|

مهاجم آینده دار منچسترسیتی راهی اتلتیکو می شود

رکورد فروش تاریخ منچسترسیتی با خولیان آلوارز شکسته می شود.

لینک کوتاه کپی شد

منچسترسیتی برای فروش خولیان آلوارز به اتلتیکو مادرید با مبلغی تا ۹۵ میلیون یورو به توافق دست یافت. حالا همه چیز به توافق شخصی آلوارز و باشگاه مادریدی بستگی دارد و اگر همه چیز خوب پیش برود، رکورد فروش تاریخ منچسترسیتی را می‌شکند (رکورددار فعلی رحیم استرلینگ با 56 میلیون یورو).

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته اتلتیک، دو باشگاه در حال مذاکره برای تعیین قیمت نهایی و ساختار پرداخت معامله‌ای هستند که مهاجم ۲۴ ساله را پس از دو سال و نیم حضور در منچستر، راهی اسپانیا خواهد کرد. ملی پوش آرژانتینی در ژانویه ۲۰۲۲ و با مبلغ ۱۷ میلیون یورو (۱۴ میلیون پوند) از ریورپلاته به منچسترسیتی پیوست و قرارداد خود را در مارس گذشته تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد.

او قرار است سومین خرید تابستانی اتلتیکو مادرید پس از جذب رابین لونورمان از رئال سوسیداد و الکساندر سورلوت از ویارئال باشد. این باشگاه لالیگایی همچنین علاقه شدیدی به جذب کانر گلگر، هافبک چلسی دارد که در ماه‌های اخیر دو پیشنهاد قرارداد جدید را رد کرده است.

عملکرد خولیان آلوارز طی سال‌های اخیر

آلوارز فصل گذشته در ۵۴ بازی برای سیتی در تمام رقابت‌ها به میدان رفت و ۱۹ گل زد و ۱۳ پاس گل داد. او در مسیر قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی در فصل ۲۲-۲۰۲۳ نقش مهمی داشت و این تیم را به دومین تیم انگلیسی تاریخ تبدیل کرد که توانست سه گانه قهرمانی را کسب کند. آلوارز همچنین در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نقش مهمی داشت و دو بار قهرمان کوپا آمریکا شده است. او ۳۶ بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها