|

کنایه خداداد عزیزی به هواداران استقلال

خداداد عزیزی پیرامون حواشی رخ داده و اعتراض هواداران استقلال به او واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

رفتار عجیب خداداد عزیزی در یک برنامه زمانی که هاشم بیک‌زاده، مدافع اسبق تیم ملی و استقلال تهران در حال تعریف خاطره از زمان مربی‌گری امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت تیم استقلال و فعلی تیم ملی بود، حواشی بسیاری را برعلیه خداداد عزیزی ایجاد کرد و هواداران استقلال به این بازیکن سابق تیم ملی معترض شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ خداداد عزیزی در خصوص این ماجرا در مصاحبه‌ای گفت: یک‌سری از استقلالی‌ها تا دیروز به قلعه‌نویی فحش می‌دادند چطور الان اسطوره شد؟؛ با لفظ «خان» و «آقا» مشکل ندارم

او ادامه داد: چرا باید با استقلال و افراد مشکل داشته باشم؟ عده‌ای تن‌شان می‌خارد و برای من مهم نیست چه چیزی می‌نویسند یا چه چیزی می‌گویند.

برخی‌ها بیکار هستند. من اصلا نگفتم چرا از کلمه «خان» یا «آقا» استفاده کردید. من فقط سوال پرسیدم چه چیزی گفتی؟!

او که در ابتدای بازگشت قلعه‌نویی به تیم ملی به‌عنوان دستیار در کادر فنی او بود، ادامه داد:  مهم نیست. تا دیروز یک‌سری از هواداران استقلال به آقای قلعه‌نویی ناسزا می‌گفتند، الان ایشان چطور اسطوره شد؟ تا همین چند وقت پیش در ورزشگاه به او ناسزا می‌گفتند، به یکباره به من حمله کردند که چرا بی‌احترامی کرده‌ام؟ صحبت‌هایم مشخص است و بی‌احترامی نکرده‌ام. من فقط پرسیدم «چی»، اصلا نگفتم چرا گفتی خان یا آقا! برخی‌ها دوست دارند شلوغ کنند.

من نه پرسپولیسی‌ام نه استقلالی. داشتن دوستان پرسپولیس ربطی به این ندارد که به استقلال توهین کنم. برای من اهمیتی ندارد چه تیمی قهرمان شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها