|

درون دروازه پرسپولیس خالی تر از قبل

این استوری مشکوک گوهری به نظر می‌رسد و شاید گوهری برای فسخ قراردادش با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

احمد گوهری در یک استوری اینستاگرامی از پرسپولیس تشکر کرده که به نظر شبیه به یک پیام خداحافظی است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، احمد گوهری لیگ بیست و دوم دروازه‌بان دوم پرسپولیس بود و ترجیح داد فصل گذشته از این تیم جدا شود و در تیمی دیگر به عنوان دروازه‌بان اول فعالیت کند. در همین راستا گوهری با قراردادی قرضی راهی آلومینیوم اراک شد تا جانشین حسین پورحمیدی در این تیم شود.

گوهری فصل گذشته در ترکیب شاگردان مجتبی حسینی به میدان رفت و فصل نسبتاً موفقی را هم سپری کرد ولی باتوجه به قرارداد قرضی، برای فصل جدید باید مدیران پرسپولیس برای آینده وی تصمیم گیری می‌کردند.

این دروازه‌بان ۲۸ ساله دقایقی پیش یک استوری اینستاگرامی منتشر کرده و با انتشار تصویری از هواداران پرسپولیس، از این تیم تشکر کرده که این استوری، مشکوک به نظر می‌رسد و شاید گوهری برای فسخ قراردادش با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده است.

او در روزهای ابتدایی فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، به باشگاه رفت تا وضعیت ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس را بررسی و یک جورهایی درویش و همکارانش را متقاعد کند که می‌توانند روی او به عنوان دروازه‌بان اصلی تیمشان برای فصل آینده حساب کنند. اتفاقی که گویا رخ نداده است.

باید منتظر ماند و دید شرایط احمد گوهری برای فصل بعدی چطور پیش خواهد رفت؛ مخصوصاً اینکه قرمزها با فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند به دنبال جذب سنگربان جدید هم برای تیم خود هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها