|

نقل و انتقالات استقلال فعلا روی هوا !

مدیران هلدینگ خلیج فارس بابت اعتراضات هواداران استقلال ناراحت هستند و فعلا قصد ندارند پولی به باشگاه تزریق کنند.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران استقلال از روند نقل و انتقالات تیم‌شان رضایت ندارند و می‌گویند هلدینگ خلیج فارس نتوانسته انتظارات را برآورده کند. از سوی دیگر عملکرد ضعیف فرشید سمیعی هم دیگر مساله‌ای است که واکنش هواداران پرتعداد استقلال را به دنبال داشته است. فرشید سمیعی که به عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال انتخاب شده، عملکرد ضعیفی در این مدت از خودش نشان داده است.

به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از طرفداری؛ استقلال تاکنون فقط دو بازیکن را در نقل و انتقالات به خدمت گرفته، آن هم در حالی که دیگر رقبا به جز پرسپولیس، در نقل و انتقالات وضعیت بسیار بهتری را سپری کرده اند و بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته اند.

شب گذشته فرشید سمیعی و دیگر مدیران استقلال جلسه‌ای با مدیران هلدینگ خلیج فارس برگزار کردند و از آن‌ها خواستند با تزریق منابع مالی، شرایط جذب بازیکنان جدید را فراهم کنند. با این حال مدیران هلدینگ خلیج فارس در این جلسه اعلام کردند از هواداران استقلال دلخور هستند چرا که با وجود جذب دو بازیکن و مذاکره با چند بازیکن دیگر، واکنش هواداران استقلال حمایتی نبوده است.

مدیران هلدینگ خلیج فارس اعلام کردند فعلا قصدی برای تزریق پول ندارند. فرشید سمیعی و مدیران استقلال حالا فقط جذب اسپانسر را پیش روی خود می‌بینند. باید دید آیا فرشید سمیعی از پس جذب اسپانسر برمی‌آید یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها