|

بازگشت بیرانوند به پرسپولیس به این دلایل غیرممکن است!

علیرغم انتشار شایعاتی درباره احتمال بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس، احتمال این اتفاق را باید چیزی نزدیک به صفر دانست.

لینک کوتاه کپی شد

اگر چه مرتضی پورعلی‌گنجی هم خبر جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس را تقریبا تایید کرده اما از امروز صبح دوباره اخباری منتشر شده مبنی بر آنکه علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس پیغام داده که حاضر است دوباره به این تیم برگردد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، آنطور که یک خبرگزاری دولتی نوشته، فسخ بیرانوند غیرقانونی‌ است و همین موضوع تبعات سنگینی برای وی خواهد داشت. همین موضوع سبب شد تا سنگربان ملی‌پوش قرمزها به اشتباه فاحش خود و وکیلش پی ببرد و بارها و بارها در در نوبت‌های مختلف دیگران را برای بازگشت، واسطه کند اما این موضوع با مخالفت مدیریت و هیات مدیره باشگاه مواجه شد.

حتی شایع شده رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که مخالف اصلی بازگشت علیرضا بیرانوند است، تا حدی از موضع خود کوتاه آمده و به نزدیکانش گفته در صورتی که هواداران تیمش با بازگشت علی بیرو مشکلی نداشته باشند، می‌توان به گزینه همکاری مجدد با این دروازه‌بان ملی‌پوش فکر کرد. 

البته که فقط خواسته هواداران، ملاک نیست و خود بیرانوند هم باید نشان دهد که از اقدامش پشیمان شده است. این خبر در شرایطی منتشر شده که طبق اطلاعات فوتبالی، توافق علیرضا بیرانوند با تراکتور قطعی شده و فقط مانده که به صورت رسمی از این توافق رونمایی شود.

از طرف دیگر گفته می‌شود بیرانوند اعلام کرده تا زمانی که رضا درویش در پرسپولیس باشد، حاضر به بازگشت به این تیم نیست. درویش هم هیچ تمایلی به بازگشت بیرانوند ندارد و البته معاون باشگاه و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم با درویش، هم‌نظر هستند.

 به نظر می‌رسد که خبری از تکرار اتفاقات فصل گذشته در این فصل نخواهد بود و برای فصل جدید، علی بیرو را می‌توان با پیراهن هر تیمی دید جز پرسپولیس!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها