|

لیست خرید پرسپولیس در تابستان لو رفت

با توجه به جدایی قطعی محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس ، یحیی گل محمدی قصد جذب دو مدافع میانی را در تابستان دارد.

لینک کوتاه کپی شد
آنطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع میانی را به خدمت بگیرد.
 
پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری مدافعان فصل گذشته قرمزها از جمع شاگردان یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس در صدد جذب یک مدافع بود و کادرفنی این تیم سراغ گزینه های مختلفی رفت اما هر کدام به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس بیایند. بعضی ها شروط غیر معقولی داشتند، بعضی ها پول زیادی می خواستند و تعدادی از این گزینه های مدنظر پرسپولیسی نتوانستند از باشگاه فعلی شان رضایتنامه بگیرند به همین دلیل فرصت پرسپولیسی شدن را از دست دادند.
 
در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس باز هم نیاز جدی به جذب یک مدافع میانی داشت و آن ها بالاخره موفق شدند فرشاد فرجی را از پدیده به خدمت بگیرند. درحالیکه هنوز ۷ هفته به پایان این فصل لیگ برتر باقی مانده خیلی از تیم ها فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده اند.
 
سیدجلال حسینی بدون شک یکی از بهترین های پرسپولیس در این فصل بود و توانست در کنار عملکرد دفاعی موفق چند گل بسیار حساس را در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند. با وجود درخشش سید جلال در ۳۹ سالگی کادر فنی پرسپولیس معتقد است او باید در بعضی از بازی های پرسپولیس استراحت کند و فقط در دیدارهای مهم به میدان برود.
 
زوج خط دفاعی سید جلال ، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس است. قرارداد کنعانی زادگان در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد این بازیکن با جدایی از جمع سرخ پوشان راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد. به این ترتیب اولویت یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی جذب مدافع میانی خواهد بود و سرمربی سرخ پوشان قصد دارد برای فصل بعد ۲ مدافع وسط جذب کند.

منبع: دنیای معدن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها