|

درخواست عجیب دروازه‌بان فولاد از توپ‌جمع‌کن‌ها

فولاد که 3 بازی قبلی‌‌اش در لیگ را واگذار کرده بود با انگیزه خاصی مقابل پرسپولیس قرار گرفته. برای آنها یک امتیاز هم نتیجه قابل قبولی است.

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین بازی از هفته چهارم لیگ برتر دو تیم فولاد و پرسپولیس در اهواز مقابل هم قرار گرفته‌‌اند. پرسپولیس بعد از دو برد ناپلئونی و نزدیک مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور و یک تساوی با ذوب‌آهن به بازی با فولاد رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، فولاد هم پس از 3 شکست متوالی مقابل گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی به بازی با پرسپولیس رسید. آن هم در حالی که پس از شکست اخر مقابل ملوان، علیرضا منصوریان از مربیگری این تیم برکنار شد.

فولادی‌ها پس از تغییر در کادر فنی انگیزه مضاعفی داشت. اما تیم رقیب هم قدرتمند بود و کسب یک تساوی، شروع خوبی برای امتیازگیری فولاد در این فصل باشد.

به نظر کسب یک امتیاز همان چیزی است که فولادی‌ها به آن فکر می‌کنند. در نیمه اول شکل بازی هم همین را نشان می‌داد. حتی گزارشگر بازی هم به این اشاره کرد که فولاد احتمالا به تساوی راضی است.

در مواقعی هم توپ از کنار دروازه فولاد به بیرون می‌رفت کریستوفر کنت دروازه‌بان این تیم واکنش جالبی از خودش نشان می‌داد. او علاوه بر تاخیری که خودش در شروع بازی ایجاد می‌کرد از توپ‌جمع‌کن‌ها هم می‌خواست دیرتر توپ را به زمین برسانند!

این اتفاق هم نشان می‌داد که فولاد بعد از 3 شکست متوالی، تساوی با پرسپولیس را نتیجه خوبی برای خودش می‌داند. به خصوص این که در نیمه اول پرسپولیس مالکیت خیلی بیشتری نسبت به فولاد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی