|

خالقی فر: با حمایت لازم می‌توانیم سهمیه آسیا هم بگیریم

مهاجم نفت آبادان امیدوار است با حل مشکلات این تیم طی روزهای آتی بتوانند بار دیگر در رقابت برای دستیابی به سهمیه آسیا قرار گیرند.

لینک کوتاه کپی شد

صنعت نفت آبادان که در نیم فصل اول در کورس برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت، در ادامه با توجه به مشکلاتی که داشت این رقابت را واگذار کرده است. با این حال آنها بعد از چند هفته ناکامی، توانستند در این هفته برابر پرسپولیس با ارائه نمایشی موفق به تساوی دست یابند تا برای دیدارهای آتی امیدوار باشند.

رضا خالقی فر، بازیکن اسبق پرسپولیس و گلزن این فصل نفت آبادان درباره تقابل با هم‌تیمی‌های سابقش می‌گوید: یکی از دیدارهای سخت ما در این فصل بود و البته موقعیت های خوبی داشتیم که می‌توانستیم به نتیجه بهتری برسیم. به نظرم توانستیم به خوبی حریف قدرتمند خودمان را تحت فشار بگذاریم و آنها از ارائه نمایش همیشگی خود در این فصل کاملا دور ماندند.

وی ادامه داد: با این حال به نظرم این تساوی برای ما کاملا ارزشمند بود و توانستیم بعد از هفته‌های از نظر روحی در شرایط ایده آل قرار گیریم. امیدوارم طی هفته های آتی با حل مشکلات تیم، در مسیر دستیابی به نتایج مطلوب تر قرار گیریم و مدعی باشیم.

خالقی فر درباره مشکلات این تیم اینطور ادامه داد: مسوولان قول‌هایی داده‌اند و مدیران هم کاملا امیدوارند. این تیم نیازمند حمایت است و مسلما با این هواداران پرشوری که داریم شایسته این حمایت خواهیم بود. شرایط در ادامه کاملا سخت است. تیم‌های مدعی هزینه بالایی کرده‌اند و برای رقابت حداقل باید حمایت لازم صورت گیرد تا بازیکنان با تمرکز لازم وارد مسابقات شوند. امیدوارم طی روزهای آتی این وعده‌های تحقق یابد و بتوانیم با تمرکز بالا هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره بازی در جام حذفی گفت: هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت. با تیم پارسه بازی داریم که تقریبا ناشناخته است اما مسلما هیچ حریفی از پیش باخته نیست و اگر آنها را دست کم بگیریم مسلما شرایط علیه ما خواهد شد. برای این بازی هم انگیزه داریم و امیدوارم اتفاق خوبی رقم بخورد و صعود کنیم. ما بازی سختی بعد از آن در لیگ مقابل شهرخودرو خواهیم داشت و باید این مسیر سخت را به خوبی به پایان برسانیم تا هواداران را بیش از گذشته خوشحال کنیم.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها