|

پشت پرده عجیب‌ترین خرید پرسپولیس برای فصل جدید

رضا دهقانی

رضا دهقانی شانس کمی برای بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس دارد، اما دست این تیم را در روز‌های پرحاشیه نقل و انتقالات بازتر می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

 پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی، دو بازیکن مهم از دست داده و یک مدافع و یک هافبک جدید هم خریده است. رضا دهقانی، دومین خرید آن‌ها برای فصل آینده محسوب می‌شود. دهقانی ۲۳ ساله، فصل پیش در نساجی عملکرد خوبی داشت، اما برای حضور در ترکیب پرسپولیس، کار سختی دارد. داشتن همزمان چند وینگر آماده مثل مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه، احسان پهلوان و سیامک نعمتی، باعث شد خرید دهقانی کمی سوال برانگیز باشد. بازیکنی که شاید به ترکیب اصلی کمک نکند، اما در چند جبهه، خیال یحیی گل‌محمدی را راحت‌تر خواهد کرد.

به گزارش«شایانیوز»، دهقانی فصل پیش بیشتر بازی‌هایی که به زمین رفت، وینگر چپ نساجی بود. پرسپولیس هنوز نتوانسته قرارداد امید عالیشاه  را تمدید کند و نمی‌خواهد در صورت جدایی این بازیکن، غافلگیر شود. از طرفی، علی شجاعی فصل پیش نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود و حتی به عنوان بازیکن جانشین کمک چندانی به پرسپولیس بکند. دهقانی، نقشی را خواهد داشت که شجاعی فصل پیش در انجام آن موفق نبود. بازیکنی که قرار است یک ذخیره مهم برای نیمکت، و شاید ستاره‌ای برای سال‌های آینده پرسپولیس باشد.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، نیاز به خرید‌های پرتعدادی ندارد. آن‌ها دو مدافع میانی، یک جانشین برای نوراللهی و یک مهاجم، در صورت جدایی مغانلو می‌خواهند. با این شرایط، اختصاص دادن یک سهمیه لیگ برتری به بازیکنی آینده‌دار و نسبتا ارزان، تصمیم عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد. دهقانی نیم فصل دوم لیگ بیستم و زیر نظر ساکت الهامی، پیشرفت چشمگیری داشت و توانست روی ۵ گل تاثیر بگذارد. روندی که پرسپولیسی‌ها امیدوارند در تیم آن‌ها هم ادامه دهد.

منبع: فوتبال ۳۶۰

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی