|

کنایه تند و تیز ارسلان مطهری به پرسپولیس است؟

یک تیمی که قوی است و متحد، یک تیمی که دارد جان می‌کند تا نتیجه بگیرد را فقط با داوری می‌توان شکستش داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهاجم استقلال بعد از برد مقابل مس رفسنجان، کنایه‌های بی پایانی به رقیب سنتی وارد کرد.کنایه‌های بی پایان ارسلان مطهری به رقیب سنتی

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه ارسلان مطهری پس از برتری استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست ‌و نهم لیگ برتر با اشاره به مشکلات این تیم در فصل جاری گفت: هیچ وقت نمی‌توانیم در شرایط مساوی رقابت کنیم. اگر در شرایط مساوی رقابت کنیم، مثل سال قبل می‌شود که دیدید چه نتایجی گرفتیم. امسال تیم ما به مراتب بهتر از سال گذشته بود.

وی در ادامه گفت: یک تیم زیبا قشنگ‌تر از تیم قهرمان زشت است. توهین به تیمی نمی‌کنم و هر تیمی قهرمان شود، تبریک می‌گویم. آنقدر فشار روی ما زیاد بود که فقط به محل تمرین یا منزل می‌رفتیم. بازیکن در زمین باید آرامش داشته باشد، چون هوادار انتظار دارد. شما تمام توان‌تان را گذاشتید که توان ما را بگیرید. نمی‌دانم چه چیزی بگویم. ما تیم قشنگی داشتیم که همه آن را دوست داشتند. ما مربی و بازیکنان خوبی داشتیم. امیدوارم در ادامه شرایط یکسان باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سرمان را گول نزنیم که داوری‌ها بد بوده است. داوری‌ها فقط به ضرر ما بوده است. یک تیمی که قوی است و متحد، یک تیمی که دارد جان می‌کند تا نتیجه بگیرد را فقط با داوری می‌توان شکستش داد.

وی با یادآوری اینکه یک سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد، گفت: با وجود مشکلات بالاخره یک جایی کم می‌آورید. یکی از مشکلات ما کافی بود که تیم کامل را از پا دربیاورد. ما ۱۰،۱۲ مشکل بزرگ داشتیم. با این حال به تیم استقلال، بازیکنانش و هواداران‌مان به خاطر این تیم قشنگ تبریک می‌گویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    گیتارش بدید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها