|

گلی که شاگردان مهدی رحمتی در مقابل پرسپولیس کاشتند

در نیمه دوم نساجی توانست با کنترل بازی اجازه گلزنی به پرسپولیس را ندهد و در این دیدار تدارکاتی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران که دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و هفته آینده به ترتیب باید به مصاف الدحیل قطر و الهلال عربستان بروند، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، شاگردان یحیی گل‌محمدی و مهدی رحمتی که بخاطر وقفه لیگ برتر خود را با انجام این بازی دوستانه دشوار آماده بازی لیگ قهرمانان آسیا می‌کردند، در شرایطی به مصاف هم رفتند که نیمه اول آن با برتری یک بر صفر نساجی به پایان رسید.

فرشید اسماعیلی، هافبک سابق استقلال که همواره تقابل‌های خاطره‌انگیزی مقابل پرسپولیس داشت، امروز با لباس نساجی درخشان ظاهر شد و در دقیقه 42 با یک شوت تماشایی از میانه زمین توانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

در نیمه دوم نساجی توانست با کنترل بازی اجازه گلزنی به پرسپولیس را ندهد و در این دیدار تدارکاتی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند.

پرسپولیس قرار بود طبق برنامه قبلی سازمان لیگ امروز در هفته ششم به مصاف پیکان تهران برود و نساجی نیز باید فردا برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گرفت که این دو بازی لغو شد تا شاگردان گل‌محمدی و رحمتی امروز در تهران رودرروی هم بایستند.

گفتنی است، پرسپولیس دوشنبه شب هفته آینده در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف تیم الدحیل خواهد رفت و نساجی نیز روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی