|

صحبت های تند هافبک سابق استقلال علیه جواد نکونام!

بختیار رحمانی علیه جواد نکونام صحبت های تندی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بختیار رحمانی در اینستاگرام، پیامی را منتشر کرده و در تازه ترین اظهار نظری که در مورد تیم فولاد و جواد نکونام داشته، علیه سرمربی فولاد انتقادات تندی را مطرح کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بازیکن سابق فولاد در مورد وضعیت این روزهای فولاد نوشت:

هیچ شخصی بالاتر از نام فولاد نیست. معلوم وقتی 90 درصد مردم و هواداران فولاد با ادامه همکاری با شما مخالف هستن باید هم استعفا بدهید. تا امروزم حرف نزدیم به خاطر همین بازی پلی اف بود. بهتر است تا گَند خیلی چیزها در نیومده، سر حرفتون بمونید. نمونه اش حضور بازیکنی به نام ابراهیم سلجوقی در لیست فولاد که طی 3 سال یک دقیقه هم بهش بازی ندادید.

میشه قبل قبل از رفتن این رو توضیح بدید؟ یا گذاشتن کولیبالی در لیست فروش که هنوز هم بهترین گلزن تیم فولاد است، با این که دفاع آخر بود.مگه میشه شما این همه هزینه کردید و این همه بازیکن گرفتید و توی 21 هفته ای که از لیگ گذشته، حتی یک بازیکنی نداشته باشید که 3 گل زده باشه. بازیکنان فولاد دوتسان و عزیزان من هستند و این مشکلات فقط از بازیکن نبوده و نیست. نتایج تیم هم که مزخرف به تمام معنا است.  دست به هر کاری زدید تا انسان‌های پاک و سالم را از تیم دور کنید. همه کار کردید که آقای گرشاسبی را وادار به استعفا کنید. یه دیواری هم درست کردید دور خودتون با بازیکنهای قدیمی فولاد که دور باشید از خیلی النتقادها. اما مردم دیگه سیاه نمیشن.

زنده باد فولاد  و فولادی

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی