|

استقلال نکونام بی مهره تر از هر زمان

آرمین سهرابیان که نمایش خوبی مقابل صنعت‌نفت داشت، به دلیل پارگی عضله دوقلو نمی‌تواند تیمش را در بازی‌های پیش‌رو همراهی کند

لینک کوتاه کپی شد

استقلال برای حضور در لیگ بیست‌وسوم روزهای پرچالشی را در پیش فصل گذراند و یکی از معضلات بزرگ آبی‌ها، عدم جذب بازیکنان موردنظر جواد نکونام بود؛ آن‌هم در شرایطی‌که رافائل سیلوا از خط دفاعی استقلال جدا شد اما در نقطه مقابل مدیران باشگاه ناکام در جذب گزینه‌های موردنظر نکونام بودند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ آرمین سهرابیان و سپس ایمان سلیمی به فهرست استقلال اضافه شدند اما خواسته نکونام، حفظ عارف غلامی در کنار جذب سامان فلاح و عارف آقاسی بود که خواسته‌های سرمربی باتجربه آبی‌پوشان اجابت نشد. این مسئله باعث شد تا استقلالی‌ها با حضور سهرابیان و سلیمی در کنار محمدحسین مرادمند در خط دفاعی فصل جدید را آغاز کنند.

جواد نکونام در بازی‌های پیش‌فصل تصمیم گرفت تا انواع ترکیب‌های دفاعی را آزمایش کند که سرانجام سرمربی استقلال گزینه‌های موردنظرش را انتخاب کرد و در هفته نخست و دیدار با صنعت‌نفت آبادان آن‌ها را در ترکیب اصلی جای داد؛ به‌طوری‌که زوج مرادمند-سهرابیان در قلب خط دفاعی استقلال جای گرفتند.

مرادمند و سهرابیان در کنار یکدیگر نمایش خوبی در هفته نخست داشتند اما در آستانه دیدار هفته دوم مقابل ملوان بندرانزلی شرایط در اردوی استقلال متفاوت است. آرمین سهرابیان که نمایش خوبی مقابل صنعت‌نفت داشت، به دلیل پارگی عضله دوقلو نمی‌تواند تیمش را در بازی‌های پیش‌رو همراهی کند و حدود یک‌ماه از میادین دور خواهد بود.

نکونام با توجه به محدودیت‌هایی که در خط دفاع تیمش با آن مواجه است، به نظر می‌رسد که راهی جز اعتماد به ایمان سلیمی ندارد و احتمالا مدافع فصل گذشته مس رفسنجان، اولین بازی خود با پیراهن استقلال را در مصاف با ملوان بندرانزلی انجام خواهد داد؛ مسابقه‌ای که شامگاه پنجشنبه ۲۶ مردادماه به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها