|

یحیی به حرفش عمل می کند؟!

دیدارهای هفته نوزدهم لیگ روز چهارشنبه دنبال می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی ها پرسپولیس میهمان صنعت نفت آبادان است.

لینک کوتاه کپی شد

نفت آبادان با تابارز سرمربی برزیلی خود هم هنوز نتوانسته از قعر جدول جدا شود و در 5 هفته اخیر فقط دو امتیاز کسب کرده تا با یازده امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ بایستد و این هفته هم کار دشواری مقابل پرسپولیس تیم رده دوم جدول و از مدعیان قهرمانی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ سرخپوشان بعد از تساوی خانگی مقابل آلومینیوم اراک حسابی از داور شاکی بودند و اعتقاد داشتند اشتباه داور مانع برد آنها شد تا صدر جدول را از دست بدهند. یحیی گل محمدی حتی اعلام کرد: به دلیل این بی عدالتی! از هفته آینده پرسپولیس با بازیکنان امیدش به میدان خواهد رفت تصمیمی عجیب که از سوی مدیران باشگاه وتو شد. حتی پیشکسوتان باشگاه نیز اعلام کردند بعید است پرسپولیس با امیدهایش به آبادان برود و نفرات اصلی همراه تیم خواهند بود. حالا پرسپولیس زخمی در ابادان به دنبال برد است تا از سپاهان عقب نماند و سایه به سایه زردپوشان اصفهانی حرکت کند. پرسپولیس در بازی رفت 2 بر صفر نفت را شکست داد.

تابارز از عملکرد بازیکنانش نفت رضایت ندارد و حتی پیش بینی نکرده که تیم در لیگ برتر می ماند یا نه اما قطعا این بازی برای آبادانی ها بسیار مهم است. نفتی ها هم معتقدند که پرسپولیس فقط با امیدهایش به آبادان سفر نخواهد کرد با این حال احتمال دارد پرسپولیس با ترکیبی جدید در برزیل ایران به میدان برود.پرسپولیس از خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران هم شکایت کرده  ولی در نهایت این پیام حیدری است که بازی را فردا قضاوت خواهد کرد پرسپولیس اگر نمی خواهد خیلی زود تسلیم سپاهان شود باید تا آخرین لحظه مردانه بجنگد و پرسپولیسی‌ها هم مثل تمامی تیم‌های دیگر باید بدانند فعلا که فوتبال ما VAR  ندارد و باید با اشتباه‌های داوران کنار بیایند! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها