|

پول خرید استقلال را کنار گذاشته‌ام؛ پول دزدی هم نیست!

حجازی گفت: من شناختی از وزیر ورزش ندارم، مشکلی هم با مسئولان این وزارتخانه نداشته و ندارم اما خروجی تصمیمات آنها به قدری به باشگاه استقلال…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، آتیلا حجازی در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: فقط استقلال زیر نظر دولت اداره نمی‌شود که بگویم اوضاع همین است. چرا دیگر تیم تحت مالکیت دولت مشکل زمین تمرین، درگیری اعضای هیات مدیره، درگیری مدیرعامل و سرمربی و ... ندارد.

تک پسر اسطوره آبی در خصوص اینکه آیا همچنان خریدار سهام باشگاه استقلال است و چنین مبلغی را از چه منبعی تامین می‌کند گفت: بله روی حرفم هستم ولی شرط هم داریم. املاک باشگاه استقلال را برگردانند. مال و اموال غیرمنقول استقلال باید مسترد شود که زمین تنیس استقلال در میرداماد مثال یکی از آنهاست.

وی اضافه کرد: درباره بودجه خرید باشگاه استقلال نیز شفاف عرض کنم پول کنار گذاشته شده دزدی نیست.

آتیلا با اشاره به مصاحبه برخی پیشکسوتان در همین زمینه گفت: متاسفانه میان پیشکسوتان همبستگی وجود نداشته و ندارد. جای اینکه خوشحال شوند و بگویند از اینکه سهام استقلال را حجازی بخرد حمایت می کنیم طعنه زده و گفتند فلانی نمی تواند البسه استقلال را هم بخرد.

حجازی در ادامه گفت: یک موضوعی را می خواهم برای اولین و آخرین بار مطرح کنم متاسفانه فضای مجازی حساب و کتاب ندارد و به صورت رسمی باید اعلام کنم آقای حسین هدایتی تحت هیچ شرایطی هزینه‌ای بابت درمان و بیمارستان پدر من هزینه نکرده است.

وی اضافه کرد: پدر من هر ۲۱ روز یکبار برای شیمی درمانی در بیمارستان بستری می شد که مدیریت بیمارستان عنوان کرد هزینه مربوطه از منبعی که نمی خواهد نامش مطرح شود پرداخت شده است. با پیگیری متوجه شدیم این هزینه ها را آقای زنوزی مالک آن دوران باشگاه گسترش فولاد تبریز پرداخته و همچنان هم علاقه ندارد این مسله عنوان شود. ایشان با پدر من دوستی داشت و در مقطعی ناصر حجازی با این باشگاه همکاری می کرد و یک موضوع بین دو همکار و دو دوست بوده است.

آتیلا حجازی تاکید کرد: خوشبختانه آقای هدایتی و آقای زنوزی هستند و خودشان می توانند درباره این مسایل صحبت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها