|

کنایه سنگین کاسیاس به وضعیت این روزهای فوتبال اسپانیا

کاسیاس با انتشار یک توییت کنایه‌ای به حال و روز این روزهای فوتبال اسپانیا تاسف خورد.

لینک کوتاه کپی شد

اوضاع در فوتبال ملی اسپانیا در 28 روز گذشته بحرانی بوده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اتفاقات رخ داده پس از قهرمانی تیم زنان اسپانیا در جام جهانی که مسبب اصلی آن لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون، بود، باعث شده تا به جای شادی ملی، همه چیز تحت تاثیر اقدام غیراخلاقی رئیس با جنی هرموسو، ستاره تیم زنان، در هنگام اهدای مال قرار بگیرد.

1920922

روبیالس استعفا کرده و پدرو روشا جایگزین او شده اما به عقیده بسیاری، هیچ چیز در فدراسیون تغییر نکرده و در روی همان پاشنه می‌چرخد. اخیرا 39 بازیکن فوتبال زنان اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند که فضا همچنان نامساعد است و خواهان اخراج برخی از اعضای تیم ملی و فدراسیون فوتبال شدند اما با آن مخالفت شد. علی رغم برکناری مربی تیم فوتبال زنان، دستیار او جانشینش شده که او نیز مطلوب نظر ملی پوشان نیست.

1924602

اسپانیا چند روز دیگر باید به مصاف سوئد برود ولی دیروز اردوی تیم ملی تنها با حضور سه بازیکن برگزار شد.

ایکر کاسیاس که از همان روز نخست از هرموسو و ملی پوشان زن حمایت کرده بود و درخواست داشت اعضای فدراسیون استعفا کنند، این بار توییت کرد: «در فدراسوین فوتبال همه چیز بدتر شده که بهتر نشده است.»

اسطوره فوتبال اسپانیا معتقد است فدراسیون باید به درخواست ملی پوشان زن احترام گذاشته و خواسته‌هایشان را برآورده کند اما انگار در فدراسیون گوش شنوایی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی