|

رونمایی از جانشین اسکوچیچ در تیم ملی

ماریو تات

از آنجایی که تاریخ دقیق ابتلای سرمربی و مربی تیم ملی به کرونا معلوم نشده، شاید آنها نتوانند در بازی با سوریه تیم را همراهی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان غایبان اصلی تمرینات تیم ملی برای بازی با سوریه در ورزشگاه آزادی هستند. سرمربی و مربی تیم ملی علیرغم تزریق هر دو دوز واکسن کرونا، به دلیل ابتلا به این بیماری، فعلا در قرنطینه هستند تا تمرین تیم ملی بدون حضور این دو مربی برگزار شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، در غیاب این دو نفر، مسئولیت فنی تیم ملی به ماریو تات سپرده شده است. مربی 49 ساله اهل کروات که سابقه سرمربیگری دیناموزاگرب را دارد و با این تیم قهرمان لیگ کرواسی و جام حذفی این کشور شده است.

تات که با فوتبال آسیا آشناست و سابقه کار در لیگ عربستان، چین و مالزی را دارد، تا زمانی که اسکوچیچ و هاشمیان شرایط خروج از قرنطینه و بازگشت به تمرینات را پیدا نکنند، باید تیم ملی را آماده بازی با سوریه و همچنین عراق کند.

با توجه به آنکه تاریخ دقیق ابتلای سرمربی و مربی تیم ملی به کرونا مشخص نشده، این احتمال وجود دارد که آنها نتوانند در بازی با سوریه تیم ملی را همراهی کنند البته شاید هم تست کرونای اسکوچیچ و هاشمیان در روزهای آینده منفی شود و آنها بتوانند از نزدیک کنار تیم ملی باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها