|

ترکیب رسمی پرسپولیس برای بازی با پیکان جمعه 8 مرداد

پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف پیکان تهران می رود

لینک کوتاه کپی شد

 تیم فوتبال پرسپولیس امروز و از ساعت 21:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم پیکان می‌رود و دیدار هفته پایانی خودش را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس در این دیدار که با کسب پیروزی می‌تواند در آن جشن قهرمانی بگیرد در دروازه از حامد لک استفاده خواهد کرد که نقش او و عملکردش در این بازی تاثیر بسزایی در نتیجه و قهرمانی سرخپوشان خواهد داشت.

در خط دفاع در سمت راست شاهد حضور مهدی شیری هستیم و سمت چپ هم در اختیار وحید امیری است و او به جای سعید آقایی در جمع 11 بازیکن اصلی حضور خواهد داشت. حسین کنعانی زادگان در دفاع میانی مثل همیشه حضور دارد و زوج او را طبق هفته‌های اخیر در غیاب سیدجلال حسینی که احتمالا امروز هم بازی نمی‌کند، فرشاد فرجی تشکیل می‌دهد.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این دیدار در غیاب کامیابی‌نیای مصدوم را میلاد سرلک و احمد نوراللهی تشکیل خواهند داد. در پست هافبک هجومی هم احسان پهلوان امروز حضور ندارد و در کنار مهدی ترابی که متمایل به چپ بازی می‌کند، امید عالیشاه متمایل به راست خواهد بود و در نهایت در خط حمله در کنار شهریار مغانلو، مهدی عبدی که عملکرد درخشانی در هفته‌های اخیر داشته بازی خواهد کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان

حامد لک، وحید امیری، حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو و مهدی عبدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها