|

فوق ستاره سپاهان در بازی با نیروی هوایی عراق!

سپاهان علاوه بر دفاع تیمی منظم و منطقی در نیمه دوم، مدیون عملکرد بسیار خوب نیازمند هم هست.

لینک کوتاه کپی شد

اخراج بازیکن تاثیرگذاری مثل محمدجواد حسین‌نژاد و البته دفاع از تک اندوخته خود برای بالا نگه داشتن شانس صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان باعث شد تا سپاهان در نیمه دوم رو به دفاعی منظم و تیمی آورده تا توسط حریف خطرناک عراقی، غافلگیر نشود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در این بین اما نباید از عملکرد خوب، بدون نقص و با تجربه پیام نیازمند به راحتی گذشت. سنگربان شماره یک سپاهان در نیمه دوم به خصوص، نقش پر رنگی در جریان مسابقه به جا گذاشت و توانست دومین کلین شیت پیاپی آسیایی خود را ثبت کند.

در جایی که نیرو هوایی عراق با اتکا به یک بازیکن بیشتری که داشت و البته در انتها با ۹ نفره شدن سپاهان همراه شد، تمام راه‌ها را برای رسیدن به دروازه نیازمند امتحان کرد که هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشت.

چرا که سنگربان شماره یک سپاهانی‌ها با واکنش‌های به موقعی که روی شوت‌های از راه دور بازیکنان نیرو‌ هوایی داشت این شانس را از حریف گرفت. در ادامه نیازمند با خروج‌های خوب خود توانست، فرصت‌های حریف سریخت از کناره‌های زمین را خنثی کند و با در اختیار گرفتن توپ، در این زمینه نیز به خط دفاع تیمش کمک کرده باشد.

نیازمند که حالا بازیکنی با تجربه در فوتبال ایران محسوب می‌شود، هم‌چنین در دقایق پایانی مسابقه توانست جو‌ را به سود تیمش مدیریت کرده و با نگه داشتن بازی، در نهایت پیروزی شیرینی را تجربه کند.

او که یکی از گلرهای ثابت اردوهای تیم ملی در چند وقت اخیر بوده، بدون شک امید اصلی مورایس و سپاهان برای بازی حساس و سرنوشت‌ساز هفته آینده برابر الاتحاد عربستان خواهد بود تا صعودی شیرین همراه با تیمش از گروه سختی که در لیگ قهرمانان داشته‌اند را تجربه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی