز به اشتراک بگذارید.

DVBViewer حتی عملکردهای پیشگامانه‌ای را در قیاس با سایر محصولات هم دسته خود ارائ کرده است. شما از طریق این برنامه به راحتی میتوانید اطلاعات مربوط به آب‌وهوا را نیز دریافت کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های  DVBViewer

  • پشتیبانی از امکانات مختلف نظیر کنترل از راه دور، نمایش تلتکس
  • نمایش تمام صفحه تصویر
  • تغییر نسبت ابعاد تصویر
  • پشتیبانی از شبکه‌های چند رسانه نظیر UDP و TCP
  • بهره مندی از ساختار انعطاف پذیر
  • دارا بودن کلیدهای میانبر برای عملکردهای مختلف

حال نسب به ویژگی های کلی دی وی دی ویوور DVDViewer آشنا شده‌اید. اگر میخواهید از آن بهره مند شوید؛ کافیست به سراغ دانلود آن بروید. حواستان باشد در این مسیر آشنایی با کامپیوتر و کار با اینترنت حرف اول را می زند. در این مسیر فرادرس با فراهم آوردن آموزش های متنوعی از علوم کامپیوتر و مهارت های کار با کامپیوتر از سطح مبتدی تا پیشرفته اقدامات خوبی انجام داده است. برای مشاهده در دریافت آموزش کار با اینترنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر

2- نرم افزار مشاهده تلویزیون ArcSoft TotalMedia

دومین برنامه‌ای که در راستای مدیریت و پخش برنامه‌های تلویزیونی آن هم بدون اینترنت برای کامپیوتر وجود دارد و میتوان به آن اشاره نمود؛ نرم افزار ArcSoft TotalMedia است! این نرم افزار در ابتدا به سفارش شرکت ایکس ویژن برای دستگاه‌های خود سفارش داده شده است.

با کمک این نرم افزار شرایطی برایتان فراهم می‌شود تا نه تنها برنامه‌های تلویزیون مورد علاقه‌تان را به صورت آفلاین تماشا کنید؛ بلکه آنها را ضبط کرده و حتی به ویرایش آنها بپردازید. از طرفی نرم افزار ArcSoft TotalMedia از قدرت سیگنال بسیار بالایی برخوردار است و امکان مرتب‌سازی کانال‌ها نیز در آن وجود دارد.

باید به این مسئله توجه داشته باشید؛ این نرم‌افزار به مدیریت گیرنده دیجیتال می‌پردازد. این بدان معناست که شما برای مشاهده و مدیریت کانال‌ها حتما باید از یک دستگاه گیرنده دیجیتالی جهت اتصال به سیستم خود استفاده نمائید.

مهم‌ترین ویژگی‌های ArcSoft TotalMedia

  • دارا بودن محیط کاربری عامه پسند
  • قدرت سیگنال بسیار بالا
  • مرتب سازی کانال‌ها
  • قابلیت ضبط و ویرایش
  • پخش فایل‌ها
  • پشتیبانی از جدیدترین فرکانس‌ها

اگر به تماشای برنامه‌های تلویزیونی علاقمند هستید و نمی خواهید آن برنامه مدنظرتان را از دست دهید و از طرفی امکان دسترسی به اینترنت برای شما وجود ندارد؛ توصیه داریم که از این نرم‌افزار کمک بگیرید.

3- نرم افزار پخش برنامه های تلویزیون TV L PC3

TV L PC3 را جزء آن دسته از نرم‌افزارهای رایگانی بدانید که امکان تماشای کانال‌های تلویزیون و البته سایر کانال‌های مورد علاقه‌تان در سراسر جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافیست یکبار از این نرم‌افزار استفاده کنید؛ مطمئنا عملکرد و میزان اطمینانی را که در شما به وجود می‌آورد؛ شگفت‌زده‌تان می‌کند. قابلیت‌های بسیار متنوعی توسط تلویزیون LPC3 ارائه می‌شود که از جمله آنها باید به ایجاد لیست‌ کانال‌های مورد علاقه و البته اشتراک‌گذاری کانال‌های مورد نظر اشاره کرد.

ویژگی‌های نرم افزار TV L PC3

  • قابلیت اتصال از طریق کابل LAN
  • استفاده از این نرم‌افزار آن هم بدون هیچگونه محدودیتی برای بیش از 1000 کانال تلویزیونی
  • قابلیت بروزرسانی خودکان در ساده‌ترین شرایط
  • چند زبانه بودن

امروزه در دنیای پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم؛ همین مسئله صاحبان نرم‌افزار و بطور کلی یک کسب‌وکار را بر آن می‌دارد تا در راستای همگام بودن با تکنولوژی و علوم فناوری، آپدیت‌ها و بروزرسانی‌هایی را انجام دهد. چه بسا که در بسیاری از مواقع همین آپدیت‌هاست که کاربران را همچنان وفادار نگه میدارد. این مسئله درخصوص LPC3 نیز صدق می‌کند. در واقع این نرم‌افزار هر ساله آپدیت‌هایی را نظیر اضافه کردن کانال، گرفتن‌ عکس‌های فوری، ذخیره سازی سفارشی شبکه، بهبود رابط کاربر گرافیکی، پشتیبانی آنلاین و بهبود سرعت جریان ارائه می‌کند.

اگر قصد استفاده و یا دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر را دارید، توصیه ما این است که همین الان اقدام کنید. در این راستا آموزش مهارت کامپیوتری فرادرس به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر از هر زمان دیگری برای استفاده از این نرم‌افزارها آمادگی داشته باشید. برای آشنایی با این آموزش کافیست به صفحه آموزش مهارت کامپیوتری مراجعه کنید.

دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر

4- نرم افزار مشاهده تلویزیون ProgDVB

نرم افزار ProgDVB را باید از جمله‌ قوی‌ترین نرم‌افزارهای موجود در بازار دیجیتال بدانید که در راستای دریافت سیگنال‌های دیجیتالی جهت تماشای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مورد استفاده قرار میگیرد. این روزها دیگر استفاده از روش‌های قدیمی منسوخ شده است. دیگر خبری از سیگنال‌های تلویزیونی آنالوگ نیست و تنها سیگنال دیجیتال است که بر سر زبان‌ها جاری می‌شود. انواع مختلفی از گیرنده‌های سخت‌افزاری سیگنال نیز به بازار معرفی شده که افراد با توجه به نیاز خود و میزان قدرت سیگنال مدنظرشان میتوانند به آن مراجعه نمایند.

نرم‌افزار ProgDVB کمک می‌کند تا به راحتی تنها از طریق اتصال به USB و البته یک آنتن کوچک قابل حمل؛ به تمامی شبکه‌های محلی کشور خود دسترسی داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار شما میتوانید به راحتی جهت پیدا کردن کانال مدنظرتان به جستجو و اسکن پرداخته و حتی فیلم‌ها و برنامه‌های مدنظرتان را ضبط نمائید.

این نرم‌افزار برای آن دسته از افرادی که فرصت کافی برای روشن کردن تلویزیون ندارند بسیار مناسب است. زیرا به آنها این امکان را می‌دهد تا در حین کار کردن با لپ تاپ نیز از تماشای برنامه موردنظرشان در لپ تاپ نیز لذت ببرند.

ویژگی‌های مهم نرم‌افزار  ProgDVB؛

  • دارا بودن قابلیت پخش شبکه‌های HD
  • قابلیت پشتیبانی و پخش و ضبط کانال‌های مختلف آن هم در شرایطی کاملا مستقل از یک یا چند دستگاه
  • از قابلیت نمایش سریع کانال‌ها به صورت موزاییکی برخوردار است.
  • در اکثریت دستگاه‌ها پشتیبانی می شود.
  • از زیرنویس و تلتکس پشتیبانی می‌کند.

با توجه به تفاسیر ذکر شده در این مقاله میتوان درک کرد؛ این نرم‌افزار از قابلیت‌ها و امکانات بسیار ارزشمندی جهت تماشای برنامه‌ها در کامپیوتر در شرایطی که تلویزیون در دسترس نیست، برخوردار است.

کلام آخر درباره تلویزیون بدون اینترنت

در دنیای امروز؛ تلویزیون‌ها را باید راهی برای ارائه اطلاعات و اخبار داخلی و خارجی کشورها دانست. دولت‌ها نیز با توجه به این مسائل و البته در نظر گرفتن نوع فرهنگ، عقاید و مقاصدی که از ارائه اخبار و اختلافات سیاسی و... دارد؛ اقدام به ارائه اطلاعات خود می‌کند. باید خوش‌شانس باشیم که از این رسانه قدرتمند در راستای رسیدن به اهداف پلیدانه استفاده نشود!

دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر

هر چند این روزها سوشال مدیا و شبکه‌های اجتماعی از جایگاه بسیار بالایی در زندگی مردم برخوردار هستند اما با این وجود تلویزیون همچنان مهم‌ترین رسانه‌ای‌ست که می تواند در صدم ثانیه افکار عموم مردم را درگیر کرده و آنها را بر علیه و یا طرفدار یک شخص معرفی نماید. مطمئنا نسبت به سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکرد تلویزیون‌ خصوصا در کشورمان آگاه هستید. نمی توان گفت کاملا بی‌عیب عمل می‌کند؛ اما با این حال اتفاقات مهم  داخل و خارج را پوشش می‌دهد که این بسیار ارزشمند است.

در این راستا افراد برای اینکه از این اخبار و اطلاعات عقب نمانند حاضر نیستند که لحظه‌ای از تلویزیون دور باشند! اما گاهی دور بودن غیرقابل اجتناب است؛ پس چه چیزی می تواند بسیار کمک کننده باشد؟ قطعا نرم‌افزارهایی که با استفاده از کامپیوتر دوباره تلویزیون را برای ما به نمایش بگذارد!

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم تا شما را با نرم‌افزارهای مختلفی که در این راستا وجود دارد آشنا کنیم. نرم‌افزارهایی که با ویژگی‌های منحصر به فردشان در تلاش‌اند تا بخشی از نیاز افراد را برای تماشای تلویزیون حتی در شرایط نبود اینترنت نیز برطرف سازند! باید بگوییم در دنیای پیشرفته امروز حتی اگر اینترنتی برای رسیدن به خواسته‌ها نباشد هم نباید ناامید شد! امروزه هیچ چیزی غیرممکن نیست!

توصیه ما این است؛ اگر هنوز با آموزش‌های عمومی آشنایی ندارید، هم اکنون در شرایطی که باید به سراغ نرم‌افزار مدنظر خود رفته و چگونگی کار با آن را بیاموزید و در این مسیر مهارت‌های کامپیوتری‌تان را تقویت می‌کنید؛ به فکر آموزش عمومی نیز باشید. این آموزش‌ها تقریبا برای هر شخصی که در دنیای اینترنت به جستجو و تحقیق و دانلود میپردازد، الزامی‌ است. فراموش نکنید با این آموزش‌ها در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و از طرفی میزان درخواست‌تان از دوستان و آشنایان برای انجام کارهای شما کاهش پیدا می‌کند و این بی‌نیازی و خودآگاهی‌ مسئله‌ای‌ست که هر کسی نمیتواند از آن بگذرد.

دانلود نرم افزار تلویزیون بدون اینترنت برای کامپیوتر

خوشبختانه فرادرس مجموعه آموزش‌های عمومی را تدارک دیده که در این مسیر بسیار سازنده و کمک‌کننده است. برای اشنایی با آموزش‌ عمومی و سرفصل‌های هر یک از آموزش‌های موجود در این مجموعه کافیست سری به صفحه آموزش عمومی فرادرس بزنید. مطمئنا از مشاهده چنین آموزش‌هایی تا این سطح شگفت زده خواهید شد.

فراموش نکنید؛ فرادرس همواره در تلاش بوده تا قدمی مفید در راستای رسیدن شما به مهارت‌های لازم در این دنیای پیشرفته بردارد. از همین‌رو در این مسیر بسیار حساب شده عمل کرده و همواره در ابتدا به بررسی نیازها پرداخته و سپس برای برطرف کردن آن، اهداف و برنامه‌های متفاوتی را پیاده‌سازی کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها