|

میدلزبرو تیم یک میلیارد یورویی را شکست داد!

میدلزبرو پس از 17 سال دروازه تیم چلسی را باز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دو تیم میدلزبرو و چلسی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1-0 میدلزبرو به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاگردان مایکل کریک مقابل آبی‌های لندن دست به کار بزرگی زدند و نیمی از راه صعود را طی کردند. پیروزی میدلزبرو در حالی به دست آمد که این تیم در 4 بازی قبلی خود متحمل 3 شکست شده بود. حال، توجه شما را به نکات آماری زیر جلب می‌کنیم:

  • میدلزبرو پس از 17 سال و 5 ماه موفق به باز کردن دروازه چلسی شد. پیش از گل امشب هایدن هنکی، آخرین بار مارک ویدوکا در آگوست 2006 دروازه آبی‌های لندن را باز کرده بود. به بیان دقیق‌تر، میدلزبرو پس از 14 ساعت و 6 دقیقه بازی کردن با چلسی، بألاخره دروازه تیم لندنی را باز کرد.
  • میدلزبرو با پیروزی مقابل چلسی، به روند 9 شکست متوالی مقابل آبی‌ها پایان داد.
  • چلسی از آغاز فصل گذشته تا کنون متحمل 31 در رقابت‌های مختلف شکست شده است. در میان تیم‌های لیگ برتری، تنها بورنموث و ناتینگهام فارست با 32 باخت آمار بدتری دارند. 
  • میدلزبرو در حالی موفق به شکست دادن چلسی شد که ارزش کل شاگردان مایکل کریک در ترانسفرمارکت 68 میلیون یورو برآورد شده است. از طرفی، مجموع بازیکنان چلسی در ترانسفرمارکت حدود یک میلیارد یورو (997/5 میلیون یورو) ارزش‌گذاری شده‌اند.

یک فریم از گل مارک ویدوکا، مهاجم نام‌آشنای استرالیایی به چلسی (آگوست 2006)
میدلزبرو پس از 17 سال و 5 ماه دروازه چلسی را گشود

  • میدلزبرو 1-0 چلسی؛ این فرصت‌سوزی‌ها بهای سنگینی خواهد داشت!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی