|

عجیب‌ترین اتفاق ممکن برای فولاد برای پرسپولیس

فولاد در شرایطی برابر پرسپولیس شکست خورد که دست کادرفنی این تیم روی نیمکت بسیار خالی بود.

لینک کوتاه کپی شد

فولاد در شرایطی که در نیمه اول بازی با پرسپولیس دو بار از حریف قدرتمند خود جلو افتاد، در نهایت 4 بر 2 بازی را واگذار کرد. اتفاق ویژه‌ای که در این بازی درباره فولاد به چشم آمد، به نیمکت نشینان این تیم مربوط می‌شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ احمد آل‌نعمه، سرمربی فولاد، در حالی تیمش را به مصاف پرسپولیس فرستاد که مصدومان زیادی داشت و دستش روی نیمکت بسیار خالی بود. جفرسون باهیا، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی و سینا شاه‌عباسی چهار بازیکنی بودند که به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس را از دست دادند.

در این شرایط کادرفنی فولاد مجبور شد از تعداد زیادی بازیکن جوان روی نیمکت و به صورت تعویضی استفاده کند.

نگاهی به لیست فولاد برای بازی با پرسپولیس به خوبی نشان می‌دهد که 4 بازیکن 17 ساله روی نیمکت این تیم بودند. محمد عسگری، سیدرضا موسویان، ابوالفضل موردی و علی حسنی 4 بازیکن 17 ساله‌ای بودند که دیروز روی نیمکت نشستند و از این جمع عسگری فرصت بازی کردن نیز به دست آورد.

1999610

همچنین علیرضا نازی و عادل آرغند دو نیمکت نشین دیگر فولاد هم در بازی دیروز 22 سال سن داشتند که آرغند در نیمه دوم به زمین رفت و بازی کرد.

جالب اینکه کمبود بازیکن در فولاد سبب شد تا دو دروازه‌بان روی نیمکت این تیم بنشینند. شهاب گردان و علیرضا نازی دو گلری بودند که روی نیمکت نشستند و این در حالی است که در حالت عادی هرگز دو دروازه‌بان روی نیمکت هیچ تیمی نمی‌نشیند.

توجه به این شرایط به خوبی دست خالی آل‌نعمه را روی نیمکت پرسپولیس نشان می‌دهد؛ اتفاقی که باعث شد تا دستش در تعویض‌ها هم بسته باشد و نتواند از همه نفرات خود در مصاف حساس ورزشگاه آزادی استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی