|

پیغام به لژیونر مطرح پرسپولیسی؛ برنگرد جا نداریم!

علیپور در صورت بازگشت این بار به نظر مسیری که طی چند سال در پرسپولیس طی کرد را باید از صفر شروع کند.

لینک کوتاه کپی شد

انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس بالاخره نهایی شد تا سرخ‌ها در نیم فصل دوم یک مهاجم نوک استاندارد داشته باشند. مغانلو در ابتدای فصل هم می‌توانست به جمع شاگردان یحیی اضافه شود اما ترجیح داد شانس خود را در فوتبال بی رحم اروپا دنبال کند. او تازه چند ماهی می‌شد در فوتبال ایران نامی دست و پا کرده بود خیلی زود فهمید هنوز برای بازی کردن در اروپا آنقدر تجربه ندارد و سریع راه برگشت به ایران و البته پرسپولیس را در پیش گرفت.

مغانلو در تیم یحیی آمده که خود را به شکل دیگری ثابت کند. مهاجم جوان پرسپولیس مدعی حضور فیکس در این تیم است و احتمالا به زودی زوج او و آل کثیر در خط حمله پرسپولیس شکل خواهد گرفت.

مغانلو در شرایطی به پرسپولیس برگشت که احتمال بازگشت علیپور به پرسپولیس هم مطرح شده بود اما مهاجم سابق پرسپولیس اعلام کرد قصد دارد در لیگ پرتغال بماند و خود را ثابت کند. ۲۲ هفته از لیگ پرتغال گذشته و علیپور دیشب به دلیل نمایش نه چندان رضایتبخشش بین دو نیمه تعویض شد. احتمال جدایی علیپور در پایان فصل از ماریتیمو بالاست. اما پرسپولیسی را تصور کنید که آل کثیر، ترابی، مغانلو، عبدی و امیری را در خط حمله دارد. اگر آل کثیر و مغانلو در بازگشت به لیگ مانند فصل قبل گلزنی کنند آیا کسی دلش برای علیپور تنگ خواهد شد؟

علیپور در صورت بازگشت این بار به نظر مسیری که طی چند سال در پرسپولیس طی کرد را باید از صفر شروع کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها