|

جنگ نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس بر سر مدافع سپاهان

استقلال و پرسپولیس به جذب میلاد زکی‌پور علاقه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد زکی‌پور در لیگ بیست‌وسوم عملکرد درخشانی نداشت و البته این موضوع بی‌ربط به شرح وظایف او در سپاهان نیست. مورایس روی زکی‌پور در زمینه کارهای دفاعی حساب باز کرده است و برای همین میلاد در لیگ بیست‌وسوم تنها دو پاس‌گل را ثبت کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ استقلال یکی از مشتریان میلاد زکی‌پور است. سرنوشت ابوالفضل جلالی برای فصل جدید لیگ برتر مشخص نیست و اخبار ضد و نقیضی در مورد آینده این بازیکن به گوش می‌رسد، سربازی موضوعی است که کار جلالی را پیچیده کرده است و البته مسئولین استقلال ادعا می‌کنند او کفالت دارد و از این بابت مشکلی ندارد. 

جعفر سلمانی هم دیگر بازیکن استقلال در سمت چپ خط دفاعی است که نامش در لیست مازاد آبی‌ها دیده می‌شود، برای همین اولویت مدیریت استقلال جذب یک مدافع چپ است.

پرسپولیس برای بهبود اوضاع خط دفاعی خود در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم عبدالکریم حسن را جذب کرد اما این بازیکن در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس رقیب ندارد و همین موضوع باعث شده رضا درویش به فکر جذب یک بازیکن جدید باشد. نام زکی‌پور پیرامون پرسپولیس هم شنیده می‌شود و باید دید درنهایت این بازیکن راهی کدام تیم می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها